Starity

Az Yves Saint Laurent választása: Marilyn Manson

2013. március 30. 17:05   |   Szerző: Starity.hu

Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Az elegáns világmárkák egyik kiemelkedő tagja a francia Yves Saint Laurent. A divatház új arculata azonban nemhogy modernizálódik, hanem sokak által joggal sokkoló irányba terelődik. Ezt mutatja a márka új reklámarca is...

hirdetés
Az Yves Saint Laurent választása: Marilyn Manson

Ki hitte volna, hogy az egyre idősödő és hízó Marilyn Mansont akárki is reklámarcának választaná? Valószínűleg senki sem, de Hedi Slimane, a patinás Yves Saint Laurent divatház fő tervezőnője mégis megtette ezt a merész lépést, és felkérte erre a posztra a sokkoló énekest.

A márka alapos átváltozáson megy keresztül, mióta Slimane a kreatív igazgató: a fotós-divattervező ugyanis a védjegyének és stílusának számító nyomasztó és metálos beütésű világot próbálja átadni a mára már csak Saint Laurent elnevezésű divatmárkának. Slimane 2012 februárja óta tevékenykedik a márka „első” embereként, egyik legnagyobb újítása eddig az volt, hogy a nyár folyamán kivetette az Yves nevet a hivatalos divatnévből.

Hedi Slimane stílusa nem ismer határokat, az extremitás talaján is otthonosan mozog: előszeretettel alkalmaz a monokróm férfikollekcióihoz is női modelleket, mint például a holland Saskia de Brauw-ot. Marilyn pedig ebbe a stílusba nagyon is beleillik, hiszen ha extrém dolgokról van szó, akkor az igazán ő, ugyanakkor a régi Yves Saint Laurent-ért rajongó sztárok és vevők mégsem metálrajongó tizenévesek... 43 évesen talán kissé idős is a modellszakmához, mindenesetre kíváncsian várjuk Manson és a Saint Laurent közös munkáját.

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek