Lupita Nyong'o lett a Lancome új alapozójának arca
Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
A márka egyik vadonatúj termékét népszerűsíti a színésznő, az első hivatalos reklámfotó pedig nemrég napvilágot látott.
Április elején derült ki, Lupita Nyong'ót kérte fel a Lancome, hogy az új termékük, a Tient Idole Ultra, 24 órán át tartós nevezetű alapozó reklámarca legyen, így nem sokkal ezután készült is egy fotósorozat Alexi Lubomirskinek hála. Most pedig az első hivatalos plakátról is lehullott a lepel, melyet maga az Oscar-díjas színésznő töltött fel Instagram-profiljára.
„Ez nem arról szól, hogy megfelelek egy már megalapozott ötletnek, hogy mi is a szépség, vagy hogy ezt szeretem. Különösen büszke vagyok, hogy képviselhetem [a Lancome] egyedi elképzeléseit a nőkért és a gondolatot, hogy a szépséget nem szabadna megszabni, diktálni, hanem ehelyett ezzel kellene kifejeznie egy nőnek a szabadságát és sajátmagát” - nyilatkozta a Vogue 2014-es júliusi számában a 12 év rabszolgaság sztárja.
Ajánlott cikkek
Szólj hozzá!
Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok
Kommentek
Kapcsolódó sztár
Legolvasottabb hírek
Továbbra is gyászol a híresség.
Közeli barátját veszítette el a színész.
Nagyon komolyan vette a marketinget.
Ki nem állhatják egymást.
A színésznő csak 24 éves volt.
A korábbi titkárunk is felszólalt.
A két híresség kéz a kézben érkezett.
A szakításról szól a klip.
Erről vallott a híresség.
Már találkozott Brad barátnőjével.