Starity

Prince Of Persia: Sand Of Time | PoP WW | PoP TTT | PoP TFS

Hozzászólok Nem indíthatsz új témát!
2011. szeptember 05. 19:36 #1
Empress
Empress
assassins™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.03.08.
Hozzászólás: 3521
Csatolások: 8561
Azonosító: 146868
Offline offline
Rövidítettem !
Történetet másoltam !


Gondoltam ,hogy nyitok egy ilyen topikot.Láttam ,hogy van már Sims2 ,A.C is meg persze F.E.A.R.Ez egy számítógépes játék..Nagyon reménykedek h, sokan ismerik ezt a fantasztikus történetű játékot.

Haladjunk Sorba ! Ezt most úgy csinálom ahogy készítették magyarán évről évre !
Apróság: PoP SoT és a PoP WW között 7 év telt el.És erről szól a PoP TFS.


!!! Van Prince Of Persia rész.Ez ilyen rajzos , az NEM TARTOZIK A "TRILOGY"-hoz(történet) !!

Film : Más tészta ! AKI játszott a részekkel az tudja.

IMÁDOM ezt a játékot ! Csodálatos a történet és nagyon romantikus.Érdekel ? Olvasd El ! smileeee.gif Főleg az 1. meg 3. részét.Vagy játssz ki !
1 felhasználónak tetszik: UnhappyMeals
2011. szeptember 05. 19:41 #2
Empress
Empress
assassins™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.03.08.
Hozzászólás: 3521
Csatolások: 8561
Azonosító: 146868
Offline offline
Egy kis történelem


A Prince of Persia egy számítógépes akció- és kalandjátéksorozat. Eredetileg Jordan Mechner fejlesztette és adta ki a Brøderbund segítségével 1989-ban Apple II-re, majd 4 év múlva megjelent a folytatás. Az első 3D-s rész 1999-ben látott napvilágot, de a fejlesztésén már más stúdió dolgozott. Jordan Mechner, a széria teremtője a The Last Express játék fejlesztését felügyelte, ami a remek kritikai fogadtatás ellenére is kevés példányszámban fogyott, ekkor fordult el a játékipartól.

A Ubisoft 2001-ben megkereste egy esetleges folytatás ötletével, így készült el 2003-ban a Sands of Time, ami több díjat és elismerést is kapott, valamint jó eladási mutatókkal bírt, így később trilógiává bővítették. (Warrior Within 2004, The Two Thrones 2005) Mechner viszont nem támogatta az új irányt, így nem vett részt azok elkészítésénél.

A jogbirtokos Ubisoft is újragondolta a sorozat további sorsát, ennek eredményeképpen érkezett meg az alcímet elhagyó Prince of Persia, ami teljesen eltérő volt mind grafika mind játékmenet terén az eddigi részektől. Bár 2 milliónál is több kelt a játékból, valamint a szakma is jó kritikákkal illette, 2010-ben a The Forgotten Sands résszel visszatértek a Sands of Time trilógiához. (Cselekménye a Sands of Time és a Warrior Within története között játszódik.)

Nagyjából ezzel egy időben készült el a Sands of Time filmváltozata a Walt Disney Pictures számára, aminek forgatókönyvének megírásában Mechner is szerepet vállalt.
2011. szeptember 05. 19:42 #3
Empress
Empress
assassins™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.03.08.
Hozzászólás: 3521
Csatolások: 8561
Azonosító: 146868
Offline offline
Prince Of Persia: Sands Of Time

Sharaman, Perzsia királya és fia, a Herceg, Indiába indultak, hogy elfoglaljanak egy várost Azad tartományban (fiktív helyszín) a maharadzsa áruló tanácsadójának, Viziernek a segítségével. A megszerzett zsákmánnyal és a maharadzsa lányával, Farahval a hadsereg Azad városa felé indul. Amikor a király átadja ajándékait szövetségesének, Vizier ráveszi a Herceget, hogy nyissa ki a Homokórát, az Idő Homokja elszabadul és az egész város népét megfertőzte, homokszörnnyé változtatta.

A Herceg a tőrnek, Farah a medáljának, Vizier pedig a botjának köszönhetően menekült meg a homok pusztító hatásaitól.A Herceg szövetkezik Farahval, hogy helyrehozzák a kárt, amit okozott és megpróbálnak visszajutni a Homokórához, amit Vizier a Hajnal Tornyába (Tower of Dawn) helyezett. Nem csak a homokszörnyek, hanem a város beindult védelmi mechanizmusa (csapdák) is folyamatos nehézséget jelentenek útjuk során, valamint romantikus szál is kialakulni látszik kettőjük között.

Amikor a Homokórához érnek, elbizonytalanodik és kérdőre vonja Faraht, hogy miért olyan segítőkész. (Hisz őt elrabolták és népét legyőzték.) Vizier pedig megjelenik és egy varázslattal eltaszítja őket, kis híján megszerezve az Idő Tőrét, a Herceg viszont sikeresen elveszi előle, de a katakombákba zuhannak. Farah elmesélt egy történetet, amikor az anyukája megtanított neki egy varázsszót (Kakolookiyam), ami segít neki, mikor fél. Ez megnyitott egy járatot és így folytathatták útjukat, ami a fürdőbe vezetett, ahol szerelmük beteljesedik.

Amikor a Herceg felébred, Farah eltűnt a tőrrel, a nyakláncát hagyva csak hátra. A Herceg utánaered a Hajnal Tornyába, de későn érkezik, Faraht körbeveszik az ellenségek, ő pedig minden erőfeszítése ellenére se tudja megmenteni szerelmét, aki lezuhan a Homokórát tároló terembe. A Herceg lemegy, hogy gyászolja szerettének elvesztését. Dühében felugrik a Homokórára és a tőrrel visszatekeri az időt az ostrom előtti éjszakára, meg nem történté téve az eseményeket (Grand Rewind), beleértve a kapcsolatát a hercegnővel. Elindul, hogy figyelmeztesse Faraht apja tanácsadójának árulásáról. Elmeséli neki az egész történetét és azt is, hogy hogyan kerülheti el a támadást. Ekkora betoppan Vizier és sor kerül a végső küzdelemre. Miután a Herceg győzedelmeskedik, átadja a tőrt Farahnak, aki továbbra sem tudja elhinni a halottakat. Amikor a nevéről kérdezi a Herceget, ő azt feleli, hívja nyugodtan Kakolookiyam-nak, majd eltűnik a távolban, Farah pedig csodálkozik, hogy talán mégis az igazat beszélte.
2011. szeptember 05. 19:45 #4
Empress
Empress
assassins™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.03.08.
Hozzászólás: 3521
Csatolások: 8561
Azonosító: 146868
Offline offline
Prince Of Persia Warrior Within

7 évvel a Sands of Time történése után, a Herceget egy megállíthatatlan és rejtélyes szörny, a Dahaka, az Idő Őre veszi üldözőbe, mert kijátszotta saját sorsát, így felborítva az idő vonalát. Tanácsért felkeresi régi jó barátját (The Old Man), akitől megtudja, hogy bárki is engedte szabadjára az Idő Homokját, arra halál vár. A túlélés érdekében vitorlát bont, hogy eljusson az Idő Szigetére, ahol megakadályozza, hogy egyáltalán létrehozzák az Idő Homokját, és úgy hiszi, a Dahakának akkor már nem lesz oka üldöznie őt. A főhős hajóját támadás éri és öntudatlan állapotba a sziget partjaira sodródik, azután a támadó, Shahdee nyomába ered egészen az erőd belsejéig, ahol a nő után megy a portálon keresztül és a múltba kerül át.

Amikor követi egy különös alakra lesz figyelmes (Sandwraith), de aztán dulakodás hangját hallja. Shahdee mélybe akarja lökni Kaileenát (a császárnő egy szolgálója), akinek a Herceg segítségére siet, párbajban legyőzi Shahdeet. Kaileenával folytatott beszélgetése alkalmával megtudja, hogy az Idő Császárnője épp a homok elkészítéséhez szükséges teendőivel foglalkozik és végez a Herceggel, hogyha meglátja, de Kaileena elárulja, miként juthat el a trónterembe.

Ahogy halad előre küldetésével (a portálok segítségével a múltban és jelenben egyaránt), a Dahaka többször is feltűnik, de a vízen nem képes áthatolni és ez a Herceg életét számos alkalommal megmenti. Az erőd két tornyában lévő szerkezetet aktiválva megnyitja az utat a trónterembe. A trónteremben fény derül Kaileena titkára, ő az Idő Császárnője. Előre látta végzetét, hogy a megöli majd és ő is megpróbálja elkerülni, ahogy a Herceg is szeretné. A harcban meghal, a Herceg pedig visszajut a jelenbe.

Már abban a hitben van, hogy küldetése sikerrel jár, de az Idő Őrének megjelenése ráébreszti, hogy tulajdonképpen ő a felelős az Idő homokjának létrehozásáért, mivel az a császárnő maradványaiból keletkezett. A remény elveszni látszott számára, de megtalálta a Mask of the Wraith nevű tárgyat, ami a sors megváltoztatásának erejével bír. Amikor felveszi, azzá a sötét teremtménnyé változik, akit korábbi útja során látott. A maszk segítségével visszakerül abba az időbe, amikor még a szigetre érkezett, de képes azonos idősíkban létezni régi énjével, ezzel megmagyarázva, hogy miért tűnt fel már korábban a cselekmény során.

A terve az, hogy Kaileenát egy portálon keresztül a jelenbe juttatja át, ezáltal az Idő Homokja csak a Sands of Time eseményei után 7 évvel jönne létre, így lehetetlenné téve, hogy a Herceg azt Azad városában szabadon engedje. Bár biztos benne, hogy saját magát látta meghalni mielőtt a trónterembe lépett volna, ezúttal hagyta, hogy múltbeli alteregóját a Dahaka elkapja, így pedig levehette a maszkját és visszakapta eredeti alakját. A trónteremben kérése ellenére Kaileena a harcot választja, a Herceg pedig keresztüllöki a portálon, hogy vele együtt visszatérjen a jelenbe. A történet itt kétfelé ágazik. Az egyikben Kaileena, míg a másikban a Dahaka ellen kell megküzdeni. Miután győzedelmeskedik, a Herceg Babilon felé hajózik (Ha Kaileena életben maradt, akkor vele kettesben.) és látja, hogy szeretett városa lángokban áll.
2011. szeptember 05. 19:46 #5
Empress
Empress
assassins™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.03.08.
Hozzászólás: 3521
Csatolások: 8561
Azonosító: 146868
Offline offline
Prince of Persia: The Two Thrones

A Prince of Persia: The Two Thrones közvetlen a Warrior Within ’igazi’ befejezése után veszi fel a fonalat, vagyis a Herceg a Dahakát legyőzi, Kaileenát pedig megmenti végzetétől, kettesben hajóznak Babilon felé.

Amikor közelebb érnek elszörnyedve látja, hogy a városban háború dúl, hajójukat pedig nyílzáporral sújtják és egy katapulttal a tenger mélyére süllyesztik. A Herceg egy deszkába kapaszkodva partra sodródik, és szeme láttára vonszolják el szerelmét a rejtélyes támadók. Útra indul, hogy kiszabadítsa, és akkor rájön, hogy ősi ellensége, Vizier áll a támadás mögött (Az Idő Szigetén történt eseményeknek köszönhető, hogy nem halott.) és ő rabolta el Kaileenát.

Amikor végre megtalálja szerelmét, tehetetlenül kell végignéznie, ahogy a Vizier az Idő Tőrével hason szúrja kedvesét, ezzel elszabadítva az Idő Homokját, majd pedig önmagába mártja a tőrt, átváltoztatva magát egy halhatatlan szörnnyé. Az elszabadult homok mindenkit átváltoztat, a Herceg azonban még időben elkapja az Idő Tőrét, viszont részlegesen így is megfertőződik.

Megmenekül, azonban a csatornában találja magát Babilon városának peremén és elindul, hogy megölje Viziert. Az Idő homokjának hatására egy sötét személyiség alakul ki benne. A Herceg jó cselekedetekre törekszik, de a bosszúvágy hajtja előre, míg a Sötét Herceg (Dark Prince) egy rideg, kegyetlen, arrogáns és szarkasztikus személyiség, aki egy belső hangként igyekszik meggyőzni a Herceget, hogy tulajdonképpen ők egy és ugyanazon személy és ne törődjön másokkal, csak saját magával.

A Vizier nyomában összefut egy régi ismerőssel, Farahával, aki természetesen nem emlékszik semmire és meglepődik, hogy a Herceg ismeri őt. Kezdetben gyanakvó, ennek ellenére egy új kötelék van kialakulóban kettőjük között. Vizier azonban elragadja Farahát, hogy magához hasonlóvá formálja és királynőjévé tegye, a Herceg lába alatt egy varázslattal beszakítja a talajt, aki így egy földalatti aknába zuhan, ahol a Sötét Herceg megpróbálja teljesen uralma alá vonni. A Herceg megtalálva apja kardját és holttestét, elkeseredik, sötét énje pedig szemére veti az eddigi próbálkozásait a múlt megváltoztatásáról és azok sikerességét. A Herceg végül belátja, hogy nem futhat tovább sorsa elől, nem törölheti el többé hibáit és azok következményeit, hanem el kell azokat fogadnia, a felismerésnek hála pedig úgy tűnik, teljesen úrrá lesz a Sötét Hercegen.

A Herceg végül kijut, és újra szembeszáll Vizierrel és az Idő Tőrével szíven szúrja. A Vizier testéből kiáramló és a város minden pontján szétterjedő homok a torony tetején koncentrálódik és Kaileena alakja formálódik meg, aki a sebeit begyógyítja és megtisztítja a várost a fertőzéstől. A Sötét Herceg ekkor magához akarja ragadni teste irányítását, de a Herceg végül örökre elhallgattatja. Farah felébreszti és megkérdezi, hogy honnan tudta a nevét. A Herceg pedig elmeséli neki történetét ugyan úgy, ahogyan a Sands of Time végén is tette.
2011. szeptember 05. 19:46 #6
Empress
Empress
assassins™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.03.08.
Hozzászólás: 3521
Csatolások: 8561
Azonosító: 146868
Offline offline
Prince of Persia: The Forgotten Sands

A játék több konzolon is megjelent és minden változatban eltérő cselekményszál bontakozott ki. Az úgynevezett HD változatok (PC/PS3/Xbox 360) története a Sands of Time után játszódik.

A Herceg elindul, hogy meglátogassa bátyját, Malikot, és tanuljon tőle, hogy ugyanolyan remek vezető lehessen, mint amilyen ő. Amikor megérkezik a bátyja erődjéhez (Egykor ez volt Solomon király birodalmának központja.), látja, hogy az ostorom alatt áll és megpróbál segíteni a testvérének.

Végül találkozik vele és eljutnak a kincstárba, ahol Malik, félve attól, hogy legyőzik, fivére aggályai ellenére is szabadon engedi Solomon homokszörnyekből álló seregét, illetve annak vezérét Ratasht. A pecsét, amivel a folyamatot elindította, kettéhasadt és megvédte őket a homok káros hatásaitól (Akihez hozzáér, homokszoborrá változik.), továbbá lehetővé teszi számukra, hogy a legyőzött ellenfelek erejét magukba szívják.

Útjaik ekkor különválnak. Találkozik egy dzsinnel Raziával, és elmeséli neki mi történt. Razia elmondja a Hercegnek, hogy ő Solomon szövetségese volt, az emberek és a dzsinnek összefogva, nagy áldozatok árán sikerült a homok hadsereget elzárniuk, ami a királyt és birodalmát kívánta elpusztítani. Figyelmezteti Ratashra, hogy kerülje el a vele való harcot, mert nincs esélye, hagyományos fegyverekkel nem lehet megölni. Ratash volt az, aki ellenezte az emberekkel való megegyezést és békét, mágiáját felhasználva a sivatag homokjából sereget állított.

Malik keresésére küldi, de sietnie kell, hogy egyesítse a két medált, amivel visszazárhatja a szörnyeket, különben az egész világot elárasszák majd. A Herceg rátalál bátyjára, de rájön, hogy a medál befolyása alá kerül, hatalomvágya felé kerekedik és nem akarja visszazárni a sereget, a főhőst viszont megóvta ettől a dzsinn védelmező mágiája.

A Herceg Malik után megy a trónterembe, ahol látja, hogy épp Ratash próbálja elvenni tőle a medált. Úgy tűnt, sikeresen legyőzik, de a pecsétdarab, ami Maliknál van, Ratash erejét is begyűjti és átveszi felette az irányítást. A dzsinn elmondja, hogy a figyelmeztetése ellenére harcoltak és Ratash ereje átszállt Malikra, ezért meg kell ölni (A pecsét másik fele megsemmisült, amikor Ratasht próbálta elnyelni.), hogy a homoksereget újra elzárják. Razia a dzsinnek városába küldi, hogy megtalálja azt a kardot, amivel képes legyőzni Ratasht.

