A djuice és a Hősök – ismét együtt
Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
A djuice új, kizárólag internetes terjesztésre készített reklámfilmjének zenéjét a Hősök írta. A fiatalok mobilmárkája 2010-ben már dolgozott együtt a népszerű hip-hop csapattal, most ismét ők hozzák a jó hangulatot, őrült élethelyzeteket és feszes poénokat a djuice új kampányfilmjében.
A djuice „Osztod vagy mondod?”-kampánysorozatában olyan hazai bandákkal dolgozott már együtt, mint a Soerii és Poolek-páros vagy az Irie Maffia csapata, akik a reklámfilmek üzenetéhez exkluzív zeneszámokat is írtak. Egy korábbi sikeres együttműködést követően most ismét a Hősök csapata lép színre, és kalauzolja a fiatalokat az élet nagy kérdéseinek megválaszolásában: Osztod vagy mondod?
Az új kampányban egy 20 másodperces online reklámfilmből ismerhetik meg a fiatalok a később szálakra bomló sztori alaptörténetét a legnépszerűbb videómegosztó portál, a YouTube felületén. A filmhez december elején kiegészítő, videós szituáció-játékok érkeztek: a kisfilmek főhőse az egyes élethelyzetek megoldásához a néző segítségét kéri, kezébe adja a választás lehetőségét, hogy miként haladjon tovább a történet fonala (osztod vagy mondod), így közösen jutnak el a helyzet megoldásához.
„A fiatalok egyre több időt töltenek az interneten, a közösségi és videostream oldalakon. Kézenfekvő megoldásnak gondoljuk, hogy itt mutatjuk meg számukra új üzenetünket, érdekes és értékelhető formában. Nem csupán a tartalom, a módszer is egyedi és újszerű: az online videómegosztók hatékonyságát speciális módszerekkel vizsgáljuk, a Google-el személyre szabott és úttörő módon kialakított konstrukcióban” – mondta el a kampányról Jakab Kriszta kampánymenedzser.
A djuice új akciójában három készülék érhető el: a népszerű, androidos Samsung Galaxy Mini és a fizikai QWERTY billentyűzetet tartalmazó Nokia Asha 302, amelyek 19990 Ft-ért vásárolhatók meg, illetve a hagyományos, szétcsúsztatható kialakítású Samsung E2600-as, amely 8990 Ft-ért érhető el új, feltöltőkártyás djuice Control csomag vásárlása esetén.
A fiatalok mobilmárkája egy igazán fiatalokra szabott, több hónapon át élvezhető karácsonyi ajándékkal is kedveskedik újoncainak: azok az előfizetők, akik 2013. január 14-ig egy összegben legalább 3000 Ft-ot feltöltenek újonnan vásárolt djuice Control kártyájuk egyenlegére, 6 hónapig díjmentesen használhatják a KLIKK, 100MB-os internetcsomagot, így a djuice Control tarifában megtalálható 100 MB-on felül további 100 MB extra adatkerethez juthatnak fél évig díjmentesen.
A reklámfilmben elhangzó zeneszám a Hősök áprilisban megjelenő új albumán is megtalálható lesz.
Ajánlott cikkek
Szólj hozzá!
Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok
Kommentek
Legolvasottabb hírek
Nem hajlandóak egy légtérben lenni.
Tragikus hírt osztottak meg a feleségével.
Nem csitul a botrány a Harry Potter sztárjai körül.
Aranyos videó készült róluk.
24 év a korkülönbség köztük.
Szeretne elérni vele egy újabb mérföldkövet.
Boldogan jelentette be a sztár.
A-listás színésszel jár Kris Jenner egyik lánya.
Csúnyán beszóltak Sydney-nek.
Sértve érzi magát a híresség.