Starity

Tíz ismert ember kampányol öt jó ügyért

2015. november 02. 15:03   |   Szerző: LexiCobain

Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Első alkalommal indítja el nagyszabású jótékonysági kampányát Magyarország emblematikus férfimagazinja. A Playboy Hero kezdeményezés célja, hogy olyan férfi példaképeket állítson, akik szakmai sikereik mellett fontos társadalmi ügyek mellett is kiállnak. A kampányhoz olyan hírességek is csatlakoztak, mint például Istenes Bence, Fluor Tomi, Pachmann Péter, Kárász Róbert és Csonka András.

hirdetés
Tíz ismert ember kampányol öt jó ügyért
Fotó: Playboy

Művészek, televíziós személyiségek, sikeres üzletemberek is részt vesznek Magyarország emblematikus férfimagazinjának jótékonysági kampányában. A Playboy Hero kezdeményezés olyan fontos témákra hívja fel a figyelmet, mint például a hátrányos helyzetű gyermekek segítése, a fogyatékossággal élő emberek társadalom integrációja, rászorulók étkeztetése vagy betegségek szűrése. 

Folyamatosan változik a férfiakról kialakult kép, így fontos, hogy a Playboy is ezzel együtt változzon. Olyan férfiakat szeretnénk példaképnek állítani, akik sikereik mellett felelősséget vállalnak környezetükért és odafigyelnek, hogy mi történik a világban

– kezdte Bus István, a magazin főszerkesztője. „Ez a kampány csak az első lépés azon az úton, amin elindultunk, hiszen a gyors autók és a szép lányok mellett több olyan fontos terület van még, amit szeretnénk bemutatni az olvasóinknak.”

A  Playboy Hero tíz közéleti szereplővel indult el: Istenes Bence és Fluor Tomi a beteg gyerekek és idősek arcára mosolyt csaló Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány munkásságát támogatja. Buda Márton és Pachmann Péter a Movember Hungary képviseletében hívja fel a figyelmet a prosztatarák veszélyeire.

Csonka András és Hlatky-Schlichter Hubert a rászorulók étkeztetésének fontosságára szeretne rámutatni a Heti Betevő Egyesület ételosztásain keresztül. Gájer Bálint és Vajda Attila a vérszerinti szüleiket nélkülözni kényszerülő gyermekeknek gondoskodó otthont nyújtó SOS Gyermekfalvak Alapítványának munkáját szeretné segíteni. Kárász Róbert és Sztanó Tamás pedig a Fogadj Örökbe egy Macit Alapítvány tevékenységét népszerűsíti, akik a megváltozott munkaképességű emberek elhelyezkedését támogatják.

A nagyszabású kampány lezárásaként 2015. december 1-jén egy ünnepi gálaesten adományaikkal támogathatják majd a résztvevők az alapítványok, egyesületek munkáját. Addig is az olvasókon a sor, hogy eldöntsék, melyik szervezet kapja a közönségdíjat. Szavazni itt lehet.

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek