Starity

Logómániában szenved az egész világ

2019. április 13. 08:08   |   Szerző: Styledit.hu

Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Talán senkit nem lep meg, hogy a legújabb trend őrület a platform cipőkhöz, neon-színhez és az övtáskához hasonlóan a 90-es évekből mászott vissza a jelenbe, és a divatőrültek ismét nem tudtak neki ellenállni.

hirdetés

Míg régen a logóval és a márkák monogrammjával díszített darabok cikinek és hatás vadásznak tűntek, addig ma igazi státuszszimbólumként tekintenek rájuk, és valamiért az emberek nem tudnak nemet mondani a hatalmas logókkal ellátott termékeknek. 

Sokan teszik fel a kérdést, hogy egy olyan világban, ahol eddig a hivalkodó gazdagság tabu volt, mégis hogyan válhatott ismét divattá a „dörgöljük mindenki arcába, hogy ki gyártotta a táskámat” trend. Erre talán a legjobb válasz, hogy, amit a sztárok elkezdenek, azt a hétköznapi emberek szívesen folytatják, hiszen, ha jobban belegondolunk, minden népszerű trend így kezdődik. 

Ebben az esetben olyan hírességek a ludasok, mint például Gigi Hadid, Chiara Ferragni és a Victoria's Secret angyala, Elsa Hosk, akik a való életben és a közösségi média oldalaikon sem titkolják, mekkora logó mánia rajongók. Persze nem minden szettük tetőtől-talpig logókkal borított, de szinte minden outfitben megtalálható egy-egy hatalmas márkajelzéssel ellátott kiegészítő vagy ruha, amelyre sok divatimádó csodálattal tekint, hiszen ez a trend elég vakmerő, így ahhoz, hogy merjünk neki hódolni elég nagy bátorság kell.

A logómánia mindenhol ott van, és már azt sem lehet tudni, kinek köszönhető, hiszen ez a trend olyan gyorsan vette át az irányítást, hogy mindenki csak kapkodja a fejét. Viszont, ha meg kellene nevezni a „bűnöst”, akkor a luxusmárkák közül egyértelműen a Fendi, míg az elérhetőbb márkák közül a Calvin Klein, Guess és a Levi's viszik a prímet. Többek szerint az egészről a Louis Vuitton tehet, akiknek már a márka születése óta a logóval borított darabok a védjegye. A kezdetleges hullám a Chanelt, a Guccit és még rengeteg kisebb-nagyobb márkát is magával rántott.

És, hogy mégis milyen darabokba érdemes invesztálni? Ha valaki magáénak érzi a trendet, akkor most van a legmegfelelőbb pillanat a kedvenc divatházunk logójába burkolózni, pl. táska formájában, ha pedig szkeptikusak vagyunk, akkor úgy is lehet hódolni a trendnek, ha a megfizethetőbb Calvin Klein táskákTommy Hilfiger cipők és a Guess pólók közt válogat az ember lánya, és abból állít össze egy saját logó mániás kapszula kollekciót. Ezek a darabok egyébként a Styledit.hu divatböngésző oldalán is elérhetők.

Egy szónak is száz a vége: a logók olyannyira elleptek mindent, hogy érdemes elgondolkodni azon, vajon kenyeret is csak akkor fognak venni az emberek, ha márkajelzés borítja?

hirdetés

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek