Starity

Légy kreatív Jennifer Garnerrel!

2015. május 21. 09:09   |   Szerző: Beyla

Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Jennifer Garner nemrég a bőrrákra hívta fel a figyelmet, ám novemberben szemtanúi lehettünk annak, hogy milyen szenvedélyesen áll ki a hányatott sorsú gyermekek mellett is. Legújabb projekje a We Made It, ahol színészek helyett ezúttal gyerekekkel dolgozott.

hirdetés
Légy kreatív Jennifer Garnerrel!

Jennifer Garner önmagához hűen újfent nem a tétlenkedés mellett tette le a voksát. Jelenleg három mozifilmben is főszerepet alakít, viszont ezzel párhuzamosan igyekszik saját csemetéi mellett jótékonykodással is segíteni azokat, akik arra rászorulnak. Nemrég a Neutrogena reklámarcaként szerepelt a médiában, s a bőrrák prevenciójára hívta fel a figyelmet. Most azonban egy különleges kézműves projektbe fogott bele a Jo-Ann kézműves kiskereskedelmi üzletlánc segítségével. 2014 novemberében a színésznő a Save the Children rendezvény keretein belül hangot adott annak, hogy szeret olyan gyermekeken segíteni, akik szegények, kirekesztettek a társadalomból vagy esetleg sajnálatos módon valamilyen betegséggel küzdenek. Mint kiderült, a tavaly őszi megmozduláson összesen 75.000 dollárt adományoztak, így nem csoda, hogy Jennifer figyelmét is felkeltették vele.


A kézművességet még Jennifer is kipróbálta

Nemcsak anyaként, hanem a gyermekek fő támogatójaként is fontosnak tartom, hogy a fiatalok felfedezzék a fantáziájukat és megtanulják a lehető legjobban kifejezni magukat. A We Made It projekt minden résztvevő családjának maradandó élmény, amivel fejleszthetik az alkotói készségüket. Izgatott vagyok, hogy vajon megosztják-e másokkal is a pozitív élményeket, és annak is kifejezetten örülök, hogy a befolyt összeget a Save the Children alapítvány kapja – mesélte izgatottan a színésznő.

A We Made It kézművesgyűjteményében több mint száz darab kreatívan elkészített termék található, amelyekkel segítették a 4–11 év közötti kicsiket abban, hogy minél jobban, ügyesebben és kreatívabban ki tudják fejezni önmagukat. Összesen négy kategóriában tudtak alkotni a csemeték:

  • Környezettel kapcsolatos témakör, ami a természet megfigyelésére ösztönzi a fiatalokat – ilyen volt például a növényes kosarak készítése, sajtóanyagok válogatása virágokról, madáretetők készítése vagy akár a növénynevelés.

  • Emlékezetes kategória: portrék rajzolása/festése, egyéni kincsesdobozok elkészítése tartozott ide, amikkel nem csak a kézügyesség, de akár a személyiség is jól fejleszthető.

  • Játékos csoport: talán ez nyerhette el legjobban a résztvevők tetszését, hiszen improvizációs képességüket megragadván alkothattak jelmezeket vagy akár a DIY (Do It Yourself – magyarul: Csináld magad) fakészlettel egyéb kistárgyakat.

  • Édes részleg: nem csak a gyerekeket, hanem jó eséllyel a felnőtteket is képes lett volna magával ragadni ez a kategória. Rengeteg sütemény került ugyanis az asztalra, melyek mellett olyan ötletes dolgokkal kápráztattak el mindenkit, mint például süteményeket ábrázoló bélyegek vagy éppen színes krepp-papírból készített konyhai szőnyegek. Ennek a részlegnak a célja az volt, hogy a kézműveskedés mellett ne csak a kreativitás, de a szórakozás is garantálva legyen.

Jelenleg ez a legkreatívabb és a legjobb módja a tanulásnak. Jennifer Garner fantasztikus munkát végzett, a tanulás általa nem csak interaktívvá, hanem kreatívvá és játékossá is vált a We Made It által. Mindennek az üzenete ugyanaz, mint amit a Jo-Ann mindig is hirdetett: küldetésünk, hogy minden embert inspiráljunk a kreativitásra – nyilatkozta Megan Featherston a Jo-Ann alelnöke.

hirdetés

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek