Bebe Rexha új klipjét saját élménye és a Nem férek a bőrödbe című film inspirálta
Kellemetlen élményen és a kétezres évek egyik ikonikus tinifilmjén alapul a videoklip.
Nemrég jelent meg Bebe Rexha és Doja Cat közös dala, a Baby, I'm Jealous - az énekesnő pedig most bővebben is kifejtette egy interjú során, mi ihlette a fülbemászó nótát.
Maga a dal Bebe személyes tapasztalatából született:
Igaz történet alapján készült, akkor épp randiztam egy sráccal. Egyik nap, kicsit önbizalomhiányosnak éreztem magam, és pörgettem az Instámat, amikor megláttam, hogy lájkolja ezeket a lányokat: modell alkat, szuperfitt, nagy szemek, tengerpati kinézet - tökéletes külsejű lányok a szememben. Elbizonytalanodtam, úgy voltam vele, hogy "Én akkor nem is olyan vagyok, aki neki tetszhet? Nem vagyok a zsánere?" Féltékeny lettem, és elmentem a stúdióba. Beszéltem a társszerzőimmel, és azt javasolták, írjunk egy dalt, aminek a címe 'Jealous'. Felemelőnek szántuk, az egész album tulajdonoképpen a bizonytalanságról és annak elfogadásáról szól.
Az énekesnő arról is mesélt, hogy a videoklip középpontjában természetesen a féltékenység áll, de a felvétel elejét a Nem férek bőrödbe című 2003-as film inspirálta:
Eredetileg az 1800-as évek stílusában szerettem volna forgatni a videót. Beszéltem a klip rendezőjével, Hannah Lux Davisszel, ő mondta, hogy mi lenne, ha megmutatnánk a féltékenység jelenségét az idők során. Csináltunk egy cool nyitójelenetet a Nem férek a bőrödbe alapján, azon a filmen nőttem fel, az egyik kedvencem. (...)
- utalt a film ikonikus szerencsesütis fordulatára.
via Elle
Ajánlott cikkek
Szólj hozzá!
Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok
Kommentek
Kapcsolódó sztárok
Legolvasottabb hírek
Szeretne elérni vele egy újabb mérföldkövet.
A-listás színésszel jár Kris Jenner egyik lánya.
Csúnyán beszóltak Sydney-nek.
Sértve érzi magát a híresség.
Kifejtette, mi a baja vele.
Ki nem állhatják egymást.
A színésznő csak 24 éves volt.
Közeli barátját veszítette el a színész.
Továbbra is gyászol a híresség.
Nagyon komolyan vette a marketinget.