Selena Gomez félt attól, hogy senkinek sem fog tetszeni sminkmárkája
A színész-énekesnő bevallotta, eleinte nagyon félt attól, hogy nem lesz sikeres a Rare Beauty.
Selena Gomez a People magazinnak vallott arról, mennyire aggódott, amikor elindította Rare Beauty nevű sminkmárkáját.
A színész-énekesnő 2020 szeptemberében vágott bele a projektbe, és mint kiderült, nagyon sokan szeretik a termékeit.
Amire a legbüszkébb vagyok: hogy elindult egy párbeszéd a szépségiparban. Úgy érzem, hogy kihívás elé állítjuk a normákat, és nagyon szerettem volna egy olyan márkát alkotni, amely mindenkinek szól.
- mondta, majd hozzátette: "azt gondoltam, hogy nem fogják vásárolni".
A híresség a Rare Beauty mellett megalapította a "Rare Impact" alapítványt is, amely mentális egészséggel kapcsolatos szolgáltatásokhoz ad elérhetőséget - és mint mondta, ez az egyik legfontosabb része a brandjének:
Látom, hogy más márkák is foglalkoznak a mentális egészséggel, és ez nagyon lelkesítő. Ha valami, akkor ez igazán a legfontosabb része a brandemnek.
- mesélte.
Ajánlott cikkek
Szólj hozzá!
Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok
Kommentek
Kapcsolódó sztár
Legolvasottabb hírek
Továbbra is gyászol a híresség.
Fura dolgot posztolt a férje.
Szeretne elérni vele egy újabb mérföldkövet.
A korábbi titkárunk is felszólalt.
Közeli barátját veszítette el a színész.
Nagyon komolyan vette a marketinget.
Változtatott a megjelenésén a színész.
Tudtad, hogy nem Emma a neve?
Nagyon benne van a pakliban.
Csúnyán beszóltak Sydney-nek.