Starity

8 trend, amelyet sorozatok és filmek idéztek elő

2020. november 25. 15:03   |   Szerző: Four

Bohóchal, gofri, dalmaták... egy-egy sorozat vagy film után elképesztően megnőtt utánuk a kereslet.

hirdetés

1. A fiúknak, akiket valaha szerettem - Yakult tejital

 

 

A filmbeli Peter Kavinsky előszeretettel iszogatta az ázsiai eredetű, Yakult márkájú tejitalt, amelyet Lara Jean húga vitt magával uzsonnára. A produkció megjelenésével pedig óriásit ugrott az említett ital után a kereslet: akkorát, hogy a törzsvásárlók nem tudták beszerezni, mert készlethiány keletkezett.

2. 101 kiskutya - dalmaták

 

 

Szomorú trendet indított el a 101 kiskutya, ugyanis a film megjelenése után nagy számban kerültek dalmaták állatmenhelyekre - leginkább olyan szülőktől, akik jó ötletnek tartották ajándék gyanánt az ebeket, de nem akarták gondjukat viselni. Egy miami-i állatmenhely például 130 elárvult dalmatát fogadott be 9 hónap alatt.

3. Némó nyomában - bohóchal

 

Az aranyos mese fickándozó kis bohóchalai hatalmas sztárokká váltak rövid időn belül: annyira keresettek lettek, hogy sajnos természetes élőhelyükön, Srí Lankán, Thaiföldön és a Fülöp-szigeteken vannak helyek, ahol teljesen kihaltak.

4. A vezércsel - sakk

 

 

Ugyan csak októberben debütált A vezércsel című Netflixes sorozat, de az eBayen már 215%-kal megnőtt a sakkjátékok iránt az érdeklődés. Ebben persze a karantén is közrejátszik, de az igazi bombát a sorozat robbantotta.

5. Stranger Things - Eggo gofri

 

 

Abban a pillanatban, ahogy megjelent a Stranger Things, ugrásszerűen megnőtt az igény a sorozatbeli Eleven kedvenc csemegéje, az Eggo gofri után. A statisztikák szerint 14%-kal megnőtt az eladási arány, amely elég nagy szó - tekintve, hogy az Eggo a '80-as években volt igazán menő.

6. Szex és New York - Manolo Blahnik cipő

 

 

Annak ellenére, hogy a Manolo Blahnik-cipők már az 1970-es évektől jelen voltak, az igazi áttörést a márka számára a Szex és New York című sorozat, egészen pontosan a cipőmániás Carrie Bradshaw okozta, aki élt-halt a brandért.

7. Jégvarázs - Lofoten szigetcsoport

 

 

Amióta 2013-ban megérkezett a Jégvarázs, nem csak a történetben szereplő Anna és Elsa vált keresett árucikké, de a mesét inspiráló helyet is ellepték a turisták. A Lofoten szigetcsoport, amelyről Arendelle-t mintázták, már kicsit nehezen is bír az embertömeggel, hiszen 20%-kal megemelkedett a látogatók száma nem csak a szigeteken, hanem egész Norvégiában.

8. Doctor Who - csokornyakkendő

 

 

A Doctor Who ismét divatba hozta a csokornyakkendőt. A statisztikák szerint Matt Smith megjelenésével 94%-kal nőtt a kiegészítő iránti kereslet. 

via BuzzFeed

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek