Starity

Bocsánatot kért a Wizz Air a Schobert családtól a nekik okozott kellemetlenségért

2019. július 11. 10:10   |   Szerző: LexiCobain

Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A légitársaság a bocsánatkérés mellett beígérte, hogy kártérítést fizet a családnak.

hirdetés

Fotó: Instagram / Schobert Norbi

Tegnap számoltunk be arról, hogy milyen kellemetlenség érte a Ciprusról Budapestre tartó Schobert családot a közelmúltban a Wizz Air részéről. A família az Alakreform táborból tartott volna haza, ám a beszállásnál közölték a szülőkkel: a nyolcéves Zalán nem tarthat velük vagy az egyik szülőnek kell „beáldoznia” magát és másik járattal hazarepülnie, ugyanis nincs elég hely a járművön. Schoberték szerencséjére azonban egy barátjuk felajánlotta, hogy ott marad és egy másik járattal tér haza, hogy a családnak ne kelljen szétszakadnia.

Érthető módon Norbi nagyon kiakadt a történtek miatt, meg is jegyezte, hogy épp ez okból kifolyólag nem utazik szívesen fapados járattal. Később a Wizz Air közleményben kért elnézést a családtól, emellett 400 eurónyi kártérítést ígért, valamint a jegy teljes árának visszatérítését.

A kártérítés a fotós barátunkat illeti, hiszen ő vállalta át a kínos szerepet, de a pénz sem őt, sem engem nem érdekel. A bocsánatkérés jól esik, de ez sem oldja meg a problémát, hogy ilyesmi egyáltalán megtörténhet

– nyilatkozta a Borsnak Norbi.

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek