Starity

Csődbe ment Rihanna divatmárkája, a Fenty

2021. február 11. 20:08   |   Szerző: Glamster

Csődbe ment Rihanna divatmárkája, a Fenty: elérte a koronavírussal járó válság.

hirdetés

Szomorú napra ébredt Rihanna. Szeretett divatmárkája, a Fenty, ami luxus árkategóriájú ruhákat árult, bezárt.

A koronavírussal járó válság így őt is elérte, ám szerencsére további két márkája, a Fenty Beauty és a Savage x Fenty gondtalanul működhet tovább. Utóbbi igazán sikeres kampányt tudhat a háta mögött 115 millió dollár értékben.

A bezárás mellett Bernard Arnault döntött, aki Európa leggazdagabb emberének számít, és nagyban támogatta Rihanna törekvéseit. A Forbes szerint közösen hozták meg a döntést.

Rihannának nagy álma volt egy saját márka, hiszen hatalmas rajongója a divatnak. Riri első divat hozzájárulása az Armaninál érkezett 2011 novemberében. 2010-ben a Skin dalát felhasználták az Armani Jeans és az Emporio Armani fehérneműinek reklámjaiban. Az első TV showja, a Styled to Rock 2012 augusztusában debütált a UK-ben a Sky Living adón. A 10 hetes sorozatban Rihanna, Nicola Roberts, Lysa Copper és Henry Holland segédkeztek feltörekvő brit divattervezőknek a kollekciójuk elkészítésében.

2013 februárjában bemutatta a londoni divat-héten az első női, tavaszi kollekcióját a River Islandtől, ahol együttműködött személyi stylistjával, Adam Selmannel. Közösen két újabb kollekciót dobtak piacra a márkának, a nyári 2013. május 25-én jelent meg, majd a téli 2013. szeptember 10-én. A negyedik, és az utolsó River Island darabjai 2013. november 7-én debütáltak a publikumnak.

2014-ben a MAC arca és nagykövete lett. A kozmetikai céggel két limitált kiadású rúzsa jelent meg, amelyek világszerte sold-outok lettek.

Az énekesnő a PUMA-nak második életet adott, és az együttműködés 2014 decemberétől napjainkig tart. Több sportcipőt és ruhát adtak ki közösen, ami világszerte nagyon népszerű lett. A Fenty kollekció teljesen Rihanna elképzelése alapján születik meg.

2015 márciusában a Dior Rihannát kérte fel, így ő lett az első fekete kampányarc a cégnél.

2017 szeptemberében elindult saját kozmetikai cége, a Fenty Beauty is.

Együtt megteremtjük a szépség új generációját, olyat, amilyet még nem láttál

– árulta el.

2018 áprilisában bejelentette fehérnemű kollekciójának érkezését Rihanna, mely a SAVAGE x Fenty elnevezést kapta, 2019-ben pedig megnyílt a FENTY.

Riri a FENTY-vel történelmet írt: ő volt az első fekete nő, aki bekerült a párizsi divattörténelembe.

A döntés hátterében az is állt, hogy a SAVAGE X Fenty nagyobb befektetést fog kapni, további a FENTY-hez Rihanna nem tudta beszerezni a megfelelő anyagokat a koronavírussal járó korlátozások miatt.

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek