Starity

Thalía büszke arra, hogy latinnak született

2015. május 16. 15:03   |   Szerző: Atina21

Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A gyönyörű énekesnő interjúban beszélt a kollekciójáról, valamint a mindig is fennálló betegségekről, az anorexiáról és a bulimiáról.

hirdetés
Thalía büszke arra, hogy latinnak született

Sokan azt gondolják róla, hogy karrierje kezdetén csak a szépsége segítette őt el oda, ahol most tart. Pedig ez nem így van. Rögös út vezetett a sztárságig. Ez viszont büszkeséggel és elégedettséggel tölti el.

„Ezek az akadályok, melyek felmerülnek utad során, segítik felfedezni a belső erődet. A lényeg, hogy ne veszítsd el a kitartásodat és hitedet magadban” – mondta az énekesnő.

Thalía már kitörölhetetlen nyomot hagyott a latin szórakoztatóiparban. A mai napig látható szerte a világon a María-trilógia, amely az új generációk figyelmét is leköti.

Hasonlóképpen van ez a zenével is, amellyel olyan országok rajongóit hódította meg, mint például Görögország, Magyarország, Románia és Japán, csak hogy párat említsünk.

De ő nem elégedett meg azzal, amit elért. Mindig többet akar. A kihívások barátnője piacra dobta a Thalía Sodi-kollekciót a Macy’s áruházláncnál, ezzel ő az első latin nő, aki kereskedelmi kapcsolatot létesít velük.

„Minden egyes termékem célja, hogy kiemeljem latin nők sokszínűségét. Nagyon boldog vagyok, hogy az édesanyám eme álma valóra válik” – tette hozzá Thalía.

– Hogyan merült fel az ötlet, hogy a Thalía Sodi-kollekciót a Macy’s áruházlánc részére alkossa meg?
– Az ötlet a boltok meglátogatása és azon felismerés eredményeképpen született, hogy nincs a latin nők számára tervezett ruha. A vezetőkkel történt tárgyalások után elértük, hogy beleszeressenek a projektbe és felfedezzék, hogy mi, hispán nők, szenvedélyesek vagyunk és szeretjük a divatot.

– Mennyi időt vett igénybe Önnek, hogy meggyőzze az üzletlánc vezetőit?
– Csaknem három éven át tárgyaltunk, ahol kiemeltük a projekt felkarolásának fontosságát, figyelembe véve, hogy a spanyol közösség a legnagyobb vásárlói erővel bíró piac az Egyesült Államokban. Valójában nem is kellett meggyőznünk őket. Egyszerűen szélesítettem a látókörüket egy olyan piaccal kapcsolatban, melyet nem vettek figyelembe.

– A ruházati cikkek és kiegészítők termékcsaládjának megvalósítási folyamata során mennyit tanult a latin nőről?
– Rengeteget. Egy felfedezésre váró világ vagyunk. A ruha, amit választunk, nagyon szorosan kötődik országaink kultúrájához. Szintén tükrözi azt a gondolkodásmódot, amelyet az idő múlásával szerzünk. A divat sokkal több annál, mint színek és szövetek. Összességében nagyon büszkének érzem magam arra, hogy latin vagyok, arra a nőiességre, amely egyedivé tesz minket.

– Jelenleg az anorexia és a bulimia továbbra is érintik a tinédzserek és a fiatalok fizikai és érzelmi egészségét szerte a világon. Az Ön véleménye szerint a divat továbbra is azt az ideológiát táplálja, hogy a nőknek vékonynak kell lenniük, hogy elfogadják őket a társadalomban?
– Ez egy érdekes kérdés. Még a termékek kiállítására használt próbababák is valós és egészséges testtel rendelkeznek. Mint anya, azt szeretném, hogy a lányom az ilyen képzetek nélkül nőjön fel, melyek torzítják a személyiséget és az önbecsülést.

hirdetés

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek