Jön a Primera fila de luxe és blu-ray-kiadása
Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
Thalía Mexikóban négyszeres platinalemez-nyertes akusztikus albumának de luxe, majd blu-ray-változatát tervezi kiadni a Sony Music Latin-Amerikában.
Szeptember 28-án tervezi kiadni a Sony Music Thalía négyszeres platinalemezes koncertalbuma, a Primera fila (rövidítve, vagy ahogy csak a rajongók nevezik: 1/F) de luxe változatát a latin-amerikai zenei piacon, adta hírül a BIllboard.biz weboldal.
A deluxe CD/DVD-kiadás, amely az egyetlen lesz a Sony Musictól az adott időszakra nézve, három eddig kiadatlan dalt, valamint egy, még nem látott dokumentumfilmet fog tartalmazni. A Mexikónak készülő változaton ezen kívül a teljes koncertfelvétel is rajta lesz. Latin-Amerika részére az albumot blu-ray-változatban is kiadják.
A múlt nyáron Miamiben, közönség előtt, élőben felvett akusztikus album egy valódi visszatérő sikertörténetté vált. Bár Thalía egész Latin-Amerika-szerte ismert szupersztár (részben sikeres telenovella-szerepeinek köszönhetően) az EMI-nál kiadott két utolsó albuma meglehetősen szegényesen teljesített az eladásokat tekintve, legfőképpen az Egyesült Államokban.
Ezzel szemben a Primera fila, egy sokkal „hétköznapibb” Thalíát bemutató akusztikus felvétel, lelkes támogatásban részesült az énekesnő új kiadója, a Sony Music Latin részéről. Az album sikerét bizonyítja, hogy az USA-ban – a Nielsen Soundscan felmérése szerint – 90 000 példányban kelt el tavaly decemberi megjelenése óta (ami már majdnem aranylemeznek felel meg), valamennyi kiadási változatot beleszámítva; míg Latin-Amerikába a Sony szerint 450 000 példányt szállítottak eddig.
„Ez valóban az év sikertörténete nálunk” – jegyezte meg Paula Kaminsky, a Sony Music U.S. Latin marketing-alelnöke. „S ez azt mutatja, hogy egy jó előadóművésznek mindig van esélye a megfelelő projekttel” – tette hozzá.
Thalía lemezeladásai főként szülőhazájában, Mexikóban voltak különösen erősek, ahol a Primera fila március óta benne volt a top 5-ben az AMPROFON (Mexikói Hang- és Videofelvétel-gyártók Szövetsége) eladási listáin, és négyszeres platinalemez-minősítést nyert az AMPROFON szerint.
Thalía most szintén a holland C&A öltözködési márka mexikói reklámarca, mely új kampányának keretében fogja bemutatni az Enséñame a vivir ('Taníts meg élni') című új kislemezét az albumról.
Mellesleg, Thalía zenéje szintén része volt az AT&T kampányának a vb alatt.
Ajánlott cikkek
Szólj hozzá!
Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok
Kommentek
Kapcsolódó sztár
Legolvasottabb hírek
Továbbra is gyászol a híresség.
Közeli barátját veszítette el a színész.
Nagyon komolyan vette a marketinget.
Ki nem állhatják egymást.
A színésznő csak 24 éves volt.
A korábbi titkárunk is felszólalt.
A két híresség kéz a kézben érkezett.
A szakításról szól a klip.
Erről vallott a híresség.
Már találkozott Brad barátnőjével.