A Herceg megtalálja és átadja neki a kardot, ekkor önmagát és erejét a kardba zárta, hogy legyőzzék Ratasht. A Herceg végül legyőzi, ekkor a korábban homokszoborrá változott katonák visszatérnek az életbe és a lecsendesülő viharban Malik testét látja a földön heverni. Razia pedig már nem válaszolt neki, így a kardot visszavitte, ahová tartozik, a várost Malik tanácsadóira bízta és elindult, hogy apjának elmondja, ami történt.
2011. szeptember 05. 19:47 #7
Empress
Empress
assassins™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.03.08.
Hozzászólás: 3521
Csatolások: 8561
Azonosító: 146868
Offline offline
A Herceg sötét énje

A legelső Prince of Persia játékban, amikor a Herceg egy varázstükrön halad keresztül, az lelkét két részre szakítja, egy önálló árnyképet hozva így létre. Mozgása hasonló, csak a ruhája sötétebb. Több alkalommal is megjelenik majd a játék során és akadályozza a Herceget a továbbjutásban, mígnem az utolsó pályán újra nem egyesülnek. Ez a játékelem a következő részben is visszatér, azonban a The Shadow and the Flame során nem válik egy önálló létformává, hanem a Herceg ölt magára árny alakot, elhagyva testét. Ennek segítségével tudja megszerezni a kék lángot a templomból és így tudja majd legyőzni ősi ellenfelét, Jaffart is, az árny pedig ezzel örökre eltűnik.

A Warrior Within eseményei során a játékos többször is láthat egy jellegzetes alakot ("Sand Wraith"), aki mint később kiderül, az ő egyik alteregója. A Herceg ugyanis egy varázserejű tárgyat talált ("Mask of the Wraith") és felvéve azt képes visszamenni a múltba, hogy akkori énjének hibáit eltörölje. Ebben az alakban folyamatosan visszanyeri az elhasznált Idő Homokját, viszont életereje folyamatosan csökken. (Egészen a maximális 1 negyedéig.) Amikor a Dahaka a múltbeli alteregóját elkapja, leveheti a maszkját és megváltoztathatja végzetét. A Forgotten Sands játékot előrendelve bizonyos áruházak feloldható karakterként mellékelték.

A Two Thrones története szerint a Herceget részlegesen megfertőzi az Idő Homokja, így kialakul benne egy sötét személyiség ("Dark Prince"), ami felerősíti benne az eltelt évek keserűségét és szenvedéseit. Amikor a Sötét Herceg átveszi felette az uralmat, képes a karjába ostorszerű láncot fegyverként használni, illetve a továbbjutásnál is fontos szerepe lesz, viszont ebben a formában a játékosnak biztosítania kell, hogy mindig elegendő homokhoz jusson, különben meghal. Víz segítségével a Herceg vissza tudja nyerni régi alakját. A játék végére a Sötét Herceg teljesen át akarja formálni tudatát, a főhős viszont véglegesen legyőzi és eltünteti örökre.
2011. szeptember 05. 19:48 #8
Empress
Empress
assassins™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.03.08.
Hozzászólás: 3521
Csatolások: 8561
Azonosító: 146868
Offline offline
Az Idő Tőre

Az idő egy ereklyéje, aminek viselője képessé válik az Idő Homokja segítségével az idő irányítására. Ha egy Homok Örvény közelébe ér, ahol nagyobb mennyiségben fordul elő a homok, akkor képes megmutatni a jövőt. Aki maga ellen fordítja a tőrt, képes lesz elnyelni az Idő Homokjának erejét, ezzel halhatatlanná téve önmagát (Vizier ez okból akarja a tőrt megszerezni magának.), viszont külsőleg és belsőleg is a homok irányítása alá kerül. Csak a tőr segítségével lehet felnyitni a Homokórát, ami az Idő Homokját rejti.

Az Idő Szigetén készült el mind a tőr, mind a Homokóra és innen lopta el a India maharadzsája. A Herceg apja és seregei elfoglalják a maharadzsa palotáját és elszállítják a tárgyakat egy szövetségesüknek, ajándék gyanánt. A Herceg mit sem sejtve felnyitja a Homokórát és a szabadjára engedett homok mindenkit átváltoztat, aki nem viseli magánál az idő egy ereklyéjét, valamint csak azok segítségével lehet elpusztítani a homokszörnnyé változott embereket. A Sands of Time végén a Herceg visszazárja a tőrrel a homokot és az ostrom előtti éjszakára pörgeti vissza az idő kerekét. Átadja Farahnak, a maharadzsa lányának az Idő Tőrét és legyőzi az áruló Viziert, amivel leállítja a hadműveleteket a város ellen.

Mivel a Herceg a Warrior Within részben visszavonja az összes múltbeli cselekedetét, ezért Vizier is életben marad és megszerzi magának a maharadzsa hatalmát és a tőrt. Seregével megtámadja Babilon és elfogatja az oda tartó Herceget és Kaileenát. A Herceg szerelme az Idő Császárnője, Vizier pedig megöli, elszabadítva az Idő Homokját, magát pedig halhatatlanná teszi. A főhős visszaszerzi a tőrt és végül legyőzi vele Viziert. Ekkor Kaileena szelleme jelenik meg, aki az Idő Homokjával együtt a tőrt és véglegesen eltünteti a föld színéről.
2011. szeptember 05. 19:55 #9
Empress
Empress
assassins™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.03.08.
Hozzászólás: 3521
Csatolások: 8561
Azonosító: 146868
Offline offline
Karakterek Sands Of Time

Herceg :
A Herceg egy természetes atléta, kardozásban, és akróbatikákban volt kiképezve az legelittebb meseterek által. Egyenlőre tapasztalatlan, a harc élvezete fokozódik, amikor a segít legyőzni a Maharadzsát. Miután kiengedi az Idő Homokját, már a túléléséért kell harcolnia - nem a dicsőségért.A kaland során egyre jobb kardokkal gazdagodik Hercegünk, és a végére egy olyan kardja lesz ami a legerősebb szörnyet is egy ütéssel kettévágja.A történet előre haladtával érzelmi szálak is szövődnek a Farah és közte.

Farah:
Farah a legyőzött Maharadzsa lánya. Perzsiába vitték, mint egy rabszolgát, segít a Hercegnek, és csak így tudja visszaszerezni a szent tőrt. Ő egy tapasztalt íjász, és bátran harcol, tanácsokat ad a Hercegnek, persze a Herceg nem tudja, hogy bízzon e benne, vagy ne.
Különleges nyaklánca miatt nem alakult át szörnyé. Íjával téríti ellenséges barátainkat jobb belátásra. Néha viszont mint a valóságban is véletlenül eltalál minket, ami olyankor a legkellemetlenebb, amikor egy rakat csúnya arcú, nem túl barátságos szörny vesz körül és csak egy ütés kell, hogy meghalj. Ilyenkor elnézést kér tőlünk ami nagyon kedves, hiszen valóságban is ezt tennénk, ha hasbalőnénk barátunkat egy nyíllal smileeee.gif.A történet előre haladtával érzelmi szálak is szövődnek a Herceg és közte.

Vizier:
Tapasztalt varázsló, és szívtelen cselszövő, követeli a homokórát, és a Tőrt, amiknek meg van az erejük, hogy a használójukat egy halhatatlan istenné tegyék.
A gonosz mágus előre tudta, hogy mi fog történni. De ahelyett, hogy szólt volna királyának, a helyzetet kihasználva még direkt segített is, hogy a szerencsétlenség előidéződjön. A játék folyamán meg kell vele is mérkőznünk.
2011. szeptember 05. 20:10 #10
Empress
Empress
assassins™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.03.08.
Hozzászólás: 3521
Csatolások: 8561
Azonosító: 146868
Offline offline
Karakterek Warrior Within

Herceg :
A Herceg akciói a SoT*-ban léthehozott egy halhatatlan szörnyet, ami azóta üldözi. Ahogy a szörny üldözte, a Herceg úgy alakúlt át ilyen veszéjessé. Ma már csak egy célja van: Hogy életben maradjon! Kétségbeesve, választások nekül elindúl, és a játék akkor kezdődik, amikor elindúl egy lehetetlen küldetésen. Az utolsón, mielött "megeszi" a szörny. Ha megakarja menteni a sáját életét visszakell mennie az időben, hogy megállítsa a "idő homokját" elkészülését..

