Egy online toborzó rendszer előnyei munkáltatói szemmel
Ma már nem elég újságba beletenni az állásajánlatunkat, egy kész online toborzó rendszer létrehozása sem túlzás. Szerencsére vannak hozzá kiváló eszközök, melyek segítenek nekünk abban, hogy megtaláljuk a nyitott pozíciónkra a legmegfelelőbb embert.
Vannak kész online toborzó rendszerek?
Az informatikai fejlődésnek hála ma már főleg az online felületeken kezdik el keresni a munkát az álláskeresők. Ahhoz, hogy egy cég minél előrébb szerepeljen az ajánlatával a találati listán, olyan portálokon kell hirdessen, amit a legkönnyebben megtalálnak a keresés során. Kiváló példa erre a MiskolcÁllás oldal, mely nagyszerű névválasztásával garantáltan elöl lesz a találati listán a miskolci állások esetén.
Ráadásul létezik olyan is, hogy MiskolcAllas.hu online toborzó rendszer, mely nagyszerű segítség minden munkáltató számára, ha ki tudja használni a benne rejlő lehetőségeket. Sok esetben rengeteg energiát és időt kell a kiválasztási folyamatra fordítania egy cégnek. Ilyenkor nagyon jól jön egy olyan toborzó rendszer, mely sokaknak eljuttatja az álláshirdetésünket, és még akár elő is szűri nekünk a jelentkezőket
Egy online toborzó rendszer meghatározott ideig biztosítja, hogy szem előtt legyen az állás, amit hirdetünk. Nem csak egy helyen, hanem a lehető legtöbb oldalon, legyen szó akár közösségi média felületekről, akár álláshirdetési oldalakról. Lehetőleg célirányosan e-mailben is jusson el a releváns célközönséghez, például hírlevél formájában.
Emellett a toborzás során beérkező jelentkezők előszűréséhez nagyon jól alkalmazható például a MiskolcÁllás oldalán elérhető videós jelentkezés funkció. Ha ezt használjuk, akkor az előre megadott kérdéseinkre kell válaszolniuk a jelentkezőknek, méghozzá videós formában. Így már akkor is lesz egy képünk a jelentkezőkről, amikor még be sem hívtuk őket. Ez sok időt és energiát tud spórolni nekünk.
Egy álláshirdetésnek el kell tudnia adni az állást
Nagyon kell figyelnünk, amikor egy új pozíciót meghirdetünk, hogy kellően vonzó legyen azok számára, akikkel együtt szeretnénk dolgozni. Egy álláshirdetésnek el kell tudnia adni magát. Gyakorlatilag úgy kell viselkedjen, mint egy reklám. Hatnia kell az érzelmekre, fel kell keltenie a figyelmet, és a célcsoportnak kell szólnia.
Vonzóvá kell varázsolnunk a munkahelyünket és a kínált pozíciót is. De olyan dolgokat is közölnünk kell, amivel eltántorítjuk azokat a jelentkezéstől, akik nem elég jók a pozíció betöltéséhez. Ha ezekre figyelünk, és használjuk a fent taglalt toborzási és terjesztési lehetőségeket, akkor hamar meg fogjuk találni azt, akit keresünk.
Fektessünk időt és pénzt a kiválasztásba, megéri!
Érdemes időt és pénzt fektetni abba, hogy megtaláljuk a megfelelő embert. Ha csak feltesszük a Facebookra ingyenes álláshirdetési csoportokba a nyitott pozícióinkat, akkor nem leszünk olyan sikeresek a toborzás terén.
A legjobb, ha minden lehetőséget megragadunk: belső ajánlási rendszer, toborzási landing page a saját honlapunkon, online toborzó rendszerek használata stb.
Ajánlott cikkek
Legolvasottabb hírek
A kislány nem élte túl a szülést.
A színésznő riposztja meglepte a férfi vendégeket.
Ilyen megjegyzésre nem sokan számítottak tőle.
Családon belüli erőszak áldozata volt.
Az énekesnőt nagyon szíven ütötte.
Várandós a szupermodell!
Véget ért a kapcsolatuk.
Igent mondott a szerelmének.
Még több megrázó információ derült ki róla.
Lássuk, mi minden történt 1999-ben.