Mérföldkőhöz ért Selena Gomez márkája
Selena Gomez szépségmárkája, a Rare Beauty, újabb mérföldkövet teljesített a minap.
Selena Gomez szépségmárkája, a Rare Beauty, remek kritikákat kapott és szépen terjeszkedik világszerte. Legutóbb arról írtunk, hogy a Rare Beauty Európába is megérkezett némi várakozás után.
A Rare Beauty a Sephorában debütált 2020-ban, kizárólag az USA-ban. Érdekessége, hogy eco-friendly az összes termék, továbbá az eladásokból 100 millió dollárt akarnak adományozni mentálhigiéniás alapítványoknak.
Most pedig, New York-ban a Times Square-t hódította meg Selena. A 29 éves énekesnő ugyanis kiemelt polcot kapott a Sephora Times Square üzletében, ráadásul, hatalmas kivetítőkön is megjelent a márkája, így minden arra járó figyelmét felkelthette.
Ennek örömére maga Selena is tiszteletét tette a helyszínen, és büszkén pózolt az üzlet előtt.
Csekkold a fotókat alább:
Embed from Getty Images Embed from Getty Images
Ajánlott cikkek
Szólj hozzá!
Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok
Kommentek
Kapcsolódó sztár
Legolvasottabb hírek
Ilyen megjegyzésre nem sokan számítottak tőle.
Nézd meg, milyen jelmezt választottak!
Chloë Grace Moretz coming outtolt.
Véget ért a kapcsolatuk.
Megint Nickre akadtak ki.
Lássuk, mi minden történt 1999-ben.
Még több megrázó információ derült ki róla.
Nagyon kinevette őket.
Irtó cuki fotót rakott ki.
Kiderült, mit vár el hivatalos eseményen.