Bízd szakemberekre irodád költöztetését!
Sokan nem is gondolnánk, hogy egy komplett iroda költöztetése milyen komoly feladatot jelent. Ez egy olyan procedúra, amely nagyon rövid időn belül megoldásért kiált, hiszen nem állhat le napokra a munka. Ekkor igazán jól jön a profi segítség.
Szakszerű irodaköltöztetés
Amikor új irodahelyiséget választunk a cégünk bázisául, az merőben más körülményeket szül, mint egy lakossági költöztetés lebonyolítása. Jellemzően jóval nehezebb és értékesebb bútortömeget kell megmozgatni, nem beszélve a felettébb drága elektronikai eszközökről. Az irodaköltöztetés csak úgy mehet végbe gyorsan és szakszerűen, ha egy megbízható költöztető céget bízunk meg, és velük együttműködve esünk túl a folyamaton.
A Visszuk.hu csapata évente több, mint 10000 négyzetméternyi irodahelyiséget költöztet el, amely alátámasztja, hogy valóban rutinosak és tapasztaltak ezen a területen. Az ügyfelek elégedetten nyilatkoznak a cégről, és bátran ajánlják őket akkor is, ha esetleg egy gyártelep vagy magánkórház változtatná meg a telephelyét. A cég minden esetben garanciát vállal, ami még szimpatikusabbá és megbízhatóbbá teszi a vállalatot.
Ezeket érdemes számításba venni
Irodaköltöztetés esetén mindenképp célszerű már hetekkel előre időpontot foglalni, hiszen ennek kivitelezése a megbízott oldaláról is komplexebb logisztikát igényel. Irodák esetében a költöztetést egy ingyenes helyszíni felmérés előzi meg, hogy a cég csapata lássa, hogy milyen volumenű munkára számíthatnak. A szemle után tudják a pontos árkalkulációt elkészíteni, hiszen az ajánlathoz tisztában kell lenni az iroda összes paraméterével.
Ez a módszer azért alakult ki, mert számtalanszor történt olyan a költöztetők életében, hogy egy-egy ügyfél a helyiség valódi méretei helyett csak a “nagy” jelzőt használta az iroda jellemzésére, ez pedig egy rendkívül szubjektív ítélet a terület meghatározásával kapcsolatban. Ennek nyomán vezették be azt is, hogy legtöbbször inkább a bútorok és egyéb szállítandó tárgyak listáját kérik el a szakemberek.
A csomagolás és dobozolás alapvetően a mi teendőink közé tartozik, viszont a kérésünkre a költöztető cég átvállalja ezt a feladatot, és gondoskodik a csomagolóanyag beszerzéséről. A költöztetés végeztével a felesleges anyag és hulladék eltávolításáról szintén kezeskedik a vállalat csapata.
Éjszaka is zajlik az élet
Az elmúlt években egyre nagyobb érdeklődés mutatkozik az éjszakai irodaköltöztetés iránt, ezért több cég is elérhetővé tette ezt a szolgáltatás. Azonban ez még nagyobb odafigyelést és fegyelmet követel meg, hiszen éjjel a bioritmus lelassul, kevésbé vagyunk éberek, ezáltal néha késleltetve tudunk reagálni.
Amennyiben van rá lehetőség, a szakemberek továbbra is a nappali irodaköltöztetést javasolják. Hétvégén és ünnepnapokon egyaránt rendelkezésre állnak, hogy ne munkaidőben kelljen a pakolással és fuvarozással foglalkozni. Egy igazán profi cégre mindenben számíthatunk, így biztosak lehetünk abban, hogy együtt sikerrel zárjuk az irodaköltöztetést!
Ajánlott cikkek
Legolvasottabb hírek
Van egy elméletük a fanoknak.
A rendező is hozzászólt.
Teljesen tönkretette az erős smink.
Kellemetlen élményről számolt be.
Így telnek a friss apuka napjai.
Nagy tragédia érte a sztárt.
Sokat fogyott a színész.
Sokan nem értik a változást.
Így randizott a két sztár.
Új filmjét promótálja a sztár.