Starity

Ennyit érnek Selena Gomez közösségi oldalain közzétett tartalmai

2016. július 20. 13:01   |   Szerző: LexiCobain

Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Az Adweek számszerűsítette a színész-énekesnő közösségi oldalain közzétett posztjainak értékét.

hirdetés

Már majdnem egy hónap telt el azóta, hogy Selena Gomez lett az Instagram legtöbb követővel rendelkező felhasználója, két hete pedig arról számolhattunk be, hogy újabb rekordot döntött. Az énekesnő Coca-Colát reklámozó posztját ugyanis 4.6 millióan választották kedvencüknek, ezzel pedig ő lett az egyetlen képpel legtöbb szívecskét begyűjtő instagramozó.

A fentiek fényében az Adweek a D'Marie Analytics segítségével utánajárt annak, hogy az Instagram-, Facebook- és Twitter-követőket alapul véve 180 millió főt számláló rajongótáborral rendelkező Selena posztjai mennyit érnek egyenként. Az eredmény 550 ezer dollár (kb. 153 millió forint) lett, ami azt jelenti, hogy az énekesnő tartalmai 300 ezer dollárral (kb. 83 millió forint) érnek többet, mint fél évvel ezelőtt.

Ez nem is meglepő annak tekintetében, hogy Gomez rajongótábora átlagosan napi 200 ezer fővel gyarapszik, így amelyik cég őt választja reklámarcának, jó befeketetést csinál. Selena azonban ritkán mond igent a felkérésekre, a D'Marie ügyvezető igazgatója, Frank Spadafora szerint éppen azért, mert a túl sok hirdetés negatívan befolyásolná az image-ét.

Személy szerint azt gondolom, hogy ez egy okos döntés Selena részéről, aki igyekszik elkerülni, hogy a közösségi hírcsatornái a fizetett hirdetések miatt túltelítődötté váljanak, ami negatív hatással lenne arra a kapcsolatra, amit a közönségével ápol

– magyarázta az énekesnő döntésének lehetséges okát Spadafora.

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek