Mérföldkőhöz ért Selena Gomez márkája
Selena Gomez szépségmárkája, a Rare Beauty, újabb mérföldkövet teljesített a minap.
Selena Gomez szépségmárkája, a Rare Beauty, remek kritikákat kapott és szépen terjeszkedik világszerte. Legutóbb arról írtunk, hogy a Rare Beauty Európába is megérkezett némi várakozás után.
A Rare Beauty a Sephorában debütált 2020-ban, kizárólag az USA-ban. Érdekessége, hogy eco-friendly az összes termék, továbbá az eladásokból 100 millió dollárt akarnak adományozni mentálhigiéniás alapítványoknak.
Most pedig, New York-ban a Times Square-t hódította meg Selena. A 29 éves énekesnő ugyanis kiemelt polcot kapott a Sephora Times Square üzletében, ráadásul, hatalmas kivetítőkön is megjelent a márkája, így minden arra járó figyelmét felkelthette.
Ennek örömére maga Selena is tiszteletét tette a helyszínen, és büszkén pózolt az üzlet előtt.
Csekkold a fotókat alább:
Embed from Getty Images Embed from Getty Images
Ajánlott cikkek
Szólj hozzá!
Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok
Kommentek
Kapcsolódó sztár
Legolvasottabb hírek
Szeretne elérni vele egy újabb mérföldkövet.
Sértve érzi magát a híresség.
Közeli barátját veszítette el a színész.
Nagyon komolyan vette a marketinget.
Továbbra is gyászol a híresség.
Ki nem állhatják egymást.
A színésznő csak 24 éves volt.
Így tisztelgett előtte.
A szakításról szól a klip.
Becsiccsentett és telefonálgatni kezdett.