Starity

A Billboardnak nem kell Gaga olcsó lemeze

2011. november 21. 08:08   |   Szerző: _ToTo_

Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A Billboard nem a piacot akarja befolyásolni, hiszen az ingyenes vagy ahhoz közelítően olcsó termékek valójában nem reprezentálják a piaci trendeket.

hirdetés
A Billboardnak nem kell Gaga olcsó lemeze

Úgy döntött a Billboard magazin szerkesztősége, hogy a slágerlistáik összeállításakor mostantól nem veszik figyelembe azokat az albumokat, amik a megjelenéstől számított első négy hétben 3,49 dollárnál alacsonyabb áron kerülnek eladásra, valamint azokat a dalokat sem, amiket az online zeneboltokból 39 centnél olcsóbban lehet megvásárolni az első hónapban.

A lap főszerekesztője, Bill Werde szerint elsősorban azért ezt az összeget jelölték meg határértékként, mert a legtöbb album nagykereskedelmi ára körülbelül ennek a duplája (7,50 dollár), másodsorban pedig azért, mert a legnagyobb kereskedők (Amazon, Walmart, iTunes, Best Buy és Target) a kiadás első hónapjában nem igen kínálnak újdonságokat ezen az áron.

A drasztikus lépésre azért került sor, mert az elmúlt évben a slágerlistákat többször olyan kiadványok uralták, amiket mesterségesen nyomott áron dobtak piacra, mint például Lady Gaga legutóbbi, két napig 99 centért árusított albuma az Amazonon.

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek