Starity

Hogyan tölthetsz meg résztvevőkkel egy rendezvényt automatizált módon?

2021. augusztus 19. 08:08   |   

Ebben a bejegyzésben a rendezvényszervezés automatizált és kiemelkedően hatékony módját fogjuk vázolni. Vagyis abba igyekszünk betekintést engedni, hogy fejlett szoftverrel miként tölthető meg egy rendezvény úgy, hogy közben alig kell időt fordítani az előkészületekre.

hirdetés
Hogyan tölthetsz meg résztvevőkkel egy rendezvényt automatizált módon?

Igenis valid elképzelés minimális időráfordítással megtölteni egy rendezvényt

Vagyis nem feltétlenül kell, hogy egy sikeres rendezvény megszervezése indokolatlanul sok kapacitást kössön le a cégen belül. Bőven akadnak ugyanis olyan feladatok egy rendezvény előtt, közben és után, amelyek modellezhetők és automatizálhatók.

A kulcskérdés persze az, hogy miként lehet ezt megvalósítani? Az első lépés ízekre szedni egy-egy esemény előkészületeinek a feladatait és megvizsgálni azok leginkább célravezető menetét. Ami ismétlődő, nem igényel kreatív munkát és modellezhető, arra minél előbb találni kell egy szoftveres megoldást.

Milyen feladatok automatizálhatók még közvetlenül a rendezvény előtt?

Kezdjük mindjárt ott, hogy szoftveres megoldással a résztvevők verbuválása is könnyebben kivitelezhető. Például egy-egy landing oldalon, blogcikken vagy a főoldalon elhelyezett űrlap segítségével, amit aztán testre is lehet szabni.

Rendezvényszervezéshez a MiniCRM, mint a marketing automatizálás szoftvere is kedvező megoldás lehet, ugyanis az űrlap kitöltését követően a jelentkezők adatai biztonságosan, no és persze hatékonyan kezelhetők. Talán ennél is fontosabb, hogy a foglalásról, visszaigazolásról és befizetésről előre megírt és beállított, automata kommunikáció gondoskodhat.

Vagyis nem nekünk kell manuálisan kezelni minden jelentkezőt, ehelyett automata e-mailekkel és SMS-ekkel informálhatjuk a jelentkezőket a rendezvény részleteiről. Sőt, a szoftver segítségével visszaigazolást is kérhetünk a jelentkezőktől annak kapcsán, hogy ténylegesen részt fognak-e venni az eseményen.

Korszerű szoftverrel a rendezvény közben és után esedékes teendők is automatizálhatók

Korszerű szoftveres megoldást használva a helyszínen elég lehet egy laptop, tablet vagy telefon, és máris pikk-pakk megoldható valamennyi résztvevő regisztrációja. Vagyis nem lesz kényelmetlen sorban állás, látványosan gyorsítható a beléptetés folyamata, és elkerülhető a dupla adminisztráció is.

A legjobb, hogy a fejlett szoftverek a rendezvény lebonyolítását követően is a segítségünkre lehetnek. A segítségükkel kiküldhetők az előadók diái, a rendezvény közben megígért plusz csatolmányok, ezzel együtt pedig a számlázás teendői is automatizálhatók ilyen módon.

Mindezen felül a szoftveres megoldást használva felmérhető a résztvevők elégedettsége is. Vagyis hiteles forrásból érkezhet visszajelzés azzal kapcsolatban, hogy milyen úton és módon lehet még tovább javítani az esemény minőségén, illetve hatékonyságán. Mindezt értelemszerűen minimális időbeli ráfordítással.

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek