Starity

Mérföldkőhöz ért Selena Gomez márkája

2021. november 05. 12:12   |   Szerző: Glamster

Selena Gomez szépségmárkája, a Rare Beauty, újabb mérföldkövet teljesített a minap.

hirdetés

Selena Gomez szépségmárkája, a Rare Beauty, remek kritikákat kapott és szépen terjeszkedik világszerte. Legutóbb arról írtunk, hogy a Rare Beauty Európába is megérkezett némi várakozás után.

A Rare Beauty a Sephorában debütált 2020-ban, kizárólag az USA-ban. Érdekessége, hogy eco-friendly az összes termék, továbbá az eladásokból 100 millió dollárt akarnak adományozni mentálhigiéniás alapítványoknak.

Most pedig, New York-ban a Times Square-t hódította meg Selena. A 29 éves énekesnő ugyanis kiemelt polcot kapott a Sephora Times Square üzletében, ráadásul, hatalmas kivetítőkön is megjelent a márkája, így minden arra járó figyelmét felkelthette.

Ennek örömére maga Selena is tiszteletét tette a helyszínen, és büszkén pózolt az üzlet előtt.

Csekkold a fotókat alább:

 

Embed from Getty Images Embed from Getty Images

hirdetés

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek