Starity

Extrák YouTube-webshophoz

2021. október 19. 09:09   |   

Egyre több e-kereskedő ismeri el, hogy YouTube kell a webshophoz. Aki webshopot üzemeltet, tudja, hogy a vásárlásokat minden esetben egy megoldandó probléma generálja. A fogyasztóban felmerül egy kérdés, amelyre választ keres.

hirdetés
Extrák YouTube-webshophoz

Sokan a betűk megszállottjai, így képesek oldalakat olvasni, hogy kellően megalapozzák a döntésüket (éljen a SEO!), mások azonban (és lassan többen lesznek) vizuálisabbak, gyorsabban szeretnének információhoz jutni, ezért előnyben részesítik a videós tartalmakat. Ehhez pedig a legnépszerűbb platform a YouTube.

Az ember elsősorban vizuális lény, így a legkisebbektől az 50+-os korosztályig mindenki megfordul a YouTube-on. Ezért kell a YouTube a webshophoz: mindenki ott van, minden korosztályt el lehet érni, mindenki szeretné megnézni a videós segítséget a problémája megoldásához. Ráadásul ez a felület kicsivel van csak lemaradva a Google keresőjétől. Ezek tudatában egyre érdekesebb a dolog, igaz? Ha pedig megtudod, milyen extrákat érhetsz el...!

Milyen előnyöket tartogat a YouTube a webshophoz?

A sok extra közül az egyik, hogy ha van egy jól beállított YouTube-videód, egyszerre négy helyen jelensz meg a Google számára: a YouTube felületén, a Google keresési felületén, a videók és a képtalálatok között. Olyan ez, mintha egyszerre négyszeres SEO-energiád lenne. 

Ezzel kapcsolatban pedig tudjuk fokozni a hatást. A videó leírása 5000 karaktert engedélyez. Ez tulajdonképpen a webshop meta leírása. Nos, oda 160 karakter fér… Egy egyszerű matekkal élve ez azt jelenti, hogy harmincegyszer(!) hatékonyabb lehet a célzásod. Ebben a leírásban hashtageket, linkeket is elhelyezhetsz, amivel tovább etetheted a Google robotjait. 

Közvetlenül a videókból három lehetőség nyílik. Elhelyezhetsz kártyákat a videó jobb felső sarkában, ami akár egy link is lehet. Figyelemfelhívó szöveget szerkeszthetsz, valamint a videó végén a záróképernyőnél is van lehetőség link megadására. Ugyancsak elhelyezhetők címkék, amik igazából meta kulcsszavak. 500 karakternyi hely van rá, ami egészen jó szám, nem? A célzások célzását lehet így végrehajtani. Ráadásul ingyen.

A Facebookon a hirdetéseket ugyan jól lehet célozni, de a karakterszám kötött, ráadásul mindenért fizetni kell. A YouTube ingyen adja ezeket a dolgokat.

Legyél a magad influenszere

Egy YouTube videó videó elkészítéséhez elég egy középkategóriás telefon. A főszereplő a terméked mellett pedig Te magad lehetsz. Nem kell nagy pénzeket fizetned senkinek, hiszen ha magad mutatod be a termékedet, ugyanazt a hatást éred el: amit mondasz, az hiteles, tehát a termék jó. Csak tényleg legyél őszinte. Így fognak feliratkozni a csatornádra. Ez pedig felér egy hírlevéllel.

A hírlevél sem olcsó mulatság, sok vele a munka, és a megnyitási hajlandóság sem a legjobb. Míg egy YouTube-csatorna sokkal kevesebb energiabefektetés, remek a marketing stratégia szempontjából, és sokkal több elérést hoz. Hát ezért kell a YouTube webshophoz!

hirdetés

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek