A bizalomépítés egyik legjobb eszköze: a reklámajándék
Manapság mind offline, mind online rengeteg vásárlásösztönző eszközzel találkozhatunk. Az online módszerekbe most nem megyünk bele, mert azzal több könyvet is meg lehetne tölteni, valamint olyan gyorsan fejlődnek, hogy mire megírjuk a könyvet, már elavult lenne. Az offline területen azonban vannak jól bevált, évtizedes eszközök, mint például a reklámajándékok.
A bizalom körül forog minden
Az üzletben, a vásárlásban kifejezetten fontos szerepet játszik a bizalom. Ha nem bízunk egy bolt hitelességében, akkor nem fogunk betérni még nézelődni sem. Ezzel szemben ha sikerül felépíteni egy megfelelő bizalmi szintet például reklámajándékok segítségével, akkor visszatérő vásárlókra tehetünk szert.
Számtalan eszköz létezik, ajánlott olyat választani, ami többször használatos, hogy minél többen lássák. Ilyenek például a Zefi Reklámajándék nyaralási ajándékai. A nyaralás már önmagában egy olyan esemény, amire az ember szívesen emlékszik vissza. Egy logózott strandlabda számtalan örömet tud okozni a családnak és a cégnek is, mivel úgy fogják emlegetni, hogy “amikor az XY labdával játszottunk…” - itt az XY a cég nevét helyettesíti természetesen. Ez csak egy a sok közül, amivel a bizalmat építhetjük.
Az ügyfélkapcsolat menedzsmentje
A reklámajándékoknak olyannak kell lenniük, amik a hétköznapi életstílus kiegészítőjeként jelennek meg, az emberek teljesen természetesnek veszik a használatukat. Ez és a bizalom fontos része az egyik első számú marketingeszköznek, az ügyfélkapcsolat-menedzsmentnek.
Minden egyes kapcsolódási lehetőség egy újabb kommunikációs csatorna, ahol az ügyfelekkel kapcsolatot teremthetünk. Fontos, hogy ebből minél több legyen, mivel így lehet stabil vevőbázist építeni, valamint újakat bevonzani.
Egyáltalán nem mindegy, hogy milyen terméket választunk!
Fontos, hogy nem szabad csak úgy “ész nélkül” bevásárolni mindenféle promóciós termékből, aztán azokat elkezdeni szétoszogatni és “kész is a marketing”! Ez nem így működik, szerencsére. Még a termékek kiválasztása előtt fel kell mérni két fontos tényezőt: mi az, amire a célcsoportnak szüksége lehet és szívesen használná, valamint mi az, ami beleillik a cég arculatába. Ennek a két halmaznak a közös metszete fogja kiadni az ideális promóciós terméket. Ehhez azonban szükség van kutatásra, felmérésre és alapos tervezésre.
Például egy biztosító arculatába tökéletesen illeszkednek az esernyők, mivel az emberek védelmét fejezi ki és ez ideális ajándék lehet felnőtteknek, akik a biztosítások elsődleges felhasználói, azaz vásárlói.
Ha gyerekekről vagy a családról van szó, akkor jöhetnek a strandlabdák, valamint más szabadidős, nyaralással kapcsolatos termékek, amelyekhez pozitív élményeket fognak kötni a családtagok.
A választás nem egyszerű, de mindenképpben megéri, mivel a bizalom kifejezetten fontos egy cég életében!
Ajánlott cikkek
Legolvasottabb hírek
A színésznő nem hagyta veszni kedvencét.
Van egy elméletük a fanoknak.
A rendező is hozzászólt.
Újabb vádak érkeztek Justintól.
Párja megkérte az influenszer kezét.
Ikrekkel várandós Jesy Nelson.
Teljesen tönkretette az erős smink.
A színésznő nem tudta kimenekíteni őket.
Sokat fogyott a színész.
Nagy tragédia érte a sztárt.