Starity

Ezért annyira fontos a keresőoptimalizálás

2019. május 09. 18:06   |   Szerző: Starity

Egy nem olyan régi kutatás szerint 100 emberből 47 először a Google-ben tájékozódik, mielőtt megnyomná a rendelés gombot vagy egyáltalán a virtuális kosárba helyezné a kiszemelt terméket.

hirdetés
Ezért annyira fontos a keresőoptimalizálás

Mindez pedig igazolja, hogy a keresőoptimalizálás napjainkban hihetetlenül lényeges eleme lett a marketingnek. Aki ezt kihagyja, vállat vonva nemet mond ennek, nem is várhat jó eredményekre a terjeszkedést tekintve, a brand építést illetően. Azért érdemes erre alapozni, mert egyre többen a keresőkben talált infók alapján hoznak meg olyan döntéseket, hogy akkor vásároljanak vagy sem.

Már az idősebbek is, nem csupán a fiatalok, a rendelés előtt az interneten nézelődnek, keresnek termékeket, hozzászólásokat, leírásokat és bizony értékeléséket, tapasztalatokat és véleményeket az adott produktumról vagy szolgáltatásról. A helyes keresőoptimalizálás segítségével a Google előrébb helyezi az adott cég weboldalát, ami azt jelenti, hogy amikor egy illető személy keres valamit, amit a vállalkozás garantálni tud, legyen az ruha, elektronikai cikk, vagy bármilyen szolgáltatás, akkor sokkal hamarabb rábukkan a cégre. Kétségtelen, hogy elképesztő módon megnőhet az internetes megrendelések száma és az üzletébe is özönleni fognak az emberek, ha a keresőoptimalizálás tökéletes. Az is megeshet, hogy több hónap után a tulajdonos büszkén láthatja, hogy az oldala ott van a top 5-ben. Ez pedig nem egy kis dolog.

hirdetés

Manapság a havidíjas keresőoptimalizálás a Google-re alapul, hiszen mégiscsak ez manapság a legtöbbet használt és legismertebb kulcsszavas kereső. A töretlen sikere annak köszönhető, hogy a találati lista első oldalán szereplő weboldalak szorosan kapcsolódnak a keresőmezőbe írt kifejezéshez. Mit is jelent ez? Nos, igazából csak annyit, hogy a felhasználók pontosan azt kapják, amire rákerestek. Egyszerűnek hangzik, azonban egy percig sem szabad elfelejteni, hogy a jó találatok mögött komoly havidíjas keresőoptimalizálás van, tehát több hónapos vagy akár éves munka az adott oldal részéről.

Természetesen ehhez hozzátartozik a Google bonyolult és gyakran változó algoritmusa. Aki a havidíjas keresőoptimalizálás területén sikeres akar lenni, nem felejtheti el, hogy a Google első dolga, hogy feltérképezi az oldalakat. Ez elmenti a saját adatbázisába, azaz indexeli a világhálón elérhető a legkülönfélébb tartalmakat. Hogyan is lehet valaki sikeres? A legfontosabb a minőségi tartalom. Kétségtelen, hogy a weboldalon  tapasztalt felhasználói élményt a tartalom határozza meg. Ha a látogatók arra bukkannak rá a webhelyen, amire rákerestek, akkor szívesen töltik az idejüket ott, olvasgatnak, görgetnek, erre-arra kattintanak.

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek