Starity

Dolce & Gabbana 2011 – reklámfotók

2011. március 17. 09:09   |   Szerző: trendmagazin.hu

Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Rendkívül eltérő 2011-es reklámkampánnyal jelentkezik a klasszikus Dolce & Gabbana és a márkacsaládhoz tartozó, fiatalos stílusú D&G. A Trendmagazin.hu újságírója górcső alá vette a tavaszi-nyári fotósorozatokat, illetve a szerző kitért a márka gyerekeknek szánt kollekciójára is.

hirdetés
Dolce & Gabbana 2011 – reklámfotók

Vegyük elsőként a Dolce & Gabbana fotósorozatát. A látványtól lever mindenkit a víz! A sima, ragyogó bőrfelületeken néhol tükröződik a tenger márványozódása. Páratlan fényjáték mutatkozik, az amúgy fekete-fehér fotókon. A mediterrán éghajlat halász fiúi pedig, a cég megbízásából most a márka szerelmeseire vetették ki hálóikat. A képsorozatból ítélve, a felsőruházatra fektették a fő hangsúlyt, a mellkas a vállak kiemelésére. Sam Webb, Tony Ward, Adam Senn, Noah Mills és David Gandy számára, minden bizonnyal felejthetetlen élmény marad a fotózás épp, úgy mint a képeket készítő Steven Kleinnek.

Ezek a fiúk egy percre sem állnak le, ha éppen nem halásznak és küzdenek a tengeren; erőfitogtatásból kötelet húznak, gúlába állnak; vagy a begyakorolt, sármos nézésükkel próbálják meghódítani a parton, gyanútlanul sétálgató hölgyeket.

Most, hogy így szóba került a gyengébbik nem, amelynek cseppet sem gyenge a fotósorozata, essen róluk is néhány szó. Ezek bizony hangos képek, bebizonyították, hogy még a legszebb nők is tudnak torkuk szakadtából ordítani. De, a finoman kacérkodó, lábukat dézsában mosó leányzók sem maradtak ki a teljes képből. A temperamentumos, határozott, erős egyéniségeket; csak egy valaki tudta meghódítani, a Dolce & Gabbana.

Hiába, bármennyire is a férfiakat bálványozzák, a nőket két perc alatt meggyőzik a divatdiktátorok. Hát nem furcsa? Nem furcsa, épp úgy, ahogy az sem, hogy a forró nyári nap után jöhet egy üde szellő. Nagyjából így mutatható be a különbség a már elemzett reklámkampány és a soron következő között. Nézzük, mivel állt elő a D&G.

Egy varázslatos, titkos kert szívében talált helyet idén a frissesség, üdeség, finomság és elegancia, hogy eltöltsenek egy közös délutánt egy piknik keretében. Szín, élet, vidámság tükröződik a képekből. A fény miért is maradt volna ki, hiszen a lombokon áttörő napfény játszik a legszebben nyáron a fás ligetekben. A lágy esésű maxiruháknak és a lenge miniknek a hangulatát tovább fokozza a kiengedett, lágyan omló, selymes hajzuhatag. Hogy tökéletes maradjon a történet, és ne egy randa napszúrással érjen véget a kellemes ebéd a szabadban, elmaradhatatlan a fejkendő. Az idilli hangulatot a fehér, az ég, a homok, a fák, a nap, a virágok, a cseresznye színei színezték tovább.

A piknik vendégeit pedig, Mario Testino fotós fogadta. Zuzana Gregorova, Keke Lindgard, Julia Turenkova, Jessica Clarke, Mariana Idzkowska, Tobias Sorensen, Simon Nessman és Alexandre Cunha csaphatták el idejüket együtt az elvarázsolt erdőben.

A cseresznyét szedő, majd azt vígan elmajszoló apróságok is kivették a részüket az idei kampányból. A hatalmas kék szemű csöppségek jókedvűen pózoltak, a nyár egyik legkedveltebb gyümölcsével. Nagy örömükre ez úttal lehetett játszani az étellel, a piros finomságot így kedvükre pakolhatták kistáskájukba, szórhatták ki kosárkájukból, vagy tömhették meg vele pofijukat egy óvatlan pillanatban. Zárásként csak erősíteni tudom önmagam, a bevezetésben megállapított tényekről. Egy családon belül két gyermek, ha még hasonlít is, különböző.

Mivel az elmúlt hetekben számos nagy divatház is előrukkolt a saját reklámkampányával, ezért a Trendmagazin.hu egy szavazást indított olvasói között a legjobbnak ítélt fotókról. Ebben az összefoglalóban megtekinthető többek közt a Chanel, a Roberto Cavalli, a Burberry, vagy éppen az Armani Exchange egyik fotója is. Jelen állás szerint a Trendmagazin.hu olvasói között az Armani fiatalos kampánya toronymagasan vezet, utána pedig a Burberry és a Bvlgari kapták a legmagasabb pontszámokat.

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek