Bernie Ecclestone összevert fejjel reklámoz
Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.
A Trendmagazin.hu cikke szerint Bernie Ecclestone és az Hublot új reklámkampányt indítanak, mely megjelenik az International Herald Tribune-ben és a Financial Timesban is. Ennek apropóját Ecclestone kirablása adta.
A Forma–1-et irányító Bernie Ecclestone-t és barátnőjét november 25-én támadták meg Londoni luxuslakásuk előtt. A dulakodásban Ecclestone könnyebben megsérült, tőle és barátnőjétől összesen 200 ezer font értékben tulajdonítottak el tárgyakat, köztük egy Hublot órát is.
A támadás utáni napokban a F1-vezér egy képet küldött magáról az óragyártó vezetőjének, Jean-Claude Bivernek, aki meglátta az esetben a marketinglehetőséget, és ezért új reklámkampányt indítanak el. A plakáton Ecclestone látható a támadás utáni sérüléseivel, majd pedig alatta a F1 King Power órát láthatjuk az alábbi szlogennel: „Nézzék, az emberek mit meg nem tesznek egy Hublotért.”
Amikor felvetődött, hogy ezért a hirdetésért Ecclestone vajon mennyi pénzt kapott, Mike Croft, az Hublot egyik vezetője a következőket nyilatkozta: „A hirdetés az ő ötlete volt. Ellenszegülést mutatni a támadókkal szemben mindennél többet ér, és semmi köze a pénzhez.”
A 80 éves üzletember már jobban van, ám továbbra sem hajlandó testőrt alkalmazni maga mellé, mert véleménye szerint ő nem célpont. A nagynevű cég luxuskategóriás karóráiról részletesen olvashatunk a Trendmagazin.hu márkabemutatójában.
Ajánlott cikkek
Szólj hozzá!
Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok
Kommentek
Kapcsolódó sztár
Legolvasottabb hírek
Van egy elméletük a fanoknak.
A rendező is hozzászólt.
Újabb vádak érkeztek Justintól.
Teljesen tönkretette az erős smink.
Ikrekkel várandós Jesy Nelson.
Kellemetlen élményről számolt be.
Így telnek a friss apuka napjai.
Nagy tragédia érte a sztárt.
Sokat fogyott a színész.
Férjével Tom Kaulitz-cal St. Bartsban romantikázott.