Kaileena:
Mialatt az Idő Császárnője halandó, és látszatra szép nő, de természetesen nem ember. Akit évekkel ezelőtt az istenek alkottak, és az Idősík készítésének a nem akart mellékterméke. Az Idősík egyik darabját hordja magában, aminek köszönhetően iszonyatosan erős. Amíg csak a múltban létezik, vezet egy virtuálisan megállíthatatlan hadsereget, ami homokszörnyekből áll.
Amikor a Herceg először találkozik vele, akkor úgy látszik, hogy a Császárnő szolgája, aki segítséget kér. A Herceg megmenti őt Shahdee-tól, és hogy kiegyenlítse a tartozását segít a Hercegnek, hogy hogyan lehet kinyitni a kastély középső termét, ahol a Császárnő alkotja az idő homokját.

Shahdee:
A Császárnő hű szolgája, akit azzal bízott meg, hogy ölje meg a Herceget, mielött eléri az Idő Szigetét*. Mindent megtesz, ami a hatalmában van, hogy elpusztítsa, tudja azt, hogyha elbukik, akkor a Császárnő megöli...

Dahaka:
Masszív, misztikus szörny, akit a Herceg alkotott, amikor szórakozott az idősíkkal. Egy céllal alkották: Hogy megölje a Herceget minél gyorsabban.. A Dahaka egy szörny, ami túl titokzatos, hogy ellehessen képzelni. Ahogy jön megremeg a föld, mint a falak. A semmitmondó lényeket behúzza a nagy semmibe, ahonnan nem térhetnek vissza. Természetesen ez a szörny nem e világi.

Old Man:
Amikor a Herceg rájön, hogy egy legyőzhetetlen szörny üldözi, akkor, egy öreg mentorhoz fordul. Egy sátorban él, valahol mélyen Babilonban, és úgy néz ki, hogy többet tud és többet ért sokkal mélyében, mint bármelyik ember. The Old Man (Az Öreg Ember) szavai, és bölcsessége végigvisz minket a Herceg teljes kalandján.

The Sands Wraith:
Őt is irányítjuk a játékba amikor felvesszük a maszkot.A Homokrém valójában maga a herceg.Akkor vált ilyenné amikor felvette a "Rém maszkját" hogy kapjon még egy esélyt élete megmentésére és hogy az időhomok elszabadulását meg nem történté tegye.
2011. szeptember 05. 20:30 #11
Empress
Empress
assassins™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.03.08.
Hozzászólás: 3521
Csatolások: 8561
Azonosító: 146868
Offline offline
Karakterek The Two Thrones

Herceg:
A Herceg visszatért az Idő Szigetéről, ahol megállította az Idő Homokjának az elkészülését.Egy epikus hős teljesíti a sorsát. A játékon át növekszik az egyénisége, tanulni fog sajnálatot, áldozatot, becsületet, korlátozást.Megmenti a városát egy titokzatos hódítótól, és természetesen meg kell mentenie a lakosságot.

Farah:
Hét éve volt, amikor Farah-t utoljára láttuk a SoT-ban. Megnőtt ezeken az éveken át, és akarata ellenére jutott Babilonba. Mivel, a SoT eseményei sosem történtek meg (A Herceg visszapörgeti az időt a végén), viszont a Herceg-nek óriási érzelmi kötődése van Farah-hoz, viszont Farah nem teljesen emlékszik a Hercegre.Könyürületes, élénk eszű, és erős; természetesen sokkal érettebb, mint az a Farah, akit a SoT-ban ismertünk meg.Bosszút akar állni a gonosz ellen, aki elvitte Babilonba, és aki elfoglalta a várost. A könyörületes természete miatt gyakran a szenvedő városlakókat menti meg először.

Dark Prince:
Szinte semmit nem tudunk róla (bár elméletünk az van). Annyit talán mégis, hogy bosszúra szomjazik, ésa Herceget is meg akarja ölni. Valamiért vissza akarja szerezni a királyságát amit a Herceg elvett tole. Nyilvánvaló, hogy ő maga a Herceg, kérdés viszont, hogy melyik idősíkból. Mivel bosszúra szomjazik ezért nagyon valószínű, hogy az a Herceg az akit Dahaka elkapott a Sandwraith jóvoltából. Hmm... Emlékezzünk csak vissza: Azt a Herceget Dahaka nem "ette" meg, csak lehúzta magával a mélybe. Van egy legendás mondata amit a Warrior Within végén hallhatunk: "Minden ami a tiéd, az jogosan az enyém. És az enyém is lesz."
A Herceget feltárja az Idő Homokja a játék elején, és a fertőzés a Sötét Herceg születését adja. A Sötét Herceg a történet során egyre erősebb, és erősebb lesz, és átveszi az irányítást a Herceg teste felett a játék bizonyos pontjain.Őt a Herceg minden Sötét jellemzője jellemzik: szívtelen, meggondolatlan, vad, és önző. Bosszút állni az ellenségein, és a Hercegen átvenni az irányítást.

