Megérkezett a Chanel új reklámja Timothée Chalamet főszereplésével
A Chanel végre kiadta a régóta várt Timothée Chalamet reklámot, amelyet Martin Scorsese rendezett.

Elkészült Timothée Chalamet Chanel-reklámja, több mint egy évvel azután, hogy egy neten terjedő videón a színészt mellkason vágta egy kamera.
A francia luxusmárka május 17-én tette közzé a régóta várt reklámot a Bleu de Chanel férfi illatához. A 90 másodperces szpotban - amelyet Martin Scorsese rendezett - Chalamet-ét New York álomszerű változatában láthatjuk.
A Herbie Hancock Rockit című dalára készült reklámfilm azzal kezdődik, hogy Chalamet felébred a fiktív Sohoi lakásában, és azonnal belevág a zsúfolt programjába: a paparazzók lekapják, majd vendégszerepel egy késő esti talkshow-ban. A film a filmben azt mutatja, hogy Chalamet-ét kísérti új projektje, amely egy titokzatos kék világot ábrázol, amint az a lakásával szemben lévő óriásplakáton és a tévéképernyőn látható.
A színészt ezután látjuk, amint elszalad a forgatásról, és a New York állambeli Queensben, egy magaslati metrómegállóban találja magát. Ahogy felszáll a vonatra, Chalamet belép a titokzatos kék világba, ahol végre kifejezheti művészi hitelességét.
Az új Bleu de Chanel film meghívás egy olyan ember sokrétűségének felfedezésére, aki a saját útját kovácsolja. Egy színész konfliktusa a híresség és az önmagához való hűség között. Párbeszéd Timothée Chalamet művészi érzékenysége és Martin Scorsese virtuozitása között
- olvasható a hirdetés leírásában.
via Independent

Ajánlott cikkek
Szólj hozzá!
Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok
Kommentek
Legolvasottabb hírek
Ha lehetne, kimaradna a botrányából.
Először adott interjút Kate Cassidy.
Beadta a válási papírokat
Elárulta, mi ennek az oka.
Egy időre jegeli a barátságot.
Kifütyültékőt a szurkolók.
A férfiaknak akar tetszeni és folyamatos megfelelési kényszer dolgozik benne.
Nagyon haragszik rá.
Kénytelen volt reagálni a botrányra.
Még mindig alig hiszi el, hogy elment az énekes.