Starity

Khloe Kardashian divattörténelmet írt

2016. december 09. 16:04   |   Szerző: LexiCobain

Legyen szó Kylie Jenner sminktermékeiről vagy Kim Kardashian kimojijairól, úgy tűnik, a híres família nevével bármit el lehet adni.

 

Khloé (@khloekardashian) által közzétett fénykép,

hirdetés

Testvéreihez hasonlóan Khloe Kardashian is be kívánt törni a divatiparba, ehhez pedig nem is találhatott volna jobb időszakot a karácsony előtti felhajtásnál. A 32 éves tévésztár októberben dobta piacra Good American névre keresztelt márkájának kollekcióját, melynek keretein belül főként farmerekkel próbálta rávenni a potenciális vevőket a vásárlásra. Nadrágjait úgy fejlesztette ki, hogy a minitől a maxiig mindenféle alakú nő megtalálja a kedvére és alkatára valót.

A márka beindításában Emma Grede divattervező segítette a tévésztár munkáját, és a legújabb sajtóközlemény szerint már az első napon több mint egymillió dolláros bevételt sikerült produkálniuk, ezzel pedig történelmet írtak: korábban soha, egyetlen márka sem tett szert ekkora bevételre az indulás napján, pláne nem farmerek által.

Nagyon boldog vagyok az előző havi siker miatt, de messze még a cél. Ez még csak a kezdet

– ígérte Khloe, aki kollekciója darabjaiért 149 és 215 dollár (~ 43.000 – 62.000 forint)* közötti összeget kér el. 

*Az árak irányadóak, valutaváltónként és az adott árfolyamtól függően változhatnak.

via Entertainment Tonight

  twitter 

Ha nem akarsz lemaradni a legfrissebb hírekről, lájkold Facebook-oldalunkat!

hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek

Advertisement