Starity

Beyoncé miatt milliókat veszít az Adidas

2023. február 09. 15:03   |   Szerző: SzilviD

Beyoncé rajongói pillanatok alatt kapkodják el a koncertjegyeket – de láthatóan nem érdeklik őket a ruhák, amiket a Adidas és Ivy Park együtt dobott piacra.

hirdetés

A Wall Street Journal szerdai jelentése szerint Beyoncé márkája, az Ivy Park és az Adidas Cuff It ruházati termékcsaládjának eladásai több mint ötven százalékkal estek vissza tavaly. Ez mindössze 40 millió dolláros bevételt jelent a 2021-es 93 millió dollárhoz képest. Az Adidas 250 millió dolláros árbevételt várt 2022-re.

A dokumentumok azt mutatják, hogy a legutóbbi hat Ivy Park-kiadásból ötben a legyártott áruk nagyjából fele eladatlan maradt. Beyoncé eredetileg a Topshoppal indította el termékcsaládját, 2019-ben azonban az Adidasszal szerződött, ami az idei év után jár le. A márka vezetői még nem döntötték el, hogy megszüntetik vagy megújítják-e a megállapodást. 

via Page Six

hirdetés

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek