Logómániában szenved az egész világ
Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
Talán senkit nem lep meg, hogy a legújabb trend őrület a platform cipőkhöz, neon-színhez és az övtáskához hasonlóan a 90-es évekből mászott vissza a jelenbe, és a divatőrültek ismét nem tudtak neki ellenállni.
Míg régen a logóval és a márkák monogrammjával díszített darabok cikinek és hatás vadásznak tűntek, addig ma igazi státuszszimbólumként tekintenek rájuk, és valamiért az emberek nem tudnak nemet mondani a hatalmas logókkal ellátott termékeknek.
Sokan teszik fel a kérdést, hogy egy olyan világban, ahol eddig a hivalkodó gazdagság tabu volt, mégis hogyan válhatott ismét divattá a „dörgöljük mindenki arcába, hogy ki gyártotta a táskámat” trend. Erre talán a legjobb válasz, hogy, amit a sztárok elkezdenek, azt a hétköznapi emberek szívesen folytatják, hiszen, ha jobban belegondolunk, minden népszerű trend így kezdődik.
Ebben az esetben olyan hírességek a ludasok, mint például Gigi Hadid, Chiara Ferragni és a Victoria's Secret angyala, Elsa Hosk, akik a való életben és a közösségi média oldalaikon sem titkolják, mekkora logó mánia rajongók. Persze nem minden szettük tetőtől-talpig logókkal borított, de szinte minden outfitben megtalálható egy-egy hatalmas márkajelzéssel ellátott kiegészítő vagy ruha, amelyre sok divatimádó csodálattal tekint, hiszen ez a trend elég vakmerő, így ahhoz, hogy merjünk neki hódolni elég nagy bátorság kell.
A logómánia mindenhol ott van, és már azt sem lehet tudni, kinek köszönhető, hiszen ez a trend olyan gyorsan vette át az irányítást, hogy mindenki csak kapkodja a fejét. Viszont, ha meg kellene nevezni a „bűnöst”, akkor a luxusmárkák közül egyértelműen a Fendi, míg az elérhetőbb márkák közül a Calvin Klein, Guess és a Levi's viszik a prímet. Többek szerint az egészről a Louis Vuitton tehet, akiknek már a márka születése óta a logóval borított darabok a védjegye. A kezdetleges hullám a Chanelt, a Guccit és még rengeteg kisebb-nagyobb márkát is magával rántott.
És, hogy mégis milyen darabokba érdemes invesztálni? Ha valaki magáénak érzi a trendet, akkor most van a legmegfelelőbb pillanat a kedvenc divatházunk logójába burkolózni, pl. táska formájában, ha pedig szkeptikusak vagyunk, akkor úgy is lehet hódolni a trendnek, ha a megfizethetőbb Calvin Klein táskák, Tommy Hilfiger cipők és a Guess pólók közt válogat az ember lánya, és abból állít össze egy saját logó mániás kapszula kollekciót. Ezek a darabok egyébként a Styledit.hu divatböngésző oldalán is elérhetők.
Egy szónak is száz a vége: a logók olyannyira elleptek mindent, hogy érdemes elgondolkodni azon, vajon kenyeret is csak akkor fognak venni az emberek, ha márkajelzés borítja?
Ajánlott cikkek
Szólj hozzá!
Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok
Kommentek
Legolvasottabb hírek
Több híresség is megosztotta a tapasztalatait.
Sokan nem alszanak jól azóta, hogy Diddy börtönben van.
Tiszta vizet öntött a pohárba.
Sokakat bántalmazott a producer.
Most először nyilatkozott hosszabban.
Hamarosan bíróság elé kell állnia.
Az énekesnőt mostanában nem látták a sportoló meccsein.
Túl öregnek érzi magát a színész.
Tisztázott egy kérdést a sorozatból.
Óriási lagzit csaptak a szerelmével.