Starity

Bernie Ecclestone összevert fejjel reklámoz

2010. december 07. 23:11   |   Szerző: trendmagazin.hu

Figylem! Ez a cikk több mint öt éve íródott, a benne szereplő információk a publikálás időpontjában pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

A Trendmagazin.hu cikke szerint Bernie Ecclestone és az Hublot új reklámkampányt indítanak, mely megjelenik az International Herald Tribune-ben és a Financial Timesban is. Ennek apropóját Ecclestone kirablása adta.

hirdetés
Bernie Ecclestone összevert fejjel reklámoz

A Forma–1-et irányító Bernie Ecclestone-t és barátnőjét november 25-én támadták meg Londoni luxuslakásuk előtt. A dulakodásban Ecclestone könnyebben megsérült, tőle és barátnőjétől összesen 200 ezer font értékben tulajdonítottak el tárgyakat, köztük egy Hublot órát is.

A támadás utáni napokban a F1-vezér egy képet küldött magáról az óragyártó vezetőjének, Jean-Claude Bivernek, aki meglátta az esetben a marketinglehetőséget, és ezért új reklámkampányt indítanak el. A plakáton Ecclestone látható a támadás utáni sérüléseivel, majd pedig alatta a F1 King Power órát láthatjuk az alábbi szlogennel: „Nézzék, az emberek mit meg nem tesznek egy Hublotért.”

Amikor felvetődött, hogy ezért a hirdetésért Ecclestone vajon mennyi pénzt kapott, Mike Croft, az Hublot egyik vezetője a következőket nyilatkozta: „A hirdetés az ő ötlete volt. Ellenszegülést mutatni a támadókkal szemben mindennél többet ér, és semmi köze a pénzhez.”

A 80 éves üzletember már jobban van, ám továbbra sem hajlandó testőrt alkalmazni maga mellé, mert véleménye szerint ő nem célpont. A nagynevű cég luxuskategóriás karóráiról részletesen olvashatunk a Trendmagazin.hu márkabemutatójában.

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek

Szólj hozzá!

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned!
Belépek vagy Regisztrálok

Kommentek