Starity

A djuice és a Hősök – ismét együtt

2012. december 18. 13:01   |   Szerző: djuice

Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A djuice új, kizárólag internetes terjesztésre készített reklámfilmjének zenéjét a Hősök írta. A fiatalok mobilmárkája 2010-ben már dolgozott együtt a népszerű hip-hop csapattal, most ismét ők hozzák a jó hangulatot, őrült élethelyzeteket és feszes poénokat a djuice új kampányfilmjében.

hirdetés
A djuice és a Hősök – ismét együtt

A djuice „Osztod vagy mondod?”-kampánysorozatában olyan hazai bandákkal dolgozott már együtt, mint a Soerii és Poolek-páros vagy az Irie Maffia csapata, akik a reklámfilmek üzenetéhez exkluzív zeneszámokat is írtak. Egy korábbi sikeres együttműködést követően most ismét a Hősök csapata lép színre, és kalauzolja a fiatalokat az élet nagy kérdéseinek megválaszolásában: Osztod vagy mondod?

Az új kampányban egy 20 másodperces online reklámfilmből ismerhetik meg a fiatalok a később szálakra bomló sztori alaptörténetét a legnépszerűbb videómegosztó portál, a YouTube felületén. A filmhez december elején kiegészítő, videós szituáció-játékok érkeztek: a kisfilmek főhőse az egyes élethelyzetek megoldásához a néző segítségét kéri, kezébe adja a választás lehetőségét, hogy miként haladjon tovább a történet fonala (osztod vagy mondod), így közösen jutnak el a helyzet megoldásához.

„A fiatalok egyre több időt töltenek az interneten, a közösségi és videostream oldalakon. Kézenfekvő megoldásnak gondoljuk, hogy itt mutatjuk meg számukra új üzenetünket, érdekes és értékelhető formában. Nem csupán a tartalom, a módszer is egyedi és újszerű: az online videómegosztók hatékonyságát speciális módszerekkel vizsgáljuk, a Google-el személyre szabott és úttörő módon kialakított konstrukcióban” – mondta el a kampányról Jakab Kriszta kampánymenedzser.

A djuice új akciójában három készülék érhető el: a népszerű, androidos Samsung Galaxy Mini és a fizikai QWERTY billentyűzetet tartalmazó Nokia Asha 302, amelyek 19990 Ft-ért vásárolhatók meg, illetve a hagyományos, szétcsúsztatható kialakítású Samsung E2600-as, amely 8990 Ft-ért érhető el új, feltöltőkártyás djuice Control csomag vásárlása esetén.

A fiatalok mobilmárkája egy igazán fiatalokra szabott, több hónapon át élvezhető karácsonyi ajándékkal is kedveskedik újoncainak: azok az előfizetők, akik 2013. január 14-ig egy összegben legalább 3000 Ft-ot feltöltenek újonnan vásárolt djuice Control kártyájuk egyenlegére, 6 hónapig díjmentesen használhatják a KLIKK, 100MB-os internetcsomagot, így a djuice Control tarifában megtalálható 100 MB-on felül további 100 MB extra adatkerethez juthatnak fél évig díjmentesen.

A reklámfilmben elhangzó zeneszám a Hősök áprilisban megjelenő új albumán is megtalálható lesz.

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek