Starity

Milyen webshopújításokra érdemes figyelni?

2021. március 11. 15:03   |   Szerző: Starity

2020 senkinek sem éppen a tervek szerint alakult. A járvány érintette az e-kereskedelmi szektort is, és nemcsak abban az értelemben, hogy növekedett a webáruházak forgalma: a COVID-19 jelentősen felgyorsította a tervezett fejlesztéseket - az e-kereskedelem növekedésének egy évtizedét egyetlen évbe csomagolta.

hirdetés
Milyen webshopújításokra érdemes figyelni?

A karanténba zárt fogyasztók drámai módon megváltoztatták vásárlási szokásaikat, ezért az online vállalkozások kénytelenek voltak többet fektetni meglévő e-kereskedelmi csatornáikba, vagy aki korábban nem volt online, az is rákényszerült az internetes értékesítésre.

Trendek a webshopok terén

A webáruházmotort fejlesztők is igyekeztek segíteni a kereskedőket abban, hogy sikeresek legyenek és boldoguljanak a változó időkben. Íme néhány trend, amelyre érdemes odafigyelni:

1. Magasabb szintű ügyfélélményekre van szükség

Több trend is van, ami ehhez kapcsolódik. Az egyik, hogy a mesterséges intelligencia és a big data segít megismerni a vásárlókat. A VR/AR javítja az online vásárlás valóságát, olyan, mintha tényleg az üzletben lennénk. Egyre több a hangalapú keresés. A geolokáció avagy helyszín szerinti személyre szabás is színvonalasabb kiszolgálást tesz lehetővé. A chatbotok és a chates ügyfélszolgálat is javítják a vásárlási élményt. Az Unas rendszerébe is egyre több ügyfélélmény elem kerül.

2. A fenntarthatóság egyre fontosabbá válik

A fogyasztók és a vállalkozások egyre környezettudatosabbak. Emiatt a fogyasztók tudatosabban figyelik az előállítás helyét, a gyártáshoz felhasznált nem megújuló erőforrásokat, a CO2 kibocsátást, a környezetre gyakorolt egyéb ​​hatásokat.

3. Az előfizetéses rendszerek száma növekszik

Manapság mindenféle előfizetés létezik, és kényelmük sok esetben vonzó a vásárlók számára, különösen akkor, ha egyenletes és kiszámítható a fogyasztásuk valamely termékből. 

4. A mobilon történő vásárlás még mindig növekvőben van

A mobilos vásárlás lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy bárhonnan vásárolhassanak, ami létfontosságú a mai világban. Ha azonban egy webshop nem képes reagálni mobilon vagy webalkalmazásokon keresztül, akkor nagy lehetőségeket veszít el. A mobilhasználók vásárlói a lehető legegyszerűbb rendelési folyamatokat, valamint a digitális fizetési lehetőségeket szeretik.

5. Több fizetési mód

Az ügyfeleknek néha rögeszmés egyéni igényeik vannak a fizetési módokkal kapcsolatban, és emiatt előfordulhat, hogy lemondanak egy esetleges vásárlást, ha nem tudnak úgy fizetni, ahogy akarnak. A fizetési módok sokféleségének felajánlása jó módszer a mobileszközökről érkező látogatók konverziós arányának növelésére. 

6. A vállalkozásoknak optimalizálniuk kell a digitális konverziós stratégiájukat

Az online marketing egyik feladata a konverzió elérése. A többcsatornás értékesítés egyik módja a konverzió növelése, akár Facebook, akár Google Ads hirdetéseken keresztül.

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek