Starity

Emma Roberts túl menő egy olcsó áruházláncnak

2010. április 12. 16:04   |   Szerző: Brittany

Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A fiatal, és tehetséges Emma Roberts klasszikus és elegáns divatot óhajt képviselni, ezért nem adná a nevét holmi olcsó és cikis áruházlánchoz.

hirdetés
Emma Roberts túl menő egy olcsó áruházláncnak

Emma Roberts egy fiatal és tehetséges színésznő, akiről eddig az a hír járta, hogy két lábbal áll a földön és nem szaladt el vele a ló. Szerény életet élt, nem úgy, mint a többi népszerű kortársa. A minap azonban kicsit megcsillogtatta a foga fehérjét, amikor a WWDnek egy interjúban azt nyilatkozta, hogy soha nem adná a nevét "ciki, csóróknak való" áruházláncok kampányához.

Emma nemrég jelentette be, hogy szeretné a divat világában is képviseltetni magát, mint tervező és mint márkaarc is. A hölgynek a kora ellenére, nagy elképzelései vannak.

„Elegáns, egyedi ruhákat akarok tervezni, sosem adnám a nevemet valami ócska, vérciki áruházlánc kollekciójához, mint például a Target, ahol csak a csórók vásárolnak. Emma Roberts és a Target, milyen abszurd gondolat!” – mondta el az ifjú színésznő, hozzá nem illő, fellengzős hangnemben.

Emmáról ezután a divatvilágban kialakult egy nem éppen rózsás vélemény, főként, hogy több neves divattervező, mint Jean Paul Gaultier vagy Zac Posen is dolgozik a hölgy által gáznak vélt Target láncnak.

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés


Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek