Starity

Juicy Couture: a melegítő, amely meghódította a kétezres éveket

2019. december 22. 11:11   |   Szerző: Four

Paris Hiltonnak szinte a védjegyévé vált a puha anyagból készült kétrészes.

hirdetés

Emlékeztek arra az időszakra, amikor gyakorlatilag minden menő hírességet fotózták egy bizonyos szterccses, bársonyból készült, szexi melegítőben? Ez volt a Juicy Couture aranykora. 

A színes, cukorás hangulatvilágú, de mégis dögös melegítők ötlete két nő, Gela Nash-Taylor és Pamela Skaist-Levy fejéből pattant ki. A céljuk ugyanis az volt, hogy megalkossanak egy kényelmes, de mégis dögös öltözetet, amely lehetőleg mindenkin jól mutat. Így aztán 1995-ben megalapították Juicy Couture nevű márkájukat, amelyet a kétezres évek elejére órási sikerűvé fejlesztettek.

Az akkori divat profiljába teljesen beleillettek ezek a szemtelenül feliratozott, strasszokkal díszített kétrészesek. Mivel az alapítóknak nem volt pénze rendes marketingre, ezért egy akkoriban még nem túl népszerű taktikához folyamodtak: rengeteg sztárnak maguk postázták divatcikkeiket. 

Az ötlet bevált, ugyanis szép lassan elterjedt a Juicy Couture híre, és Jennifer Lopez, Kim Kardashian, Jessica Alba, Britney Spears és persze Paris Hilton is rákapott a színes darabokra.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

thefrontrow2000 (@thefrontrow2000) által megosztott bejegyzés,

 

A melegítők ára jócskán felment, és tulajdonképpen státusszimbólumnak számítottak a tehetős hírességek körében. Potom 155 dollárt kértek akkoriban egy ilyen darabért, amelyet leginkább drága bevásárlóközpontokban lehetett beszerezni.

Ruhákon kívül parfümöt, ékszert és táskákat is gyártani kezdett a cég, amely a legenda szerint párszáz dolláral a kasszában indult, mert az alapítóknak egyáltalán nem volt kezdőtőkéje.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Juicy Couture (@juicycouture) által megosztott bejegyzés,

 

A 2008-as gazdasági válság azonban jócskán betett a márkának: az emberek nem csak, hogy nem voltak hajlandóak extrán drága melegítőket vásárolni, a vásárlók ízlése is kezdett megváltozni. A harsány, strasszos, magamutogató korszakot kezdte felváltani egy minimalistább stílusú divatvilág. 

A céget 2014-ban megvette az ABG nevű vállalat, amely nem igazán foglalkozott azzal, hogy a márkát hamvaiból felélessze. Ám rövidesen a Juicy Couture kezdett magára találni, és kereste azokat a lehetőségeket, amelyeknek segítségével leárazott termékekből újra a celebek kedvencévé válhat. 

2017-ben például új kreatív igazgatója lett a márkának Jamie Mizrahi személyében, aki friss kollekciót alkotott a JC jellegzetes képviselőjével, Paris Hiltonnal. 2018-ban pedig elkészült az első olyan kollekció, amely már a New York-i divathéten debütált. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Juicy Couture (@juicycouture) által megosztott bejegyzés,

via Business Insider

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek