Starity

Kevés vizet iszol? 8 tipp ahhoz, hogy ez változzon

2020. február 16. 22:10   |   Szerző: Four

A csapból is az folyik, hogy több vizet kellene innod, mégsem tudod beépíteni a napirendedbe? Ezekkel az ötletekkel könnyűszerrel sikerülni fog.

hirdetés

1. Vízzel kelj, vízzel feküdj!

Ha nehezedre esik napközben odafigyelni arra, hogy minél több vizet igyál, kezdd azzal, hogy reggel felkelés után és este lefekvés előtt beépíted a rendszeredbe a hidratálást. Így rutinossá válik a tevékenység, egy idő múltán pedig már nem is lesz nehézség.

2. Egy csésze kávé, egy pohár víz!

Habár a kávé is folyadék, cseppet sem annyira hidratáló, mint a víz. Ezért valahányszor megiszol egy bögrével az illatos italból, kövesse egy pohár víz is. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

HD Water NY (@hdwaterny) által megosztott bejegyzés,

hirdetés

 

3. Jegelj!

Ha egyszerűen képtelen vagy több pohár vizet meginni naponta, mert unalmasnak találod, azzal is segíthetsz a helyzeten, ha minden más italodhoz hozzáadsz pár jégkockát. Így "észrevétlenül" belecsempészheted a mindennapjaidba a folyadékot. 

4. Elő a csípőssel!

Azzal is felpörgetheted egy kicsit a dolgokat, ha néha csípős ételeket választasz. Észre sem fogod venni, és máris több vizet iszol az étkezések során - ha másért nem, hogy lehűtsd a nyelved. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Justina Ramanauskienė (@sugar_to_dust) által megosztott bejegyzés,

 

5. Varázslatos szívószál

Kristen Kizer dietetikus szerint az emberek általában több folyadékot nyelnek egyszerre, ha szívószálat használnak. Ráadásul könnyebben is ráveszik magukat az ivásra, ha nem kell kupakok csavargatásával foglalkozniuk. Fontos azonban, hogy ilyenkor környezetbarát szívószálat használj, amely lehet üveg, acél vagy bambusz is. 

6. Emlékeztesd magad!

Külön appok is vannak már, amelyek rád szólnak, hogy kezdj el hidratálni. De ha nincs kedved ezzel szöszölni, állíts be időzítőt vagy ébresztőt a telefonodon. Így a csengés figyelmeztetni fog a vízivásra. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Emas Herbs (@emasherbs) által megosztott bejegyzés,

 

7. Légy formabontó!

Szerezz be egy egy szép üveget, amelyből szívesen kortyolsz naponta, vagy keress valamilyen számodra kedves/vicces poharat, amelyből mindjárt jobb érzés vizet iszogatni. 

8. Tűzz ki magad elé egy célt!

Magáért a hidratálásért unalmasnak tűnhet folyamatosan vizet inni. Mindjárt más azonban, ha tudod, hogy rendszeres fogyasztásával a bőröd és a hajad minősége is javulni fog, illetve sokat segít az emésztésben, kevesebbet fog fájni a fejed és az ízületeidnek is jót tesz. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kari║plant-based photographer (@beautifulingredient) által megosztott bejegyzés,

 

via Huffpost

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés


Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek