Starity

Kasza Tibi: a halálhírem kegyeletsértő és ízléstelen

2014. december 29. 09:09   |   Szerző: Freeze

Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Mostanáig tisztázatlan körülmények közt elhunyt a sztár, Thaiföldön a hotel szobájában találtak rá – írta a Facebookon terjesztett cikk. A sztár kiborult és videón üzent a hír közzétevőjének.

hirdetés
Kasza Tibi: a halálhírem kegyeletsértő és ízléstelen
Fotó: Facebook / Kasza Tibor

Kasza Tibor valóban Thaiföldön pihen kedvesével, azonban nagyon is jól van, él és virul - nem úgy, mint édesanyja, aki megrémült a hír hallatán. A hírt közzétevő lájkgyűjtő oldal ezzel már túl messzire ment el azért a néhány kattintásért cserébe. Tibi elöször csak annyit írt ki az oldalára, hogy nem érti mi értelme ezeknek a híreknek, később viszont felvett egy videóüzenetet is ezzel kapcsolatosan.

A hír készítőjének üzenném, hogy egyszer mindenképpen próbálja ki milyen érzés, a remegő hangú édesanyádnak bizonygatni, hogy higyje el, hogy jól vagy. Azt gondolom, hogy a dolog páratlan, főleg pár nappal a szeretet ünnepe után ezzel találkozni megdöbbentő, főleg úgy, hogy Ázsia éppen egy szörnyű tragédiával kényszerül szembenézni. Egy szörnyű légikatasztrófa árnyékában, ahol éppen tartózkodom, egy többszörösen kegyeletsértő és döbbenetesen ízléstelen dolog – mondta a videójában Tibi, majd megköszönte az aggódó üzeneteket.

 

Jó pénzért mindent

A szenzációhajhász hírekkel és álhírekkel operáló oldalak a gyanútlan és rutintalan internetezőket célozzák meg elsősorban, akik naívan kattintanak mindenre, ami kicsit is figyelemfelkeltőnek tűnik. Kattintásaikért cserében semmit nem kapnak, viszont automatikusan továbbosztják a hírt ismerőseiknek ezzel pénzhez juttatva a portál üzemeltetőjét.

Ezeket az oldalakat ugyanis úgy telepakolják hirdetésekkel, hogy a nagy számok törvénye alapján biztos lesz pár olyan látogató, aki tévedésből félrekattint egy hirdetésre, amiért a hirdető fizet egy keveset. Ahhoz, hogy kézzelfogható értékű összeg gyűljön össze rengeteg kattintás kell, ezért egyre merészebb címeket kell kitalálni, hogy az embereket kiváncsivá tegyék. 

Persze előbb-utóbb véget ér a buli és az oldal tiltólistára kerül, hiszen tisztességtelen úton nem sokáig lehet nyerészkedni, ezt nem hagyja sem a Facebook, sem a Google hirdetési hálózata.

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek