Starity

Prada cipői szárnyakat kaptak

2011. december 30. 02:02   |   Szerző: Coco Selly

Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Miuccia Prada sosem félt egyedit alkotni. A tervezőnő legújabb kollekcióját részben a fecskefarkú Cadillacek inspirálták.

hirdetés
Prada cipői szárnyakat kaptak

A Louis Vuitton és a Givenchy legújabb kampányfotói után ezúttal a Prada tavaszi reklámképeiről ejtünk néhány szót. A kollekció az 50-es és 60-as évek amerikai autós divatjának modernizált változata. Ebben a szezonban kétség kívül az úgy nevezett Car Shoesok kapták a legnagyobb figyelmet – melyek természetesen negatív és pozitív véleményeket egyaránt szültek.

A márka promóciós anyaga a napokban került fel a világhálóra. Míg a fentebb említett két cég tengerparton és cukrászdában mutatja be lenge darabjait, addig a Prada egy benzinkútat választott a fotózás helyszínéül.

A modellek között megtalálható a Gucci üdvöskéje, Natasha Poly – aki egyébként a DSquared2 kampányából is kivette a részét –, Elise Crombez, a Louis Vuitton-kampányban is szereplő Kati Nescher, Katryn Kruger, Meghan Collison és Ymre Stiekema is.


Az 50-es évek ihlette fényképeket Steven Meisel készítette

A lányok a kampány kedvéért pinupos frizurákban, vagány járművek előtt pózolnak a szó szerint szárnyakat kapott lábbelikben – rakétaszerű „fecskefarkak”, lángcsóvák és csillogó alkatrészek. Sokak szerint a végeredmény abszolút hordható, mások viszont giccses daraboknak titulálták őket.

A ruhák és kiegészítők mellett december közepén a PRADA phone by LG 3.0-at is megismerhette a nagyérdemű. A készülék hamarosan hazánkban is elérhető lesz, akárcsak a férfiak számára tervezett kollekció, melynek arca a Gengszterkorzó (Boardwalk Empire) egyik főszereplője, Michael Pitt lett. A színész a fotókon igazi Playboyként jelenik meg, akinek sem a nők, sem az elegáns, sármos öltönyöket kereső férfiak nem tudnak majd nemet mondani.

„A kampány feltárja a férfiak szerepét a modelltől és rocksztártól a Playboyig, a befelé fordulótól a vonzó, sármos úriemberig„ – a ruhák célja továbbá az, hogy közvetítsék a mai férfit. – ”A kortárs férfi dolgozik, amikor játszik, és játszik, amikor dolgozik. A határok már nem világosak – ahogy a kampány egyszerű kellékei és gesztusai is hangsúlyozzák.”


Fotók: David Sims

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek