Anastacia az új Skoda Citigo reklámarca
Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
A népszerű amerikai énekesnő korábban már megcsillogtatta üzleti érzékét, hiszen piacra dobta saját ruhakollekcióját, az Anastacia by S.Olivert, illetve a nevével fémjelzett illatot, a Resurrectiont. Most pedig a Skoda legújabb autójának a Skoda Citigonak a hivatalos reklámarca lett.
Anastacia mindig is értett ahhoz, hogy hogyan maradjon meg a gyökereinél – azaz az énekesi karrierjénél – illetve, hogy miként alkosson valami újat is. Legújabb projektjével ismét összeköti a kellemest a hasznossal, ugyanis nem csak a Skoda új autóját segít reklámozni azáltal, hogy arcát, illetve hangját adja hozzá, hanem ennek keretében elkészítette legújabb kisfilmjét is, amely a What Can We Do (A Deeper Love) címet viseli, és ez a dal előfutára az idén ősszel megjelenő hatodik studioalbumának.
A dal érdekessége, hogy más zenei stílusban is népszerűsítették DJ Tiesto közreműködésével, amihez szintén készült hivatalos videó a Skoda-kampány keretében. A két verzió merőben különbözik egymástól, de a maga műfajában mindketten tökéleteset alkottak. Az pedig csak hab a tortán, hogy Anastacia ilyen módon visszatért a könnyűzenei életbe, a gyökereihez, azaz a sprock hangzáshoz a rajongói nagy-nagy örömére.
Ajánlott cikkek
Szólj hozzá!
Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok
Kommentek
Legolvasottabb hírek
Továbbra is gyászol a híresség.
Közeli barátját veszítette el a színész.
Nagyon komolyan vette a marketinget.
Ki nem állhatják egymást.
A színésznő csak 24 éves volt.
A korábbi titkárunk is felszólalt.
A két híresség kéz a kézben érkezett.
A szakításról szól a klip.
Erről vallott a híresség.
Már találkozott Brad barátnőjével.