Old Man:
Az Öreg Ember ráfigyelt a Herceget a gyerekkora óta, és úgy bánt vele, mintha a saját fia lenne. Miközben a Herceg barátai jöttek, és mentek az évek alatt, Az Öreg Ember mindig a Herceg mellett állt, és gyakran csinál úgy, mintha a mentora lenne.

Kaileena:
A Warrior Withinben a Herceg találkozott Kaileena-val, az Idő Császárnőjével. Együtt elhagyták az Idő Szigetét, és elindultak vissza Babilonba. viszont, Kaileena-t rögtön elfogják, és hamar megöli egy gonosz ellenség. Mivel az Idő Homokja a testében van, a Homok újra elszabadul és elpusztít sokakat. De köszönhetően a természetfeletti erejének, Kaileena sosem tűnik teljesen el. Narrátorként tovább marad velünk a történeten át.


[b]Vizier[/b]:Mivel törültük a SoT történtét ezért nem halt meg.Hanem ment és elindult Babilon-t elfoglalni , Herceg otthonát.És így megszerezte az idő tőrét miután megöli Kaileena-t , utána magába szúrja a tőrt.Gonosz szörny szülött lesz belőle.

Kaileena = Monica Bellucci
2011. szeptember 05. 20:40 #12
Empress
Empress
assassins™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.03.08.
Hozzászólás: 3521
Csatolások: 8561
Azonosító: 146868
Offline offline
Trailer Videók

http://www.youtube.com/watch?v=yhvWwUJxHtY

http://www.youtube.com/watch?v=2dOIHdFD7Yc&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=O-hQuOxmpTQ&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=wKWOONWCN8Y&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=EdcLFwxD2Lg

http://www.youtube.com/watch?v=kPnySgdc2Ng&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=RS6n-uqZCcs&feature=related
2011. szeptember 05. 20:53 #13
UnhappyMeals
UnhappyMeals
Woodstock. Peace & Music.
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.05.18.
Hozzászólás: 2097
Csatolások: 446
Azonosító: 151319
Offline offline
Anno rengeteget játszottam az 1. és 2. résszel, de néha a 3.-at is elővettem. A 4. nincs meg, nekem az már a trailerek alapján sem tetszett. De az ugye már nem is a sztori része..
1 felhasználónak tetszik: Empress
2011. szeptember 05. 21:43 #14
Empress
Empress
assassins™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.03.08.
Hozzászólás: 3521
Csatolások: 8561
Azonosító: 146868
Offline offline
Idézet (UnhappyMeals @ 2011.09.05. 20:53)
Anno rengeteget játszottam az 1. és 2. résszel, de néha a 3.-at is elővettem. A 4. nincs meg, nekem az már a trailerek alapján sem tetszett. De az ugye már nem is a sztori része..



Hát az a rajzos nem.De a FORGOTTEN SANDS az igen.Mert ugye 7 év telt el az 1. és 2. között.Megmondom őszintán ez a KEDVENC játékom ! :Ö))
1 felhasználónak tetszik: UnhappyMeals
2015. június 09. 17:46 #15
Empress
Empress
assassins™
    Csoport: Tag
Csatlakozott: 11.03.08.
Hozzászólás: 3521
Csatolások: 8561
Azonosító: 146868
Offline offline
E3 2015: Új Prince of Persia bejelentés várható. pompom.gif

Robin Atkin Downes legújabb Twitter-bejegyzése ugyanis jó eséllyel arra utal, hogy a hétfő éjszaka kezdődő E3-as Ubisoft konferencián a már ismert címek mellett egy új Prince of Persia-játékot is bemutat a kiadó.

Plusz hoztam pár képet az előző részekből!

PoP: The Sand Of Time részében a herceg 20 éves volt, Farah pedig 18 éves.
Pop: The Warrior Within részében 27 éves volt a herceg, Farah pedig 25 éves.
Hozzászólok Nem indíthatsz új témát!