Starity

Már 100 millióan látták Budapest tűzijátékát

2011. január 30. 18:06   |   Szerző: prézli

Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Katy Perry Firework című videoklipje meghaladta a 100 milliós nézettséget a YouTube-on, így ez lett az énekesnő eddigi legnézettebb kisfilmje.

hirdetés
Már 100 millióan látták Budapest tűzijátékát

Katy Perry Firework című videoklipje átlépte a bűvös 100 milliós nézettséget a YouTube-on. A Budapesten forgatott kisfilm hatalmas sikernek örvend,  jelenleg a 35. legnézettebb videó a YouTube adatbázisában.

A dal is nagyszerű helyezéseket ért el a toplistákon; Kanadában, Bulgáriában, Franciaországban, Új-Zélandon és az Egyesült Államokban is feljutott az első helyre, Magyarországon viszont csak a második lett.

Katy számára nagyon fontos ez a dal, elárulta, ez a kedvence nyáron megjelent Teenage Dream albumáról.

„A Firework nagyszerű üzenetet hordoz. Mindenkiben megvan a plusz, az a szikra, amitől különleges, és büszke lehet magára. Ezért is tartottam fontosnak, hogy gyerekek, tinédzserek szerepeljenek a klipben.”

hirdetés

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek