Starity

Nem nyerte el a kritikusok tetszését Selena Gomez új albuma

2013. július 29. 09:09   |   Szerző: LoveNessa

Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Eléggé lehúzták a kritikusok az egykori Disney-csillag vadonatúj lemezét, a Stars Dance-et.

hirdetés
Nem nyerte el a kritikusok tetszését Selena Gomez új albuma
Fotó: Dream Out Loud

Bár Selena Gomez nagyon büszke legújabb korongjára, a Stars Dance-re, amit olyan előadók inspiráltak, mint Taylor Swift, vagy Britney Spears és természetesen a rajongók tetszését is elnyerte, azonban a kritikusok nincsenek éppen jó véleménnyel róla, pedig a 21 éves színész-énekesnő hangzásilag már valamivel érettebb anyagot adott ki és a munkálatok is tovább tartottak, mint eddig megjelent három lemezénél. Sokak szerint zenéje még mindig a tipikus popdalok közé tartozik és semmi újat nem alkotott, hatalmas váltás volt viszont, hogy ezúttal bandája, a The Scene nélkül vonult stúdióba, ám még így is az iTunes dobogóján trónol majdnem 10.000 szavazattal és négy csillaggal.

Azonban mi most lessünk meg a rengeteg kritika közül hetet, melyek igaz, hogy összességében nem alkotnak túl jó véleményt Selena albumáról, de az írók ezt sokszor kissé humoros módon közölték az elvakult rajongókkal.

Los Angeles Times – 2 és fél csillag

A lap szerint ez tipikusan egy olyan album, amivel meg akarják tartani a Disney-s tiniközösséget, de közben egy kis vadulást is belecsempésznek, ezzel pedig tökéletesen beleillik a mai popzenébe. Az album nyitódalának, a Birthday-nek mondanivalóját eléggé megkérdőjelezik, hasonlatként pedig azt hozták fel, hogy olyan, mintha minden színből lenne egy rövidnadrágod. A Slow Down-t elfogadhatónak titulálták, a Come & Get It viszont már kevésbé kapott jó szavakat.

„Gomez egy határozottan átlagos énekes, de a Stars Dance olyan, mintha lenne egy kosárnyi pina colada, amit a fejedre dobnak a St. Petersburg hotel teraszáról. De hogy őszinte legyek ez egy olyan sújtás, ami egész nyáron foltot hagy” - olvasható kritikájukban.

NY Daily News – 3 csillag az 5-ből

Nem túl meglepő módon ők is a Birthday-jel kezdték a listát és az Icona Pop hatalmas sikert aratott I Love It című dalához hasonlították, de nem éppen a jó értelemben. A Slow Downról és a Like a Championről viszont Rihanna jutott eszükbe, előbbiről a Diamonds, utóbbiról pedig a Man Down. A címadó dalban Ke$ha különleges kis trükkjét, az r betű kemény hangsúlyozását vélték felfedezni, a B.E.A.T.-ben pedig Britney Spearshajlított, babaszerű beszédét”.

Azonban szerintük mivel Selenának olyan szerencséje van, hogy írói és producerei bátrak voltak a fent említett sztárok trükkjeit és az autotune-t használni, sokkal nagyobb hangterjedelemmel rendelkezik, mint példaképei, Britney, Jennifer Lopez vagy éppen Janet Jackson, de így megint csak olyan, mint a Mókuslányok egyik tagja.

The Independent – 1 csillag az 5-ből

A The Independent a többiekhez képes igen röviden, de lényegre törően fogalmazta meg véleményét és szerintük ez az album szinte bárkié lehetett volna, mivel csak odaadták neki, mint ahogy a stylistok ráadják a ruhákat a fotózásokon. Mivel összességében egy popalbumról van szó, ezért legalább egyetlen nagyon ütős dalnak kellene szerepelnie rajta, de, ahogy ők azt várták, ez nem érkezett el.

Rolling Stone – 3 csillag az 5-ből

A magazin képviseletében Caryn Ganz osztotta meg véleményét a Stars Dance-ről és Selenáról, aki szerint nyilvános összeomlások nélkül és gyenge munkájával összességében egy elég unalmas lány. Ez az első igazi szólóalbuma és szintén az első, ahol Rihannát és Britney-t utánzó orgazmusra hajazó nyögések hallhatóak, mint például a Birthday-ben, ami nyilvánvalóan a felnövést szimbolizálják.

Billboard – 78-adik helyezés a 100-ból

Andrew Hampp igen hosszú és részletes kritikát írt Miss Gomez vadiúj lemezéről, hiszen mind egyes dalt külön-külön bekezdéssel illetett meg. Összességében azonban a 11 szépen előállított dalból, melyekkel mind külön személyiségeket jelenít meg, mindössze néhány táncolható szakításról szólót emel ki. Itt sem maradt el a hasonlítgatás, mivel a Like A Championnél szintén felmerült Rihanna neve, de a B.E.A.T. kapcsán ezúttal Dev-et hozta szóba, az Undercovernél Britney-t és a dubstepes részeknél nem maradhatott ki Skrillex neve sem.

USA Today – 2 és fél csillag a négyből

Brian Mansfield szerint most már sokkal életképesebb zenét adott ki a kezei közül, mint ami anno a Wizardz of Waverly Place soundtrackjén volt, de még mindig csak annyira jó, mint producerei, a Rock Mafia, Stargate és a Cataracs és semmi kiemelkedő nincs benne.

The Guardian – 2 csillag az 5-ből

Hermione Hoby véleménye az, hogy ezek a dalok olyanok, mintha Rihanna elutasította volna őket és így kerültek Selenához – ez pedig részben igaz lehet, mivel az már kiderült, hogy a Come & Get It-et eredetileg RiRinek szánták -, ez pedig nem jó dolog, mivel ennél jobb zenét kellene kiadnia és valakinek el kellene mondania neki, hogy egy pophercegnő nem fogadja el a maradékot.

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek