Starity

Nem nyerte el a kritikusok tetszését Selena Gomez új albuma

2013. július 29. 09:09   |   Szerző: LoveNessa

Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Eléggé lehúzták a kritikusok az egykori Disney-csillag vadonatúj lemezét, a Stars Dance-et.

hirdetés
Nem nyerte el a kritikusok tetszését Selena Gomez új albuma
Fotó: Dream Out Loud

Bár Selena Gomez nagyon büszke legújabb korongjára, a Stars Dance-re, amit olyan előadók inspiráltak, mint Taylor Swift, vagy Britney Spears és természetesen a rajongók tetszését is elnyerte, azonban a kritikusok nincsenek éppen jó véleménnyel róla, pedig a 21 éves színész-énekesnő hangzásilag már valamivel érettebb anyagot adott ki és a munkálatok is tovább tartottak, mint eddig megjelent három lemezénél. Sokak szerint zenéje még mindig a tipikus popdalok közé tartozik és semmi újat nem alkotott, hatalmas váltás volt viszont, hogy ezúttal bandája, a The Scene nélkül vonult stúdióba, ám még így is az iTunes dobogóján trónol majdnem 10.000 szavazattal és négy csillaggal.

Azonban mi most lessünk meg a rengeteg kritika közül hetet, melyek igaz, hogy összességében nem alkotnak túl jó véleményt Selena albumáról, de az írók ezt sokszor kissé humoros módon közölték az elvakult rajongókkal.

hirdetés

Los Angeles Times – 2 és fél csillag

A lap szerint ez tipikusan egy olyan album, amivel meg akarják tartani a Disney-s tiniközösséget, de közben egy kis vadulást is belecsempésznek, ezzel pedig tökéletesen beleillik a mai popzenébe. Az album nyitódalának, a Birthday-nek mondanivalóját eléggé megkérdőjelezik, hasonlatként pedig azt hozták fel, hogy olyan, mintha minden színből lenne egy rövidnadrágod. A Slow Down-t elfogadhatónak titulálták, a Come & Get It viszont már kevésbé kapott jó szavakat.

„Gomez egy határozottan átlagos énekes, de a Stars Dance olyan, mintha lenne egy kosárnyi pina colada, amit a fejedre dobnak a St. Petersburg hotel teraszáról. De hogy őszinte legyek ez egy olyan sújtás, ami egész nyáron foltot hagy” - olvasható kritikájukban.

NY Daily News – 3 csillag az 5-ből

Nem túl meglepő módon ők is a Birthday-jel kezdték a listát és az Icona Pop hatalmas sikert aratott I Love It című dalához hasonlították, de nem éppen a jó értelemben. A Slow Downról és a Like a Championről viszont Rihanna jutott eszükbe, előbbiről a Diamonds, utóbbiról pedig a Man Down. A címadó dalban Ke$ha különleges kis trükkjét, az r betű kemény hangsúlyozását vélték felfedezni, a B.E.A.T.-ben pedig Britney Spearshajlított, babaszerű beszédét”.

Azonban szerintük mivel Selenának olyan szerencséje van, hogy írói és producerei bátrak voltak a fent említett sztárok trükkjeit és az autotune-t használni, sokkal nagyobb hangterjedelemmel rendelkezik, mint példaképei, Britney, Jennifer Lopez vagy éppen Janet Jackson, de így megint csak olyan, mint a Mókuslányok egyik tagja.

The Independent – 1 csillag az 5-ből

A The Independent a többiekhez képes igen röviden, de lényegre törően fogalmazta meg véleményét és szerintük ez az album szinte bárkié lehetett volna, mivel csak odaadták neki, mint ahogy a stylistok ráadják a ruhákat a fotózásokon. Mivel összességében egy popalbumról van szó, ezért legalább egyetlen nagyon ütős dalnak kellene szerepelnie rajta, de, ahogy ők azt várták, ez nem érkezett el.

Rolling Stone – 3 csillag az 5-ből

A magazin képviseletében Caryn Ganz osztotta meg véleményét a Stars Dance-ről és Selenáról, aki szerint nyilvános összeomlások nélkül és gyenge munkájával összességében egy elég unalmas lány. Ez az első igazi szólóalbuma és szintén az első, ahol Rihannát és Britney-t utánzó orgazmusra hajazó nyögések hallhatóak, mint például a Birthday-ben, ami nyilvánvalóan a felnövést szimbolizálják.

Billboard – 78-adik helyezés a 100-ból

Andrew Hampp igen hosszú és részletes kritikát írt Miss Gomez vadiúj lemezéről, hiszen mind egyes dalt külön-külön bekezdéssel illetett meg. Összességében azonban a 11 szépen előállított dalból, melyekkel mind külön személyiségeket jelenít meg, mindössze néhány táncolható szakításról szólót emel ki. Itt sem maradt el a hasonlítgatás, mivel a Like A Championnél szintén felmerült Rihanna neve, de a B.E.A.T. kapcsán ezúttal Dev-et hozta szóba, az Undercovernél Britney-t és a dubstepes részeknél nem maradhatott ki Skrillex neve sem.

USA Today – 2 és fél csillag a négyből

Brian Mansfield szerint most már sokkal életképesebb zenét adott ki a kezei közül, mint ami anno a Wizardz of Waverly Place soundtrackjén volt, de még mindig csak annyira jó, mint producerei, a Rock Mafia, Stargate és a Cataracs és semmi kiemelkedő nincs benne.

The Guardian – 2 csillag az 5-ből

Hermione Hoby véleménye az, hogy ezek a dalok olyanok, mintha Rihanna elutasította volna őket és így kerültek Selenához – ez pedig részben igaz lehet, mivel az már kiderült, hogy a Come & Get It-et eredetileg RiRinek szánták -, ez pedig nem jó dolog, mivel ennél jobb zenét kellene kiadnia és valakinek el kellene mondania neki, hogy egy pophercegnő nem fogadja el a maradékot.

  twitter 
hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek