Starity

Assassin's Creed

11 oldal 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Hozzászólok Nem indíthatsz új témát!
2011. szeptember 05. 18:51 #1
Empress
Empress
assassins™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.03.08.
Hozzászólás: 3521
Csatolások: 8561
Azonosító: 146868
Offline offline
Rövidítettem !
Történetet másoltam !

Gondoltam ,hogy nyitok egy ilyen topikot.Láttam ,hogy van már Sims2 is meg persze F.E.A.R.Ez egy számítógépes játék..Nagyon reménykedek h, sokan ismerik ezt a fantasztikus történetű játékot.

Most lesz egy Assassin's Creed-s biggrin.gifD

Haladjunk sorba a történetekkel smileeee.gif
6 felhasználónak tetszik: sMokEe.cLouD, UnhappyMeals, Darkness, tya04, Alison Lerman, JeanneTucker
2011. szeptember 05. 18:52 #2
Empress
Empress
assassins™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.03.08.
Hozzászólás: 3521
Csatolások: 8561
Azonosító: 146868
Offline offline
Assassin's Creed

Egy öreg Doki és egy fiatal nő görnyed feléd te meg valami plexi szerű anyagon keresztül látod őket. Örülnek mivel te vagy az akit ők kerestek. Egy emelvényen fekszel melynek a neve Animus. Nem érted miért vagy ,hogy kerültél ide, tökre össze vagy zavarodva. Valahol Észak- Amerikában vagy a jelenben, a neved Desmond Miles vagy ahogy a doki hív Subject 17 ( A 17 alany). Egy korszakalkotó szerkezetet van módodban kipróbálni ez az Animus. A szerkezet lényege tömören összefoglalva a következő. A kutatások kimutatták, hogy az emberi Dns-ben több tárolódik mint amit mi hittünk. Az előző életeink története is bele van kódolva, és az Animus segítségével ezek az események újra élhetők mintegy interaktív formában. Az alany tudja irányítani saját elődjét, de nem változtathat meg semmit a múltban. Ez nem egy időutazás, hanem csak egy betekintés. Egy bizonyos szabadság van a rendszerben ,de a főbb események bekövetkezését nem lehet megakadályozni.
Vidich- „ Bemértük a kívánt eseményt. Indítsuk a folyamatot „ Egy hibája van a gépnek. Nem lehet a kívánt emléket kinyerni, ha mondjuk egy specifikus dologra vagyunk kíváncsiak, a gép bemér egy eseményhez közeli pontot és onnantól kell lekövezni az eseményeket, sajnos a belépési pont nem választható meg, véletlen generálja.
Desmond egyik korábbi életében Altair a bérgyilkos volt. Ő 1191 Jeruzsálemben ténykedett a III. keresztes háború ideje alatt. Épp Salamon király kincsét feltáró Keresztes lovagok likvidálására küldik, de a megfáradt harcos a józan észnek ellentmondóan nekiront a lovagok vezérének Robert IV de Sable-nak aki megszerezte az ereklyét. A küldetés kudarccal végződik és Altair elveszti egyik emberét valamint magára hagyja másik társát. Altairt lefokozzák és megöli az Assasins rend vezetője Al Mulaim. De ez csak színjáték. Al Mulaim-nak segítség kell, hogy végrehajtsa tervét. Mely 9 ember halálát kívánja meg. 9 embernek kell meghalnia, hogy vége legyen a keresztes háborúnak. De ez csak a látszat, Altair is elkezd kételkedni, hogy vajon tényleg a jó embert szolgál. A célpontok nem is akkora nagy halak, csak csavarok a gépezetben, lehet valami más áll a háttérben??? Igen, nem bonyolódok bele a főbb eszmékbe de a lényeg az ,hogy egy láthatatlan háború dúl a világban a Keresztesek és az Orgyilkosok rendje között. Ez a háború a jelenben is tart, és egyre jobban nyílván valóvá válik Desmond számára, hogy ő biz most nem éppen a legjobb kezek között van. Az Abstrego és Dr. Vidic is a Templomosok szervezetébe tartoznak, és egy Éden Békéje nevű tárgyat keresnek mely segítségével irányíthatják az embereket. A főbb eszmei különbség a két rend között a következő – az assasinok az emberek szabadságáért, az elnyomás ellen küzdenek, míg a templomosok az általuk ellenőrzött szabadságra, irányításért.
A végkifejlett a 9 célpont likvidálása után válik nyilvánvalóvá, Al Mulaim saját céljaira használta fel Altair-t. A 9 ember a régi társai voltak, akik tudtak az Éden Békéjéről. Ő is csak egy gyarló ember volt, aki kicsit szabadosan értelmezte az Assassinok eszméjét. Megszerezte magának az ereklyét és egész faluját irányítása alá vonta, mígy Altair legyőzi Robert de s.-ot Richárd király szeme láttára. Felvilágosítja a királyt és elhozza a békét a szent földre, és elindul régi mestere ellen. Altair megöli egykori mentorát aki elejti az ereklyét és kivetítőtik egy hologram szerű cucc ( érdekes, hogy nem kerül soha szóba ki vagy kik csinálták ezt a szerkezetet) és a földgömbön láthatóvá válnak bizonyos pontok. (Olaszországban egy pont sincs!). Ezt keresték mindvégig a templomosok. Az eredményre több fekete öltönyös fazon érkezik aki megdicsérik de ugyan akkor el is marasztalják az öreg doktort és utasítják az embereiket, hogy kezdjék meg az ereklyék begyűjtését. Ugyanis az egész ügy hátterében az állt, hogy nekik volt egy Éden Békéjük amit egy műholdra akartak szerelni és ezzel megvalósítani a „totális békét”, de az Assassinok megsemmisítették a szerkezetet, ezért sürgették Vidic-et. A fekete öltönyösök utasítják Vidic-et, hogy öljék meg Desmond-ot, de Lucy közbe lép és meggyőzi őket, hogy sokkal több van itt a felszín alatt. Lucy az egész történet alatt kicsit furcsán viselkedik. Először is szokatlanul közlékeny és érdeklődő mint aki érintett az egész ügyben, sokat mesél magáról iskolás éveiről. A kulcsát ellopva viszont beigazolódik az amit mindig is sejtettünk. Ő egy beépített Assassin ügynök, hisz rengeteget kémkedett a cég után és egy bizonyos 16 alany után. Sokszor figyelmeztet minket a gép mellékhatására, mely egy úgynevezett „ Bleeding Effect” amikor is az alanyban a gép hatására egyes előző életében ,megtanult speciális képessége a jelenben is aktiválódnak. Egyes alanyok ebbe beleőrültek és agyvérzést kaptak, mivel az agyuk kampó nélkül marad mivel nem tudta megkülönböztetni, hogy ez most a múlt vagy a jelen…..
Desmondnál is aktiválódik Altair egyik képessége az úgynevezett Sólyom látás, mely segítségével olyan dolgok válnak láthatóvá amit szabad szemel nem (kvázi infralátás). Desmond furcsa jeleket lát a padlón a falakon, melyeket vérrel írt a 16 alany. Ezek többnyire rejtvények egy része a maja naptárhoz, más része a 2012 világvégéhez, egyesek figyelmeztetések ,hogy ne segítsünk nekik. A jelek között található egy Sas is (Altair nevének jelentése arabul „repülő sas”, míg utónevének Ibn La-Ahad jelentése „senki fia”), mintha tudta volna ,hogy jövünk??? De hogy??? A szobába lépve az ágyunk fölé nézve láthatóvá válik egy kép. 16 alany a szent gráll helyének felkutatása miatt vizsgálták, de passzolták a projektet mivel nem vezetett eredményre. A sok feltakarított vérből úgy tűnik meghalt, de semmit sem mondhatunk biztosra. A képből úgy tűnik talán mégis tudja hol lehet az ereklye…
2011. szeptember 05. 19:00 #3
Empress
Empress
assassins™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.03.08.
Hozzászólás: 3521
Csatolások: 8561
Azonosító: 146868
Offline offline
Assassin's Creed 2 Ismertető is van
A történet kezdete körülbelül pont annyira zavaros és érthetetlen, mint ahogy az első rész véget ért. Mindenesetre közvetlenül az előzmények után vesszük fel a fonalat, a jó öreg Desmond éppen ébredezik, amikor a helyes popóval megáldott Lucy beviharzik a szobába, s miközben két liter vér csöpög a ruhájáról, izgatott hangon próbálja rávenni értetlenkedő főhősünket arra, hogy azonnal lépjen be a mátrixba. Mármint az animusba, akarom mondani. Emberünknek nincs sok választása, a hölgy eléggé határozottnak tűnik, így aztán rögtön beletúrunk Desmond biológiai múltjába, s figyelemmel kísérhetjük, ahogy a múltban megszületik, mint Ezio Auditore, egy itáliai kisfiú. Szó szerint a kisbaba különböző végtagjainak irányításával tanítja meg nekünk a játék az alapvető kontrollt, aminek aztán hamar hasznát is vesszük, hiszen Lucy kihúzza a dugót és visszakerülünk a való világba.

incs megállás, a hölgy szerint minél hamarabb el kell hagynunk az Abstergo épületét, különben hatalmas pánik lesz. Az úton kifelé aztán látunk több ezer számítógépet, meg mindenféle kutató berendezést, amivel a játék persze elülteti agyunkban a hatalmas összeesküvés-elmélet magvait („Mégis mit csinálhatnak ennyi cuccal a mocsadék templárok?”). Menet közben még arra is fény derül, hogy Desmond a való életben is kezd elsajátítani különböző képességeket, mint például az animusban használt sas-látást (még egy kis átemelés a Mátrix Forradalmakból). Érdekes, de nincs sok időnk gondolkodni ezen, ugyanis mikor leérünk a parkolóba -azzal a célzattal, hogy Lucy gépjárművében a lehető legrövidebb úton dobbantsunk a helyszínről-, a nyakunkba szakad kábé egy tucat jól megtermett biztonsági őr, akiket a frissiben megtanult irányítás alkalmazásával kell jobb belátásra térítenünk. Amennyiben sikerült, úgy végre semmi nem áll szökésünk útjába, a csaj pedig elvisz minket a saját csapatához egy raktárépületbe. Nos, nem csak a szökés a „nagy modern gonosz hely” és a „lepukkant, de barátságos garázs” viszonylatában a világ legnagyobb kliséje, de Luci titkos placcán ráadásul egy helyre tömörültek az akció-scifi klisékarakterek is. Van itt bunkó technikus, aranyos, de kissé nerd programozó lány, titokzatos, dögös és kemény bombanő, na meg persze a mátrixgép 2.0, amit szabadidejükben kalapáltak össze a raktárban.

