Starity

Jön a Primera fila de luxe és blu-ray-kiadása

2010. augusztus 11. 15:03   |   Szerző: Starity.hu

Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Thalía Mexikóban négyszeres platinalemez-nyertes akusztikus albumának de luxe, majd blu-ray-változatát tervezi kiadni a Sony Music Latin-Amerikában.

hirdetés
Jön a Primera fila de luxe és blu-ray-kiadása

Szeptember 28-án tervezi kiadni a Sony Music Thalía négyszeres platinalemezes koncertalbuma, a Primera fila (rövidítve, vagy ahogy csak a rajongók nevezik: 1/F) de luxe változatát a latin-amerikai zenei piacon, adta hírül a BIllboard.biz weboldal.

A deluxe CD/DVD-kiadás, amely az egyetlen lesz a Sony Musictól az adott időszakra nézve, három eddig kiadatlan dalt, valamint egy, még nem látott dokumentumfilmet fog tartalmazni. A Mexikónak készülő változaton ezen kívül a teljes koncertfelvétel is rajta lesz. Latin-Amerika részére az albumot blu-ray-változatban is kiadják.

A múlt nyáron Miamiben, közönség előtt, élőben felvett akusztikus album egy valódi visszatérő sikertörténetté vált. Bár Thalía egész Latin-Amerika-szerte ismert szupersztár (részben sikeres telenovella-szerepeinek köszönhetően) az EMI-nál kiadott két utolsó albuma meglehetősen szegényesen teljesített az eladásokat tekintve, legfőképpen az Egyesült Államokban.

Ezzel szemben a Primera fila, egy sokkal „hétköznapibb” Thalíát bemutató akusztikus felvétel, lelkes támogatásban részesült az énekesnő új kiadója, a Sony Music Latin részéről. Az album sikerét bizonyítja, hogy az USA-ban – a Nielsen Soundscan felmérése szerint – 90 000 példányban kelt el tavaly decemberi megjelenése óta (ami már majdnem aranylemeznek felel meg), valamennyi kiadási változatot beleszámítva; míg Latin-Amerikába a Sony szerint 450 000 példányt szállítottak eddig.

„Ez valóban az év sikertörténete nálunk” – jegyezte meg Paula Kaminsky, a Sony Music U.S. Latin marketing-alelnöke. „S ez azt mutatja, hogy egy jó előadóművésznek mindig van esélye a megfelelő projekttel” – tette hozzá.

Thalía lemezeladásai főként szülőhazájában, Mexikóban voltak különösen erősek, ahol a Primera fila március óta benne volt a top 5-ben az AMPROFON (Mexikói Hang- és Videofelvétel-gyártók Szövetsége) eladási listáin, és négyszeres platinalemez-minősítést nyert az AMPROFON szerint.

Thalía most szintén a holland C&A öltözködési márka mexikói reklámarca, mely új kampányának keretében fogja bemutatni az Enséñame a vivir ('Taníts meg élni') című új kislemezét az albumról.

Mellesleg, Thalía zenéje szintén része volt az AT&T kampányának a vb alatt.

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek