Anastacia az új Skoda Citigo reklámarca
Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
A népszerű amerikai énekesnő korábban már megcsillogtatta üzleti érzékét, hiszen piacra dobta saját ruhakollekcióját, az Anastacia by S.Olivert, illetve a nevével fémjelzett illatot, a Resurrectiont. Most pedig a Skoda legújabb autójának a Skoda Citigonak a hivatalos reklámarca lett.
Anastacia mindig is értett ahhoz, hogy hogyan maradjon meg a gyökereinél – azaz az énekesi karrierjénél – illetve, hogy miként alkosson valami újat is. Legújabb projektjével ismét összeköti a kellemest a hasznossal, ugyanis nem csak a Skoda új autóját segít reklámozni azáltal, hogy arcát, illetve hangját adja hozzá, hanem ennek keretében elkészítette legújabb kisfilmjét is, amely a What Can We Do (A Deeper Love) címet viseli, és ez a dal előfutára az idén ősszel megjelenő hatodik studioalbumának.
A dal érdekessége, hogy más zenei stílusban is népszerűsítették DJ Tiesto közreműködésével, amihez szintén készült hivatalos videó a Skoda-kampány keretében. A két verzió merőben különbözik egymástól, de a maga műfajában mindketten tökéleteset alkottak. Az pedig csak hab a tortán, hogy Anastacia ilyen módon visszatért a könnyűzenei életbe, a gyökereihez, azaz a sprock hangzáshoz a rajongói nagy-nagy örömére.
Ajánlott cikkek
Szólj hozzá!
Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok
Kommentek
Legolvasottabb hírek
Nem örül neki, hogy a gyereke így döntött.
Új fotók készültek kettejükről.
Lesújtó hírt jelentett be a hercegné
A színésznő érdekes dolgot árult el.
Hivatalos közleményt adott ki.
Elmesélte a sztorit.
Nagyon aranyos videót posztolt.
A Bridgerton család sztárjával együtt.
Szomorú bejelentést tett.
Szomorú tragédia érte.