Starity

Reklámokért olcsóbb lesz a Netflix

2022. június 24. 09:09   |   Szerző: Glamster

A streaming-szolgáltató új csomagot vezet be azoknak, akik nem bánják a reklámokat.

hirdetés
Reklámokért olcsóbb lesz a Netflix
Fotó: A kép csak illusztráció

Miután évekig ellenállt a reklámoknak a streaming-platform, amely Magyarországon is elérhető, a Netflix reklámokat is vezet be a szolgáltatásába.

A Netflix társ-vezérigazgatója, Ted Sarandos, csütörtökön megerősítette, hogy a cég elkezdi tesztelni a reklámokkal támogatott, alacsonyabb árú előfizetési csomagot. A streaming-szolgáltqató több potenciális partnerrel beszél, hogy megkönnyítse a belépést a reklámok világába – árulta el Sarandos a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztiválon. Ezek a partnerek állítólag a Comcast, az NBCUniversal és a Google.

A döntés nem meglepő: a Netflix az egyik legdrágább szolgáltató, és lassan az új Disney+ is lekörözi előfizetők számában, mivel a Netflix nagyon sokat veszített az elmúlt hónapok alatt globáliez egy kemény év volt, éppen ezért is szükséges az újítás. A szórakoztató szolgáltatások közötti verseny fokozódásával a streaming óriás egy évtized óta először veszített előfizetőket, ráadásul a jelszómegosztás visszaszorítása sok kritikát kapott.

A hirdetéses opciót azoknak a felhasználóknak tesszük lehetővé, akik nem bánják az epizódok közötti reklámokat, ha alacsonyabb árat fizethetnek cserébe

- tette hozzá.

Tehát, a jelenleg ismert csomagok mellé érkezik a lehetőség, így, akik nem kívánnak váltani, azoknak nem kell reklámokat néznie.

A Netflix Magyarországon jelenleg három eltérő típusú előfizetést kínál:

– Basic: 2490 Ft/hónap (1 eszközön nézhető, max. 720 felbontásban)
– Standard: 3490 Ft/hónap (2 eszközön nézhető, max. 1080p felbontásban)
– Premium: 4490 Ft/hónap (4 eszközön nézhető, max. 4K felbontásban – ez nem minden tartalomra vonatkozik)

hirdetés

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek