Starity

Te fent vagy már TikTokon?

2022. augusztus 09. 14:02   |   

Ugye tudod, hogy itt egészen konkrétan a vállalkozásodra gondoltunk? Hiszen minden vállalkozásban előbb vagy utóbb eljön az az idő, amikor egy-egy közösségi platformon meg kell vesse a lábát.

hirdetés
Te fent vagy már TikTokon?

Persze előtte mindenképpen fontos mérlegelni, hogy mennyire éri meg, fogsz-e onnan tudni lead-eket és konverziókat generálni, és úgy egyáltalán a többi marketingeszközt flottul működteted a rendszeredben. Megvan a heti 3 poszt, 1 blogbejegyzés, és mennek a hírlevelek is? Ha erre igennel felelsz, akkor vágj bele egy új platform hadba állításába, ha viszont nem, akkor kérd a Klikkmarketing online marketing analízisét, hogy rendben legyen a marketing rendszered!

Kell most neked a TikTok?

Ha kellő körültekintéssel jársz el, teljesen simán előfordulhat, hogy arra a következtetésre jutsz, hogy neked ott most még nem kell jelen lenned. Bár a felhasználók száma napról napra rohamléptekben bővül, ez még közel sem jelenti azt, hogy a te célközönséged már megtalálható ezen a rövid videómegosztó portálon.

Persze ez ne akadályozzon meg abban, hogy lefogald a céged nevét a TikTok-on, még mielőtt más megtenné, sőt az összes többi platformon is hasonlóan járj el, sosem tudhatod, mikor lesz rá szükséged!

Ha viszont úgy döntesz, hogy belevágsz, és erősíteni fogod a jelenlétedet, akkor mutatjuk, mivel kezdd!

Mire figyelj, ha elkezdesz tartalmat gyártani?

Először is tervezd meg a tartalmaid, azaz készíts egy tartalomnaptárat, amiből tudni fogod, hogy mikor mit kell posztolnod.

Másodjára fontos, hogy mielőtt hirdetni kezdenél, töltsd meg a saját TikTok feededet, vagyis minimum kilenc tartalom legyen elérhető, ha valaki rád talál kattintani, ne az üres faladdal kelljen szembenéznie.

A harmadik lépés az legyen, hogy az összes többi marketingcsatornádon tudasd a követőiddel, hogy már TikTokon is aktív vagy, kövessenek bátran!

Általános szabály, hogy figyelned kell a trendeket, használni muszáj a hashtageket és kreatív, laza tartalmakat kell gyártani, amik egyben hasznosak is! 

Persze érdemes mindent higgadtan kezelni, és akkor sem szabad elkeseredned, ha nem robbansz be azonnal a TikTok legpezsgőbb forgatagába, hiszen ha tartod magad a tervedhez, akkor szép lassan, apránként fel fogod tudni építeni a követőbázisodat, akiket aztán lead-dé, majd később akár vásárlóvá is változtathatsz!

Előbb vagy utóbb te is ott kötsz ki!

Ne legyenek illúzióid! Ma még fintorogva mondod, hogy a TikTokot soha nem vetnéd be, hisz az a fiatalok platformja, mi azonban mégis óva intünk az ilyen elhamarkodott kijelentésektől. A statisztikák ugyanis azt mutatják, hogy egyre emelkedik a TikTok felhasználóinak átlagéletkora, ami nem is csoda, hiszen a felhasználók fele már negyven felett jár.

Így aztán mindenképpen kell majd csatlakoznod, és oda is tartalmat gyártanod, ezért tartsd a szemed a pályán, hogy ne maradj le semmiről!

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

Címkék

marketing tiktok seo
hirdetés

Ajánlott cikkek