Starity

A PUMA reklámarca lett Selena Gomez

2017. szeptember 19. 09:09   |   Szerző: LexiCobain

A nemrég veseátültetésen átesett világsztár az ADIDAS után újabb sportmárkát népszerűsít.

hirdetés

Néhány órája járta be a sajtót a hír, miszerint Selena Gomezt választotta új arcának a PUMA. A 25 éves színész-énekesnő megtisztelve érzi magát, amiért a márka őt kérte fel új kollekciójának tervezésére és népszerűsítésére, és már meg is érkeztek az első promóképek.

A PUMA-család tagjának lenni nagyon izgalmas számomra. A PUMA óriási dolgot hajtott végre, amikor az atlétikus sportviseletet ötvözte a divattal. Csodálatos látni ezt a hatást a stílusban és kultúrában, én pedig nagyon izgatott vagyok, amiért mindennek a részese lehetek. Remélem, hogy képesek leszünk létrehozni együtt valami különlegeset. Már most is folyamatban van pár klassz ötletünk

– nyilatkozta a projekt kapcsán Selena.

 

PUMA (@puma) által megosztott bejegyzés,

  twitter 
hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek