Starity

Ecom Testvérek: laptoppal a világ körül elég a sikeres céghez

2024. február 24. 17:05   |   

Manapság sokan arra vágynak, hogy egy laptop segítségével bárhol és bármikor dolgozhassanak. A világ körüli út csak akkor valósulhat meg, ha valaki gazdag. A másik megoldás, hogy olyan munkát választ, olyan életet alakít ki magának, ami nem köti sehova. A digitális nomád életmód hasonló lehet, bár ezek az emberek nem választanak menő hoteleket vagy drágább utakat. Az Ecom Testvérek azonban úgy utazzák körbe a világot egy laptop segítségével, hogy nem válogatnak, a lehető legjobb helyeken szállnak meg, oda mennek, ahová csak akarnak. Sok esetben még a szüleiket is magukkal viszik.

hirdetés
Ecom Testvérek: laptoppal a világ körül elég a sikeres céghez

De vajon mi kell ehhez? Hogyan lehet egy sikeresen működő vállalkozásunk vagy cégünk akár pár hónap alatt?

Mesébe illő történet

Az Ecom Testvérek a Covid-világjárvány közepén döntöttek úgy, hogy itt az ideje tenni azért, hogy megalapozzák a jövőjüket. A torinói születésű, félig magyar testvérpár 16 és 17 évesen, a pandémia alatt választotta az e-commerce irányvonalat. Ahelyett, hogy TikTok videókat gyártottak volna, úgy döntöttek, hogy ezt az időt tanulással, önfejlesztéssel töltik, energiát és pénzt nem kímélve, iskola után gyűjtötték az ismereteket. Az álmuk az volt, hogy ezen a területen vigyék sikerre.

Mindez sikerült, hiszen mára már széles körben ismerik őket hazájukban és Magyarországon is. Európában sem ismeretlenek, túlzás nélkül mondható tehát, hogy a fiatal srácok pár év alatt sikeresebbé váltak, mint a legtöbb mai felnőtt. Sokszor elmondták már, hogy jó érzés volt ilyen gyorsan eredményt elérni, de a legnagyobb boldogság számukra az, hogy ennek sikernek a titkát megoszthatják másokkal is. Mivel nekik nem volt segítségük, mindent az alapoktól kezdtek, úgy vannak vele, hogy másoknak miért kellene végigjárni ugyanezt az utat, ha azt hónapokkal, sok esetben évekkel le lehet rövidíteni.

Az általuk létrehozott tanfolyam azért jött létre, mert úgy gondolták, hogy ha tizenévesen képesek voltak felépíteni egy online üzletet, akkor arra bárki képes lehet. Ők nem hisznek a korban, a nemben, a végzettségben, sokkal inkább a kitartásban, az akaratban és a megfelelő támogatásban. Vállalják, hogy a programjukra jelentkezőket megtanítják mindenre, ami a kezdéshez szükséges, majd fogják a kezüket és támogatják őket mindenben.

A fiatalok megkaphatnak minden fontos információt és újdonságot az e-kereskedelemmel kapcsolatban, így az online vállalkozás felépítése már-már gyerekjátékká válik. Persze kelleni fog ehhez egy sikeres termék, egy olyan dolog, amivel az emberek még nem találkoztak, amire szívesen költenek. Az egyediség tehát itt is feltételnek számít, amivel a diákok tisztában vannak.

Egy laptop és mehet az ecom!

A program megnyitását követően szinte azonnal 300 fölött volt a diákok száma, Rengeteg a lány, a fiatal, az idősebb, így nem lehet általánosságban kijelenteni, hogy kizárólag a tizen- vagy huszonévesek jelentkeznének hozzájuk. Emellett folyamatosan ott vannak a közösségi médiában, videókat készítenek, tanácsokat osztanak, interjúkat készítenek.

Erre bárki képes lehet, mindössze egy laptopra lesz szüksége. A mai modern világban tulajdonképpen minden az online világban zajlik. Nem véletlen a megannyi webáruház, amelyek igyekeznek a lehető legtöbbet hirdetni, hogy nagyobb forgalomra tegyenek szert. 

Az Ecom Testvérek már tisztában vannak azzal, hogy mi kell egy sikeres e-kereskedelemhez, hogyan válhat valaki egyéni vállalkozóvá. Aki vágyik arra, hogy egy laptop segítségével a világ másik végéről dolgozzon, annak mindenképpen érdemes ebbe az irányba elmenni.

A munkánk beérett, mára elismert e-commerce és dropshipping szakértőkké váltunk

– mondták el egy interjúban. Már több mint három éve sikeresen viszik a cégüket, amit kizárólag annak köszönhetnek, hogy időben elkezdték, hogy tanultak és fejlődtek. Segítség nélkül azonban nehéz és döcögős az út.

A céljuk, hogy minél több fiatallal megismertessék ezt az üzleti modellt, hogy olyanokat támogassanak, akik kellő ambícióval rendelkeznek. Tanácsokat tudnak adni és ismeretekkel szolgálnak olyanoknak, akiket érdekel az e-kereskedelem. A terület azért is vonzó lehet, mert nem kell hozzá komolyabb tőke vagy tudás. Pénz nélkül is válhat valaki cégtulajdonossá, csak okosan kell csinálni.

Ami a legfontosabb, hogy ma már 30 munkatárssal dolgoznak együtt, hiszen egyedül már nem bírnának el ennyi emberrel. 

Annak érdekében, hogy ezt a lehető legmagasabb szinten tudjuk biztosítani, körülbelül 30 munkatársunk dolgozik a programban, vannak coachok, customer success managerek, videószerkesztők.

Egy sikeres példa: Márk, aki már saját maga főnöke

Márk korábban Budapesten, az Andrássy úton dolgozott, mint eladó. Ennél azonban többre vágyott, úgy döntött tehát, hogy egy új terület felé nyit, felfedezi az e-commerce világát. Rátalált az Ecom Testvérekre, majd a tanfolyamnak és a mentorálásnak köszönhetően megvalósította az álmát. Mindezt munka mellett, sokszor éjszakába nyúlóan dolgozott azért, hogy az új karrierje minél előbb beindulhasson.

A 22 éves budapesti srác azok között volt, akik először csatlakoztak az Ecom Testvérek programjába. A kemény munka azonban meghozta a gyümölcsét, hiszen tulajdonképpen pénz nélkül indította el saját webshopját. A legnagyobb meglepetés azonban az volt a számára, hogy alig másfél hónapot követően már 3,5 millió forintos árbevételre tett szert, amivel megalapozta a jövőjét. Kilépett a munkahelyéről, majd vállalkozásba kezdett. Mára három webáruháza van, amelyek havi szinten több mint 20 millió forintot termelnek. Saját példájával és tapasztalatával nemrég csatlakozott a H-COMMERCE programba, hogy coachként támogassa azokat a fiatalokat, akik hasonló életre vágynak.

Mire számíthatunk a jövőben?

Az biztos, hogy az Ecom Testvérek nem hagynak fel a munkával. Tudják azt, hogy az e-kereskedelem nem marad mindig ilyen. Látnak benne potenciált bőven, de a kelet-európai piac telítődik, így nagyon óvatosan állnak a témához. Abban viszont egyetértenek, hogy még mindig van mit behozni, vannak termékek, amelyekkel meg lehet találni az utat a fogyasztókhoz.

hirdetés

Oszd meg a cikket ismerőseiddel!

hirdetés

Ajánlott cikkek