Mérföldkőhöz ért Selena Gomez márkája
Selena Gomez szépségmárkája, a Rare Beauty, újabb mérföldkövet teljesített a minap.
Selena Gomez szépségmárkája, a Rare Beauty, remek kritikákat kapott és szépen terjeszkedik világszerte. Legutóbb arról írtunk, hogy a Rare Beauty Európába is megérkezett némi várakozás után.
A Rare Beauty a Sephorában debütált 2020-ban, kizárólag az USA-ban. Érdekessége, hogy eco-friendly az összes termék, továbbá az eladásokból 100 millió dollárt akarnak adományozni mentálhigiéniás alapítványoknak.
Most pedig, New York-ban a Times Square-t hódította meg Selena. A 29 éves énekesnő ugyanis kiemelt polcot kapott a Sephora Times Square üzletében, ráadásul, hatalmas kivetítőkön is megjelent a márkája, így minden arra járó figyelmét felkelthette.
Ennek örömére maga Selena is tiszteletét tette a helyszínen, és büszkén pózolt az üzlet előtt.
Csekkold a fotókat alább:
Embed from Getty Images Embed from Getty Images
Ajánlott cikkek
Szólj hozzá!
Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok
Kommentek
Kapcsolódó sztár
Legolvasottabb hírek
Továbbra is gyászol a híresség.
Közeli barátját veszítette el a színész.
Nagyon komolyan vette a marketinget.
A korábbi titkárunk is felszólalt.
Erről vallott a híresség.
A két híresség kéz a kézben érkezett.
Tudtad, hogy nem Emma a neve?
Már találkozott Brad barátnőjével.
Szomorú hír érkezett.
Megterhelő volt a forgatás, kiderült miért.