Starity

Még Harry Styles sem tudta megmenti a gázos Gucci reklámot

2020. november 23. 18:06   |   Szerző: Glamster

Az Ouverture mini-filmet sok kritikus elég lassúnak és unalmasak tartja. Egyetértesz velük?

hirdetés

A New York Times írt egy elég lejárató cikket a Gucci Overture kampányáról. Tulajdonképpen egy digitális divatbemutatónak szánták, ám a NYT szerint egyedül annyit értek el, hogy hátbaszúrták a divatot. Ehhez pedig Harry Styles (3. rész) és Billie Eilish (5. rész) is kevés volt, hogy megmentse.

Harry Styles a Gucci 3. kampányfilmjében

Az Ouverture Gucci minisorozatot arra szánták, hogy gyönyörűen legyen felvéve, a kosztümök őrületesnek tűnjenek, mégis, egyszerűen csak unalmas lett

– írja Friedman.

Ehhez hozzájátszik a régi filmeket idéző, templomi háttérzene és 80-as évek divatja is a harmadik részben. A sorozat alatt láthatjuk az olasz színésznőt, Silvia Calderonit, Harry Stylest, Billie Eilisht és Jeremy O. Harrist is, de még így is, kevés volt. Legalábbis a kritikusok így tartják.

Silvia Calderoni a kampányban

A személyes döntés a kezedben van: szerinted méltó a Guccihoz a kisfilm?

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek