Hogy függ össze az online szövegírás és a brandépítés?
A brandépítésnek egyaránt van online és offline szöveges, képes, videós és hangalapú része is, hiszen gondoljunk csak a rendelőkben lévő prospektusokra, az online hirdetésekre, melyek mind használnak szöveget és képeket is.
Egyre több cég jött rá az elmúlt néhány évben arra, hogy mennyire hasznos eszköz a keresőkben az organikus keresési találatok helyezésének javítására az online szövegírás. Viszont kevesen tudják, hogy nemcsak a webhelyek népszerűsétérése jó az online szövegírás, hanem a vállalati brandépítést is nagyban tudja segíteni ez az egyszerű technika. Nézzük meg, hogyan!
Így segíti az online szövegírás a brandépítést
A brandépítésnek egyaránt van online és offline szöveges, képes, videós és hangalapú része is, hiszen gondoljunk csak a rendelőkben lévő prospektusokra, az online hirdetésekre, melyek mind használnak szöveget és képeket is. Fontos kiemelni az online videós és a tévés reklámokat is, illetve a podcastokban említett támogatott megjelenéseket, valamint a hagyományos rádiós reklámokat is.
Ezek mind a brandépítés részei, hiszen egyaránt fontosak ahhoz, hogy egy online-offline marketing brandépítő kampány sikeres legyen.
A professzionális szövegírás dönti el a brandépítés sikerességét
Ahhoz, hogy a brandépítés eredményes legyen, muszáj megtalálni azt a hangnemet, amely segítségével meg tudjuk szólítani a leendő ügyfeleket. Célközönségtől függően használhatunk nagyon komoly, hétköznapi formális, informális, laza, humoros, csipkelődő vagy akár morbid stílusú szövegeket is a brandépítés során.
Nem mindegy, hogy milyen szöveget írunk a különféle stílusú kampányokba
Más lesz a szövegezése egy YouTube-reklámnak, mint egy rövid szöveggel ellátott Google Ads-nek, ahogyan szintén eltérően kell megfogalmazni egy képes brosúrát, mint egy rádiós reklámot.
A brandépítés során tehát óriási szerepe van a szövegírásnak, hiszen csak a megfelelő hangnem megtalálásával lehet igazán könnyedén megszólítani, illetve felkelteni az érdeklődők figyelmét egy új márkára.
Fontos emiatt, hogy profi szövegíró ügynökséget kérjünk fel a brandépítésre, hiszen nekik van házon belül számos szövegírójuk, akik óriási tapasztalattal rendelkeznek a különféle online-offline hirdetési típusokban.
Ajánlott cikkek
Legolvasottabb hírek
Fura dolgot posztolt a férje.
Továbbra is gyászol a híresség.
Szeretne elérni vele egy újabb mérföldkövet.
Nagyon aggódnak érte.
Változtatott a megjelenésén a színész.
Közeli barátját veszítette el a színész.
A korábbi titkárunk is felszólalt.
Nagyon komolyan vette a marketinget.
Tudtad, hogy nem Emma a neve?
Nagyon benne van a pakliban.