Ha ezt így ebben a formában sikerült megemésztenünk, akkor nyilvánvalóan azonnal újra be kell lépnünk a mátimusba, eggyé válni Ezio karakterével, mert különben. Különben mi? Pontosan! Gondolom tudjátok, de annak, aki esetleg az első rész végeztével lehibernálta magát a második megjelenéséig elmondom, hogy az AC2 immáron teljes egészében a reneszánsz Itáliában játszódik, szóval búcsút inthetünk a sötét, kemény kereszteshadjáratnak. Először Firenzében csöppenünk bele az immáron fiatal felnőtté cseperedett Ezio életébe. Na most, az olaszokkal kapcsolatban két dolgot kell megemlíteni, így elöljáróban: a Lancia, amit vezetsz menet közben fog a darabjaira esni, amúgy meg szeretnek verekedni. Az előbbi számunkra irreleváns, lévén a 15. században még viszonylag kevés elöregedett béta coupé rondította az utak összképét, az utóbbi viszont fontos, hiszen rögtön egy csetepaté kellős közepébe kerülünk bele. Ezio összeszólalkozott a konkurens családdal, nézeteltéréseiket pedig két fontos érv mentén vezetik le: jobb egyenes és bal horog, de persze néha azért használják a fejüket is (gyakorlati értelemben). A „tárgyalás” végeztével aztán bátyánk érkezik a segítségünkre, aki elkísér minket a dokihoz, majd kihív egy versenyre a templomtorony tetejéig, az este tökéletes zárásaként pedig betérünk megnézni barátnőnket -persze a harmadik emeleti ablakon keresztül.

Egy szó, mint száz, az Assasssin's Creed 2 főkaraktere egy nagyon szimpatikus, humoros és szerethető figura, aki a történet kezdetén egy egyszerű srác, aki ügyesen mászik falat és stílusosan verekszik. Szó sincs már egy Altair-féle kőhideg bérgyilkosról, akinek a motivációit nem tudjuk átérezni. Nagyon jót tett ez a játék hangulatának, ráadásul sokkal barátságosabb is az újoncok számára úgy keresztül menni az irányítás és az alapvető mechanikák megtanulásán, hogy a főhőssel együtt indulnak a legalapvetőbb szintről, majd onnan válnak igazi fejvadásszá. A Ubisoft gondoskodott arról, hogy mindenkit érdekeltté tegyen a sztoriban, hiszen az olyan alapvető emberi érzelmekről szól, mint a családhoz való kötődés, a szerelem és a bosszúvágy. Ráadásul az AC2 történetmesélése is sokat fejlődött, a megszakítások nélkül, in-game érkező átvezető jelenetek még látványosabbak és érdekesebbek. Érdekes, hogy Hideo Kojima nem olyan rég azt nyilatkozta, az Assassin's Creed nélkül sosem lett volna olyan jó a Metal Gear Solid 4, mint amilyenre végül sikerült. Ezúttal fordítva érzem ugyanezt: a Ubisoft fejlesztői nagyon sokat tanultak az MGS-től dramaturgia és rendezés szempontjából.

De ugyanez a helyzet a küldetésekkel is. Az első részt nagyon sok kritika érte az ismétlődő feladatok miatt, aminek következtében a játék hamar idegesítővé ésunalmassá vált, ráadásul a darabos küldetés-felépítéssel (oda-vissza ingázás a bázis és misszió céljai között) együtt hamar eluralkodott az anyagon a monotonitás. Az AC2-ben a fő történeti szálat követve az esetek nagy többségében egymásból következnek a küldetések lépcsőfokai, így a cselekmény folyamatos és abbahagyhatatlan. Nem mondom, hogy sosem fogunk belebotlani hasonló feladatokba, de amíg az első részben körülbelül négy-öt fajta ismétlődött, itt ezt a készítők feltornázták közel húszra. S ha már változatosság, akkor a másik legfontosabb dolog a különböző stílusok nagyon jó arányú keverése. Ezúttal nem csak háztetőkön fogunk ugrálni, vagy az utcán a tömegben elvegyülni, de meglátogatunk néhány hatalmas, katakomba-szerű földalatti alagútrendszert, ahol a Tomb Raiderhez hasonló módon kell leküzdenünk a terepet, s túl kell jutnunk az egyes mechanikai akadályokon (pl. hatalmas ajtók, vagy emelő szerkezetek) oly módon, hogy megtaláljuk azok hatásláncait, s Ezio ügyességét kihasználva aktiváljuk őket (pl. különböző karok, kapcsolók). Ezek az atmoszférikus, pörgős, kissé Prince of Persia hangulatú ügyességi szekciók jó érzékkel törik meg a lopakodást, vagy a napfényes tetőkön való ugrálást. S habár az első egy-két órában a fejlesztők még fogják a kezünket, a profi AC játékosok sem fogják ezt bánni, mert egy hatalmas hangulatbombával, s egy változatos, jól összerakott anyag érzésével kecsegtet a folytatás.

S ez az érzés csak erősödik, amikor Firenzét elhagyva összefutunk egy rokonnal, Marióval, aki egy kisebb vár, a Monteriggoni feje. Ezen belül található a villa, melyet aztán otthonunknak fogunk hívni, de ez nem merül ki annyiban, hogy kapunk egy helyet, ahová mindig vissza kell jönnünk, ha küldetéseket szeretnénk felvenni. Ide ugyanis családunk teljesen beköltözik, s amíg Ezio húga felvág önjelölt könyvelőnek, hogy rendbe tegye a vár pénzügyeit, Mario az épületek gatyába rázáshoz hív egy építészt. Egy komplett mini-gazdaságot kapunk, a vár ugyanis folyamatosan termeli a pénzt -kezdetben elég keveset-, melyet aztán mi magunk vehetünk fel, s jobb esetben ezt visszaforgatva és a saját, megkeresett pénzünket hozzáadva folyamatos fejlesztésekbe foghatunk. Ha a látványosságok rendbetételére adunk támogatást kedvenc építészünknek, akkor több turista érkezik majd, így a gazdaságunk több pénzt termel, de például ha a kovácsműhely kipofozása mellett döntünk, úgy hozzáférhetünk táposabb felszerelésekhez. Az egész nagyon élvezetes és ötletes, ráadásul így végre igazán van értelme foglalkozni a különböző melléküldetésekkel, hiszen az értük kapott pénzből gyorsabban meszelhetjük ki a lovardát. Mario egyébként egy érdekes forma, a szuterénben ugyanis a világtörténelem leghírhedtebb bérgyilkosainak páncéljait tartja, amelyek között központi helyet kap egy bizonyos Altair felszerelése is, amivel azt hiszem további spoilerek nélkül sugallni tudom, hogy a két karakternek lesznek közös pontjai.

Említettem tehát, hogy az első epizód két leghiányosabb részén, a történetmesélésen és a küldetéseken nagyon sokat javítottak a készítők. Akadt azonban még egy, eléggé sokat kritizált része az elődnek, mégpedig a harcrendszer. Legnagyobb problémaként mindenki azt hozta fel, hogy egy-egy csetepaté túl hosszú ideig tartott és ez rövid úton igencsak unalmassá vált. Ezio azonban igazi, kocsmában nevelkedett itáliai zugbunyós, aki olyan dolgokat tud, amiről Altair csak álmodhatott. Például meg tudjuk ragadni ellenfelünket, s aztán folyamatos lefejelésekkel viszonylag hamar ártalmatlanná tenni. Később, ha kapunk fegyvereket (pl. kardot) az elkapás után lehetőségünk lesz egy azonnali halált okozó szúrás bevitelére, de ugyanezt megtehetjük akkor is, ha sikerül a gazfickót a harc hevében hátba támadni. A ránk rontó ellenfél lendületét kihasználva egy ügyes mozdulattal kicsaphatjuk kezéből fegyverét, vagy el is vehetjük tőle és felhasználhatjuk ellene. De ezektől függetlenül az elugrások, az animációk és mozdulatok folyamatossága nagyon sokat fejlődött, aminek köszönhetően az AC2-ben többé nem nyűg a csata, hanem igazi látványorgia, mintha egy Zorró-film jeleneteit látnánk. Ráadásul a különböző csendes gyilkolási technikáink is sokat fejlődtek, sokkal természetesebbé, könnyedebbé váltak, s a készítők még olyan apróságokra is gondoltak, mint például, hogy ezúttal már behúzhatjuk az ellenfelet a szénakazalba, ahol csendben megszabadulhatunk tőle. Egy-egy tömeges ütközet után ezúttal már érdemes körbejárni a hullákat is, ugyanis lehet őket lootolni némi extra zseton reményében.



Nem csak a harc, de néhány általános játékmeneti tényező is fejlődött. A bal felső sarokban egy kis indikátoron követhetjük nyomon, mennyire köröznek minket a városban, s ezt aztán csökkentjük oly módon, ha letépdessük a rólunk szóló plakátokat, vagy kinyírjuk az utánunk koptató őrségvezetőket. Amennyiben észrevétlenül szeretnénk eliszkolni néhány gárdista mellett, úgy a szokásos beolvadós metódus mellett már lehetőségünk adódik örömlányokat is felbérelni, hogy eltereljék kicsit a jóemberek figyelmét. Bizony a reneszánsz Itália egy kemény hely volt, s ezt az AC2 teljes mértékben vissza is adja, kezdve a családok közötti, modern maffia háborúkra hasonlító viszonyok felvázolásával, a ringyókkal, és a folyamatos politikai kavarással, megvesztegetésekkel, körbefenyegetésekkel. A számos visszatérő fegyver mellé kapunk jó pár újat is (balták, buzogányok), míg másokat egy teljesen ismeretlen, Leonardo da Vinci néven futó ürge rak össze nekünk. Kedvencem volt a pisztoly, mely sokak kétkedése ellenére végülis bekerült a játékba, s a kor technikájának köszönhetően eléggé pontatlanul lehet vele célozni, cserébe viszont egy lövéssel képes elintézni az ellenfelet. A gyűjtögető életmódot kedvelők számára -én nem ilyen vagyok- is hozott előrelépést az AC2. Ezúttal összeszedhetünk 100 tollat, amelyért állítólag valami hatalmas jutalom jár, de olyan apróságokat is felfedezhetünk a játéktéren, mint a glyph-ek, melyek különböző kis feladatokat adnak (pl. találós kérdések), szóval lesz mivel elütni az időt.

A játék két főbb városa, Firenze és Velence valami félelmetesen jól néz ki. A készítők mindent megtettek, hogy a lehető legjobban el tudják kapni az ezeket a helyeket átjáró történelmi hangulatot. A bejárható terület hatalmas, okosan felépített és látványos, öröm háztetőről háztetőre ugrálva felfedezni. Az utcák egyébként szélesebbek, mint az elődben, aminek köszönhetően néha trükkösebb dolog átkelni egyik oldalról a másikra, de ez az egész csak még inkább változatossá teszi a játékmenetet. Mivel Velence belterületén nem kevés víz található, így kicsit furcsán jött volna ki, ha Altairhez hasonlóan Ezio sem tud úszni, szerencsére azonban ezt a marhaságot is orvosolták a fejlesztők, így ezzel sem lesz gond. Míg a városok grafikai megjelenítése ha lehet még durvább, mint az előző részben, a karakterek grafikája -főleg közelről- nem az igazi, mindenért kárpótolnak azonban a csodás animációk és a tökéletesen megrendezett átvezető jelenetek. Utóbbihoz persze nagyban hozzátesznek a kiváló szinkronhangok és marha jó hangzásvilág is.

Da Vinci számos találmánya közül feltűnik majd a játékban többek között a legendás repülőgép is, ami valószínűleg inkább vitorlázó repülő lesz, mint bármi más, amit meleg levegőáramlatok reptetnek.
2011. szeptember 05. 19:09 #4
Empress
Empress
assassins™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.03.08.
Hozzászólás: 3521
Csatolások: 8561
Azonosító: 146868
Offline offline
Assassin's Creed Brotherhood

Desmond idejében:

Desmond újabb emléket próbálna megnyitni az Animusban, 1507-et, hogy megtudhassa belőle az Alma jelenlegi helyét. Azonban véletlenül Viana kastélyának ostrománál köt ki (Ezio ideje), ahol felmenője épp a Montereggioni villa pusztulását idézi fel magában, visszarepítve ezzel Desmond-ot abba az időszakba (emlék az emlékben – Rebecca magyarázata szerint).

Ezio idejében
:

Szóval a második rész végén járunk, Minerva ’kiüzen’ az Animusból, Ezio szegény pedig nem ért ebből egy büdös szót sem (ki az a Desmond, egyébként is…).

Ezio ezután elhagyja a Vaultot (hát… legyen ’Széf’), Rodrigo Borgia eltűnt, de a The Staff (A Bot) nevű darabot hátrahagyták, azonban ez ember számára elérhetetlenné válik (elsüllyed a földbe, mint a Titanic). Hősünk ezután, az Almával birtokában nagybátyjával (Mario Auditore da Firenze) ellovagol a helyszínről, és mivel nem képes eldönteni az alma sorsát, Mario-ra bízza azt. Eltöltenek egy kis időt a villában (ahol Ezio igen ’szoros’ barátságba kerül Caterina Sforzával, kinek zsoldosai a villánál állomásoznak) Ezek után a villát Ceasare Borgia megostromozza Templomosaival, a villa, a fentebb említett módon elpusztul, Mario-t megölik, Ezio pedig súlyosan megsérül. Róma felé veszi az irányt, hogy elkaphassa nagybátyja gyilkosát, azonban a csatában szerzett sérülésnek köszönhetően elájul lóháton.

Desmond idejében
eközben megérkeznek a Montereggioni villához, ahol az egyik utolsó Assassin rejtekhely található, amit nem ismer az Abstergo, és folytatják az Alma utáni keresést. Kisebb nehézségek árán bejutnak a Sanctuary-ba (A rejtek), ahol Desmond a már ismert Bleeding Effect (akkor következik be, mikor valaki túl sok időt tölt az Animusban, a felmenő, és a leszármazott emlékképei kezdenek egymásba mosódni, melynek során nehezen különböztethető meg az emlékkép a valóságtól, és ez akár megtébolyodáshoz is vezethet) ’segítségével’ látja, amint Ezio ismeretlen okokból visszatér a villába, és egy számsorozatot hagy ott (ebből fog később kijönni a 72). Desmond visszafekszik az Animusba.

Ezio idejében:
Ezio egy kicsiny római házban eszmél fel idegeneknél, és miután összeszedi magát, megismerkedik Machiavelli-vel. Mint kiderül, Róma a lehető legrosszabb állapotban van, és a Borgiák folyamatos nyomást gyakorolnak a városlakókra. Ekkor Ezio sereg gyűjtésébe kezd, felveszi a kapcsolatot a Kurtizánokkal, a Tolvajokkal, és a Zsoldosokkal, tanoncokat vesz fel, és európai küldetésekre küldi őket (mellékküldetés-szerűségekként lehet ezekkel szórakozni a Brotherhoodban, és a Facebook-on). Egyúttal gyöngíti a Borgiák hatalmát a város kerületeiben (szintén mellékszál).

Ezio kideríti, hogy Caterina a Castel Sant’Angeloban fogságban van Juan Borgiánál, és hogy kiszabadítsa, és kivégezze a Borgiákat, meg kell mentenie Pietro Rossi színészt (Lucrezia afférje) bérgyilkosától, mivel nála van a Castel kulcsa (az egyik legjobban őrzött épület a játékban). Ezek után Claudia (Ezio húga) az Assassin rendbe emelkedik (később a Kurtizánok vezetője lesz), Ezio pedig az Assassinok Nagy Mestere, Il Mentore lesz. (Mint az első részben Al Mualim, vagy a másodikban Mario.)

Ezio behatol a Castel-be, Cesare Bogia kivégzi apját, Rodrigot, majd miután kideríti az Alma pontos helyét, elindul felkutatni azt. Szerencsére Ezio gyorsabb nála, hamarabb megszerzi az Almát, ezáltal a Cesare ellen folytatott harcban igen nagy előnyhöz jut, Cesare-t pedig letartóztatja Fabio Orsini az új pápa nevében. Azonban Cesare magabiztosan kijelenti, hogy őt ember nem tarthatja fogva, és hamarosan kiszabadítja magát. Később állítása beigazolódik, valóban kiszabadul.

Most emlékezzünk vissza írásom elejére, hogy Desmond eredetileg a viana-i csatához szeretett volna visszarepülni. Most érkeztünk el Ezio idejében oda (az eddig történtek végülis arra szolgáltak, hogy Desmond ’agya’ vissza tudja magát harcolni a Viana-i emlékhez). Ezio barátunk betör a kastélyba, és Cesare külön előzetes kérésére megtanítja őt vártetőről repülni (mert Cesare Borgiát ember keze nem pusztíthatja el…szóval inkább a gravitációt, és a fizikai hatásokat választotta).

Ezek után Ezio visszajuttatja az Almát a Santa Maria Aracoeli alatt található Vault-ba. (Tehát Desmond-ék kiderítik, hol van most az Alma.)

Desmond idejében:

Kiderült, hol az alma, visszatér a 72-t kidobó számsorozat (amit fentebb a falra írt Ezio, és a Bleeding Effect és az Eagle Eye kombinálásával Desmond lefejtette ezt), mely Isten 72 nevére utal, és ez a jelszava a Vault ajtajának. A jelszó segítségével eljutnak a Kolosszeumon át a Vault-ba, ahol Junoval konfrontálódnak. Ő elmond néhány igen sejtelmes burkolt célzást az emberiségről, mialatt Desmond megpályázza magát az Almát. Azonban amint Desmond hozzáérne, az idő megáll, Juno átveszi felette az irányítást, és leszúratja vele Lucy Stillman-t (Desmond 'csaja'smileeee.gif). Ekkor mindketten a padlóra zuhannak.

Hallhatjuk William-et (az Assassinok globális összekötője), és egy ismeretlen férfit arról vitatkozni, betuszkolják-e Desmondot az Animusba…Desmond még próbál egy gyengéd Isten őrizz!!!-et kinyögni magából, de ekkor kómába zuhan.
2011. szeptember 05. 19:16 #5
Empress
Empress
assassins™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.03.08.
Hozzászólás: 3521
Csatolások: 8561
Azonosító: 146868
Offline offline
Assassin's Creed Revelations

Biztos információk nincsenek , de majd ha novemberben kijön akkor több mindent megtudhatunk.Egy kis ízelítő :

A novemberre datált Revelations története Masyaf-ban kezdődik majd, ahol Ezio Altair nyomait követve egy könyvtárban igyekszik válaszokat keresni a Rend nevű szervezetről. A küldetés először nem jár sikerrel, azonban a játék vége felé visszatérünk majd Masyafba, hogy a történet addig megismert kirakós darabkái teljesen összeálljanak.



A történet magja Konstantinápolyban játszódik majd, és bár ideérkezésünkkor Ezio a világ egyik legismertebb bérgyilkosa, ebben a hatalmas, modern metropoliszban ő is csak egy idegen a sok közül. Megérkezésünk után hamar társakra találunk, így meglehetősen gyorsan információkat gyűjtünk majd a helyi politikai viszonyokról. A város egyébként összesen négy kerületre oszlik majd: Constantin, Beyazid, Imperial és Galata, melyek mind más-más építészeti jellegzetességekkel bírnak, így hiába tartozkódunk ugyanott, végig változatos környezet fogad majd minket.

Ellátogatunk majd Kappadókiába is, ami kissé elüt a sorozatra jellemző helyszíneitől. Ez ugyanis egy föld alatt található birodalom, amit mellesleg a Templomosok irányítanak. Az alagutakkal és titkos járatokkal tarkított helyszín rengeteg veszélyt rejt Ezio számára, azonban olyan kulcsinformációkhoz juthatunk itt hozzá, hogy érdemes vállalni a kockázatot.

Végezetül egy új többjátékos lokáció is bemutatkozott, mely nem más lesz, mint Rodosz szigete. A 16. században a kis szigetet a Máltai Lovagrend uralta, akik hatalmas és mesés kastélyokat és várakat építettek itt, ezzel erőddé formálva a szigete
1 felhasználónak tetszik: Alison Lerman
2011. szeptember 05. 19:20 #6
Empress
Empress
assassins™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.03.08.
Hozzászólás: 3521
Csatolások: 8561
Azonosító: 146868
Offline offline
Trailer :


http://www.youtube.com/watch?v=cc-ClutaN_I

http://www.youtube.com/watch?v=mVWhWsgHzKM&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=zzNs4-kRLaE

http://www.youtube.com/watch?v=Wo6Q14vBB1c
2012. március 02. 21:01 #7
Empress
Empress
assassins™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.03.08.
Hozzászólás: 3521
Csatolások: 8561
Azonosító: 146868
Offline offline
AZ ÚJ ASSASSINS CREED

ASSASSINS CREED 3 wub.gif wub.gif
3 felhasználónak tetszik: fender, Alison Lerman, silenc
2012. október 29. 14:49 #8
Empress
Empress
assassins™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.03.08.
Hozzászólás: 3521
Csatolások: 8561
Azonosító: 146868
Offline offline
Assassin's Creed 3

Eljött az idõ, hogy ismét színre lépjenek a Templomosok és a Bérgyilkosok, ám ezúttal egy újabb korszakban és egy új földrészen vívják véget nem érõ háborújuk legújabb csatáját. Az Assassin's Creed III-ban megtudhatod, hogy ki volt Desmond Miles õse, aki az amerikai függetlenségi háborúban is részt vett és jelentõs szerepet vállalt a Bérgyilkosok történelmében.

Igen, az Assassin's Creed III egy teljesen új földrészre, Amerikába, kalauzol el téged, ahol a XVIII-ik század második felében játszódnak az események, méghozzá egy félig angol, félig indián Bérgyilkos fõszereplésével. A történet 30 évet fog felölelni, mely az 1753-as évtõl egészen 1783-ig tart. Ráadásként olyan jelentõs események részesei lehetsz, mint az amerikai függetlenségi háború, vagy a boston-i teadélután.

Az új környezet és új fõhõs megannyi újdonságot fog magával hozni az Assassin's Creed III-ba, hisz az indán neveltetés következtében a Connor leginkább az általa jól ismert indián harci szekercét és íjat használja, de természetesen a kor modern fegyverei sem ismeretlenek számára. Ráadásul a megváltozott környezet más lehetõséget is rejt. A XVIII-ik századi Amerika merõben más, mint a XVI-ik századi Róma vagy Isztambul. New York és Boston városa kisebb, nem annyira modern, valamint a kalandok nagy része a vadonban, a természetes tájakon játszódik, ahol a hatalmas erdõk uralják a terepet. Immáron itt kell bizonyítanod és túlélned!
1 felhasználónak tetszik: silenc
2012. október 29. 14:50 #9
Empress
Empress
assassins™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.03.08.
Hozzászólás: 3521
Csatolások: 8561
Azonosító: 146868
Offline offline
A.C 3 wub.gif beer.gif
2 felhasználónak tetszik: Alison Lerman, silenc
2012. október 31. 11:25 #10
kranchanan
kranchanan
új tag
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 12.10.31.
Hozzászólás: 1
Csatolások: 0
Azonosító: 188697
Offline offline
Karan is an Indian . He started his career as child actor under the name Master Raghu for more than 20 films in Malayalam. and Kuyiline Thedi were huge hits. After a few years he made his debut as an adul starring opposite . Then he was a part of many films, especially starring and . In the year 2006, Karan became a solo hero with and continued with films like Karuppusamy and His forthcoming films are Kantha and Sooran.
2012. november 30. 15:01 #11
Empress
Empress
assassins™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.03.08.
Hozzászólás: 3521
Csatolások: 8561
Azonosító: 146868
Offline offline
Assassin's Creed 3 (eredeti történet)

Az Assassin's Creed III fõszereplõje Connor (Ratohnhaké:ton) lesz, egy félig indián, félig amerikai fiú, aki Eziótól eltérõ személyiséggel bír, noha hasonló motiváció hajtja az orgyilkosok közé: a bosszú, ugyanis Connor faluját elpusztítják, hõsünk pedig egyedül kell szembenézzen az amerikai polgárháborút a háttérbõl machináló Templomosokkal. Igen, a történet ezúttal is az Asszaszinok és a Templomos lovagok közti évezredes ellentétre épül, bár kissé árnyaltabban, mint a második részbõl kinõtt Ezio-trilógia esetében.

A helyszín is változik, hisz ezúttal nem Európában és a Közel-Keleten, hanem Észak-Amerikában kalandozunk, egy épp, hogy felépülõben lévõ civilizációval körbevéve -- igen, a nagy, emeletes épületeket el lehet felejteni, Connor az erdõk mélyén, a fák lombjain akciózik olyan agilisan és gyorsan, ahogy elõdei tették a beépített környezetben. A játékban most is nagy szerep jut a híres történelmi szereplõknek és a valós események közé szõtt fiktív eseményeknek, Connor pedig orgyilkosságról orgyilkosságra nyergelve göngyölíti fel utóda, Desmond utolsó ügyét (igen, az Assassin's Creed III-ban Desmond története is lezárul).

Connor fegyverei közül kiemelkedik a tomahawk, mely indián származása révén az egyik legfontosabb eszköz a játékban. Lehetõség van vadászni is, hogy legyen élelmünk és pénzünk a különbözõ fejlesztésekre, de fontos kiemelni, hogy a történetbe ültetett évszakváltozás miatt télen jóval nehezebb dolgunk lehet a nyomok eltüntetését illetõen, mint mondjuk nyáron. Ha már évszakok: a grafika meggyõzõen adja vissza a különbözõ idõjárási effektek "áztatta" környezetet, és bár a városok ezúttal kisebbek, a köréjük épült, hatalmas erdõs-hegyes vidék olyan szépséggel ajándékoz meg bennünket, amilyennel még nem volt szerencsénk találkozni a széria történetében.
1 felhasználónak tetszik: Alison Lerman
2012. november 30. 15:04 #12
Empress
Empress
assassins™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.03.08.
Hozzászólás: 3521
Csatolások: 8561
Azonosító: 146868
Offline offline
Ac3

képek beer.gif wub.gif
1 felhasználónak tetszik: Alison Lerman
2013. március 05. 16:26 #13
Évike12
Évike12
Ŧยckiภgρєяƒєct*♛
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 10.07.21.
Hozzászólás: 6858
Csatolások: 4984
Azonosító: 131678
Offline offline
mindig azt hiszed hogy a mostaninál jobban nem tudnak csinálni, nos tévedtem.. w00t.gif
1 felhasználónak tetszik: Beby99
2013. március 06. 16:27 #14
Empress
Empress
assassins™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.03.08.
Hozzászólás: 3521
Csatolások: 8561
Azonosító: 146868
Offline offline
Idézet (Évike12 @ 2013.03.05. 16:26)
mindig azt hiszed hogy a mostaninál jobban nem tudnak csinálni, nos tévedtem.. w00t.gif 


Hú ez az Edward mennyire hasonlít a Prince Of Persia - The Forgotten Sands .. Hercegére mellow.gif
1 felhasználónak tetszik: Alison Lerman
2013. április 06. 23:25 #15
No Name Man
No Name Man
visszatérő vendég
 
StátuszSírnak a szemek mert nincs több remény,Mert a torkukon alig megy le pár falat kenyér(egy készülő szám)
  Csoport: Tag
Csatlakozott: 13.02.16.
Hozzászólás: 186
Csatolások: 0
Azonosító: 196120
Offline offline
ha valamit nem értetek a játékkal kapcsolatban csak szóljatok minden könyvet kiolvastam(kivéve az árulás c. kötetet mert az még nem jött ki)és mindent tudok szó szerint még azokról az assassinokról akikről csak képregényt alkottak
Főleg Altairról tudok mindent róla bátrabban is kérdezhettek
2013. június 17. 11:07 #16
Empress
Empress
assassins™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.03.08.
Hozzászólás: 3521
Csatolások: 8561
Azonosító: 146868
Offline offline
Assassin's Creed 4 Black Flag (2013)

Várható megjelenése: 2013.október.31

1715-öt írunk, a kalózok által uralt karib-tengeri szigeteken a korrupció, kapzsiság és kegyetlenség uralja a mindennapokat. Edward Kenway, egy fiatal, és kellően gátlástalan kalózkapitány emelkedik ki a törvényen kívüliek tömegéből, olyan legendás kalózok figyelmét, és tiszteletét elnyerve, mint Feketeszakáll vagy Calico Jack. A Britt Királyi Tengerészet közlegényéből kalózzá avanzsált Edward rendkívül heves és harcedzett kalózként hamar belesodródik az asszaszinok és a templomosok között dúló ősi harcba, ami könnyedén az egész kalózvilág létezését veszélybe sodorhatja, és romba döntheti azt.

Csak ,hogy tudjátok Edward volt az apja Haytham Kenwaynek, nagyapja Ratonhnhaké:tonnak, és az őse Desmond Milesnak.
1 felhasználónak tetszik: silenc
2014. január 22. 22:14 #17
Fozi Dodi
Fozi Dodi
ForthePolarbears
 
StátuszThe Scout
  Csoport: Tag
Csatlakozott: 10.08.25.
Hozzászólás: 1396
Csatolások: 224
Azonosító: 133896
Offline offline
Nagyon örültem, mikor rátaláltam erre a témára, ilyet kerestem már mióta. És végre itt találhatok olyanokat, akik legalább annyira bele vannak bolondulva ebbe a játékba.
Nagyon kevés olyan dolog van, amit jobban imádok az Assassin's Creedneél.
Az én történetem ezzel kapcsolatban viccesen kezdődött, ugyanis egy fiatal iskolatársamnál láttam meg ezt a játékot, és kölcsön kértem tőle hagy nézzem már meg jó e. (Már akkor nagy gamer voltam blush.gif )
Először furcsáltam, hogy újítanom kell, és nem lőnöm kell megtanulni, vagy valami menő járgányt vezetni, hanem kardal küzdenem történelmi időkben. Mindig is utáltam a törit, és most se a szívem csücske, de a játék miatt lett a Keresztes háborúk ideje a kedvenc történelmi témám. Valamint emiatt lettem egy gamer lányból inkább kocka. _nevet.gif
Ez a játék teljesen magával ragadott. A története eszméletlen. Baromi különleges, és megértem mért jutott el ilyen sokáig. Mért ennyire híres. Azt viszont sajnálom, hogy már csak pénzszerzés kép csinálják az egészet...mert kereslet van rá. Nem volt még szerencsém játszani a Black Flaggel, de kicsit úgy gondolom fölösleges volt már... mellow.gif
Eleve Connor története sem illett túlságosan az előzőkhöz. Ezio vitte a sikert mindenben, Altair meg... őt egyszerűen imádom, legjobb orgyilkos mind közül wub.gif ! SPOILER XD: Úgy megsirattam a Revelations-ban hogy csak na. Ezio története mindent visz, teljesen vegyes érzelmeket váltott ki belőlem. Sajnálom, hogy a 2. rész már nem megy a gépemen, de legalább siekrült kijátszanom. Annak volt a legjobb története.
A játéknak a Multy részét is nagyon szeretem. Sajnos a 3. részével nem játszottam még, de a Brotherhood és a Revelationséba már maximálisan teljesítettem. Kedvenc karakterem Fiora/Fabiola Cavazza. Ahogy épp hívjuk xD Nagyon örültem neki, mikor megláttam hogy a Revelationsban is tudok vele menni, csak hiányoltam a maszkját. Aki pedig megmondja nekem, hogy a Revelations DLC Pack-ját hogy szerezhetném meg, annak örök hálám! laugh.gif
Ennyi...egyszerűen imádom ezt a játékot! Olyannyira, hogy saját történetet írtam róla. Igazából más, csak a részek főhőseit használtam fel a történetemben, így inkább Crossover, mint Fanfic. Szóljon, akit esetleg érdekel wink.gif
Empress-nek pedig köszönöm a Topicot! meghajolo.gif
1 felhasználónak tetszik: Empress
2014. január 22. 22:18 #18
Fozi Dodi
Fozi Dodi
ForthePolarbears
 
StátuszThe Scout
  Csoport: Tag
Csatlakozott: 10.08.25.
Hozzászólás: 1396
Csatolások: 224
Azonosító: 133896
Offline offline
Néhány jól sikerült Fanart..
1 felhasználónak tetszik: Empress
2014. január 23. 16:10 #19
Empress
Empress
assassins™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.03.08.
Hozzászólás: 3521
Csatolások: 8561
Azonosító: 146868
Offline offline
Idézet (Fozi Dodi @ 2014.01.22. 22:14)

Ennyi...egyszerűen imádom ezt a játékot! Olyannyira, hogy saját történetet írtam róla. Igazából más, csak a részek főhőseit használtam fel a történetemben, így inkább Crossover, mint Fanfic. Szóljon, akit esetleg érdekel  wink.gif 


Ami azt illeti engem érdekelne smileeee.gif
2014. március 21. 18:20 #20
- törölt felhasználó -    
Év végén érkezik az AC Unity, ami a francia forradalom idején fog játszódni. A mai nap folyamán pedig egy kisebb videót is kaptunk hozzá. beer.gif
1 felhasználónak tetszik: Empress
11 oldal 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Hozzászólok Nem indíthatsz új témát!

Kapcsolódó sztárok