Még Harry Styles sem tudta megmenti a gázos Gucci reklámot
Az Ouverture mini-filmet sok kritikus elég lassúnak és unalmasak tartja. Egyetértesz velük?
A New York Times írt egy elég lejárató cikket a Gucci Overture kampányáról. Tulajdonképpen egy digitális divatbemutatónak szánták, ám a NYT szerint egyedül annyit értek el, hogy hátbaszúrták a divatot. Ehhez pedig Harry Styles (3. rész) és Billie Eilish (5. rész) is kevés volt, hogy megmentse.
Az Ouverture Gucci minisorozatot arra szánták, hogy gyönyörűen legyen felvéve, a kosztümök őrületesnek tűnjenek, mégis, egyszerűen csak unalmas lett
– írja Friedman.
Ehhez hozzájátszik a régi filmeket idéző, templomi háttérzene és 80-as évek divatja is a harmadik részben. A sorozat alatt láthatjuk az olasz színésznőt, Silvia Calderonit, Harry Stylest, Billie Eilisht és Jeremy O. Harrist is, de még így is, kevés volt. Legalábbis a kritikusok így tartják.
A személyes döntés a kezedben van: szerinted méltó a Guccihoz a kisfilm?
Ajánlott cikkek
Szólj hozzá!
Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok
Kommentek
Legolvasottabb hírek
Fura dolgot posztolt a férje.
Nagyon aggódnak érte.
Továbbra is gyászol a híresség.
Változtatott a megjelenésén a színész.
A korábbi titkárunk is felszólalt.
Közeli barátját veszítette el a színész.
Nagyon komolyan vette a marketinget.
Tudtad, hogy nem Emma a neve?
Nagyon benne van a pakliban.
Erről vallott a híresség.