Starity

Kylie Jenner a PUMA új reklámarca

2016. február 18. 12:12   |   Szerző: LexiCobain

A PUMA igazgatója a napokban tette közzé, hogy a 18 éves valóságshow-sztárt választotta tavaszi/nyári kollekciója női reklámarcának.

hirdetés
Kylie Jenner a PUMA új reklámarca
Fotó: Terry Richardson

Újabb botrány van kibontakozóban a Kardashian-Jenner családban, hiszen hatalmas perpatvar táptalajául szolgálhat Kylie Jenner a PUMA márkával való leszerződése, hiszen a celeblány nővérének, Kim Kardashiannak a férje, Kanye West az Adidasszal áll kapcsolatban, így egymás ellenfelei lettek a nemrég közzétett bejelentés kapcsán.

1000%-ig biztos vagyok abban, hogy Kylie-nak nem lesz köze a PUMA-hoz. Ő a családom tagja, és 1000%, hogy a Yeezy csapathoz tartozik

– írta a Twitteren Kanye a közelmúltban, utalva arra, hogy kollekcióját az Adidas hozza forgalomba, így egyértelmű számára, hogy sógornője is az ő pártján áll, és nem kötne üzletet a konkurens márkával.

A fentieknek azonban merőben ellentmond a PUMA globális vezetőjének, Adam Petricknek a bejelentése, aki immár hivatalossá tette: Kylie-ra esett a választásuk, ami az új kampány reklámarcát illeti, és a lány már le is szerződött a céghez.

A legnagyobb örömmel és izgalommal jelentem be, hogy a PUMA valóban megkezdte a Kylie Jennerrel közös munkát. Ő lesz ugyanis a márka tavaszi/nyári női edzőkampányának az arca, mely 2016 áprilisában veszi kezdetét. Kylie a divat friss és izgalmas új éráját reprezentálja, mi pedig keresve sem találhattunk volna nála fittebb és inspirálóbb nőt a PUMA új kampányához

– olvasható a márka szerdán közzétett közleményében.

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés


Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek